Ilves ja Media

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
10 768
Jos tuolta jotain joskus takaisin saadaan, niin miten se edes käytännössä kävisi? Ei sieltä rahaa niin vaan siirrellä IHOY:n tilille, joka on siis vain yksi osakkeenomistaja muiden joukossa (50% osuus). Osinkoina edes osaa tuosta 500k€ - 1500k€ ei pystytä maksamaan (osinko on maksimissaan oman vapaan pääoman määrä yhtiössä) ja osingostahan menee verot tietty.

Ennen kuin mahdollisia rahansiirtoja futiksesta kiekkoon miettii, kannattaa miettiä sitä miten kohta päättyvän futiksen tilikauden tappiot maksetaan... Seuraavaksi sitä, koska toiminta saadaan voitolliseksi (futis & areena molemmat). Sitten kun näin on ollut jokusen vuoden voidaan alkaa laskee rahassa sitä mitä tämä setti on IHOY:n tilille tuonut. Synergiaedut + uusia kannattajia lässytykset pois (nämähän on aina ollut, kun logo on sama futiksessa ja kiekossa ollut). Ihan euroissa suoraan laskettuna tätä varmasti vuosien päästä yhteen vedetään. On hyvä asia, kun futispuoli saadaan pärjäämään. Ei tää silti sijoituksena ole itseään tappanut vielä 10v päästä.
Tuskinpa osinkoja tarvitsee ihan hetkeen miettiä.
 

Janko

Luottopelaaja
Viestejä
5 155


Mun puolesta mediatyyppi voisi laittaa tämän poistoon. Joo ymmärän jos tälläinen halutaan nostaa ylös, mutta nyt omaan silmään näyttää vaan tappionjälkeiseltä "tunnekuohu" -kitinältä.

Liigan paras some on ihan täysi vitsi nykyään. Miksei tuossa ole joku vitun kiva aforismi mukana?

Tuuliajolla on tämä organisaatio.
 

931931

Luottopelaaja
Viestejä
1 516
Postaisi Tuomisto vain niitä aforismejaan. Tuomaripelistä kitiseminen seuran somessa sen jälkeen, kun valmentajisto ja pelaajat sulavat täysin runkosarjan seiskaa vastaan, on niin saatanan noloa, että vituttaa enemmän kuin itse ottelutulos.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 265


Mun puolesta mediatyyppi voisi laittaa tämän poistoon. Joo ymmärän jos tälläinen halutaan nostaa ylös, mutta nyt omaan silmään näyttää vaan tappionjälkeiseltä "tunnekuohu" -kitinältä.

Nyt on kyllä noloa.

Pitäiskö nyt jumalauta jatkaa sillä "Liigan paras some" linjalla ja lopettaa tälläinen ja ne vitun huoneen taulut.
 

Jäähykuningas18

Luottopelaaja
Viestejä
4 727


Mun puolesta mediatyyppi voisi laittaa tämän poistoon. Joo ymmärän jos tälläinen halutaan nostaa ylös, mutta nyt omaan silmään näyttää vaan tappionjälkeiseltä "tunnekuohu" -kitinältä.

Aivan vittu niinkuin tästä olisi ollut voitto kiinni. Herätys nyt siellä vitun sometiimissäkin! Ollaan oltu täysiä paskoja eikä ansaita mitään!
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 333


Mun puolesta mediatyyppi voisi laittaa tämän poistoon. Joo ymmärän jos tälläinen halutaan nostaa ylös, mutta nyt omaan silmään näyttää vaan tappionjälkeiseltä "tunnekuohu" -kitinältä.

Oli paitsio joo, mutta ei sitä nyt tarvi jengin virallisella tilillä nillittää. Hävettää.
 

Hyrrä

Luottopelaaja
Viestejä
1 430
Itse tykkään että näihin tartutaan.
Ainakin omaan silmään näytti että oli paitsio. Jos ei niin sitten asia erikseen.

No juu, paremmin tämä sopii kuin päivitys siitä, miten paskoja oltiin. Kai se vähän markkinoinnin tehtävä on pitää positiivisuutta yllä ja koittaa epätoivoisesti perustella, ettei paska ole paskaa.
 

T.A.R.

Rivipelaaja
Viestejä
82
Ilveksen sometiimin paitsionosto aika nolo. Nyt kun on selvinnyt, että myös Ilves teki paitsiomaalin, on tuo paitsionosto todella nolo.

Syytä tappioon ei voi etsiä pelaajista, valmennuksesta ect. vaan kunnon mediatiimifanipoikatyyliin syy on tuomareissa. Paitsi että ei tainnut olla. Tälläkään kertaa.
 

The Contortionist

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
499
Nyt kun mediatiimi tykkää noita livelaughlove tyylisiä aforismeja viljellä niin kehittelin pari, Tuomisto & co, saa käyttää.

"Usko syksyllä, pety keväällä."
"Peli tänään, vitutus huomenna. "
"Usko, pety, masennu"
 

Janko

Luottopelaaja
Viestejä
5 155
En arvannutkaan että Ilveksen somea hoitaa leuaton.

GJh6DdUXIAU75Fy.jpeg
 
Ylös