Ilves CHL:ssa kaudella 2023-2024

C

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
473
Huomasin tuossa kun olin ostamassa lippuja Pardubice peliin, että tuohon peliin on voimassa tuo perhelippu kampanja. 1-2 aikuista ja 1-3 lasta liput 12€/kpl.

Miksi tätä ei olla mainostettu missään? Vai onko multa mennyt vaan ohi?

CHL-pudotuspelien hinnat näyttäisi olevan samat Liiga-otteluiden kanssa, joissa myös tarjolla aina perhelippu samaan hintaan.
 

Jalmari

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
841
Olen laiska enkä jaksa tarkistaa joten kertoisiko joku viisaampi miten jatko-ottelut menevät? Meneekö jatkoon enemmän pisteitä kerännyt vai onko maalierolla jotain merkitystä?
 

38 Special

Luottopelaaja
Viestejä
1 365
Olen laiska enkä jaksa tarkistaa joten kertoisiko joku viisaampi miten jatko-ottelut menevät? Meneekö jatkoon enemmän pisteitä kerännyt vai onko maalierolla jotain merkitystä?
Kahden ottelun yhteistulos. Eli käytännössä kuusieräinen ottelu sekä mahdollinen jatkoaika + rankkarit.
 

harkkapilli

Luottopelaaja
Viestejä
1 865
Mites on, pääseekö peruskausareilla chl playoffeihin? Vai pitääkö tässä erikseen jotain hinkkailla? Kiitos!
Itselle tuli ainakin sähköpostia asiasta. CHL:n pudotuspelit eivät kuulu ennen kautta maksettuun hintaan, mutta kausareihin aktivoituu automaattisesti pudotuspelit, jos ei erikseen ilmoittanut, että ei halua tuota lisäominaisuutta "kytkeä päälle". Asiasta pystyi ilmoittamaan 3.11. mennessä lippu.ilves.fi-sivun kautta tai ottamalla toimistoon yhteyttä. Pudotuspelien osalta tulee jälkikäteen lasku toteutuneiden otteluiden osalta.
 

Keltavihreä

Luottopelaaja
Viestejä
4 930
Hämmentävän vähän kyllä tulossa ihmisiä katsomaan. Ihmetyttää suuresti että eikö ihmisiä kiinnostaa laadukas kiekko?
Ilveksen Suomen mestaruudesta olen haaveillut nyt 37 vuotta. Milloin CHL edes syntyi?

Suurin haaveeni Ilvekseen liittyen on aina ollut Suomenmestaruus, mikä varmaankin on sama lähes kaikilla. Sitä on monta ajatusleikkiä päässä menty, kun se Suomen mestaruus vihdoin tulee, kuinka hienoo se sitten tulee oleekaan.
Sekuntiakaan en ole koskaan haaveillut CHL-mestaruudesta.

Tottakai kannustan Ilvestä CHL-peleissäkin, mut ite en ainakaan isommin syty noihin peleihin, eikä niiden ottelujen tulos puoleen tai toiseen isoja tuntemuksia herätä.

Kuinka suuresti nauttisinkaan jos Tappara jäisi Liigassa runkosarjaan. Se olisi älyttömän suuri nautinto. Nyt kun ne jäi CHL:ssä runkosarjaan, ni joo olihan se mukavaa, mutta se unohtui hyvin nopeasti samaten kun unohtuisi Ilveksen CHL mestaruus, kun päätavoite on vielä pahasti kesken.

Toivotaan, että Ilves pärjää CHL-peleissäkin, mut en vaan ite oikein innostu näistä läheskään samaan tapaan kuin Liiga-matseista

Jos Ilves olisi jäänyt runkosarjaan CHL:ssä ja voittaisi Liigassa kannun, ni ketä kiinnostaa enää miten CHL meni tai päinvastoin jos Ilves voittaisi CHL:n ja tippuisi taas jollekin Pelsuille välierissä ja Tappara veis taas kannun, ni ei paljon CHL-mestaruus lämmittäisi. Henk.koht ei pätkän vertaa.

Taloudellisestikkaan Ilveksen kannalta ei yhtään kiinnostava sarja.
 

Pok

Tähtipelaaja
Viestejä
10 293
Kaikkihan tässä Suomen mestaruutta odottavat ja siitä haaveilevat, mutta Euroopan mestaruudesta pääsevät kisailemaan vain parhaat, niin olisi sekin kova juttu. Liigassa nyt ratkaisupelit ovat vielä kaukana, kun taas CHL:ssä käsillä, eli ei tässä ole tilanne jossa olisi tarvittavaa valita yhtään mitään näiden kahden välillä.


CHL on ollut olemassa vasta jotain 10 vuotta, mutta Euroopan mestaruudesta eri nimisissä kilpailuissa (Euroopan Cup, EHL, CHL ja nykyinen uusi CHL) on kilpailtu jo 60-luvulta lähtien. Ilveskin on ollut lähellä sen voittamista yltäen kerran hopealle (1967) ja kerran välieriin (1999).
 

T-52

Tulokas
Viestejä
5
Ymmärrän, että näkökulmia ja mielipiteitä on monia. Matkalla kohti sitä seuraavaa Suomen mestaruutta itse ainakin nautin täysillä Ilveksen kaikista peleistä ja hyvästä jääkiekosta.
Arvostan CHL-pelejä, vähän eri näkökulmista kuin Liigaa. Liigassa on ne omat tutut juttunsa, mutta kyllähän CHL-pelejä on myös hieno seurata.
Siellä pääsee näkemään vähän erilaista jääkiekkoa, erilaista peli- ja katsomokulttuuria eri puolilta Eurooppaa. Erityisellä mielenkiinnolla seuraan ja haluan olla tukemassa sitä, miten Ilves Euroopan kaukaloissa pärjää ja etenee kohti visiotaan, eli olla eurooppalainen jääkiekon suurseura Strategia – Tampereen Ilves

Keskiviikkona vastaan tulee Tsekin Extraligan kärkijengi ja ainakin itse odotan, että Nokia Arenassa nähdään aivan timanttisen kovaa eurooppalaista jääkiekkoa!
 

jurgen

Tähtipelaaja
Viestejä
14 075
Ehkäpä Ilves tuossa hieman arvioi hommia väärin ja olisi ollut kyllä hyvä, että kausareihin olisi automaattisesti kuulunut koko CHL taival. Lisäksi irtolippujen tulisi olla kyllä reilusti alle liigahintojen. Tätä pitäisi nyt vaan ajaa eteenpäin ja saada ihmiset aktivoitumaan.

Itse tietysti menen paikalle. Kausari käyttöön siis tähänkin turneeseen.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 702
Naurista kyllä, kun täälläkin on varmasti tyyppejä jotka huoraa jalkapallon Mestarien liiga seuroja, mutta sitten kun oma seura taistelee lajinsa Euroopan mestaruudesta niin yht äkkiä ei kiinosta. Toivottovasti pysytte pois myös finaalista, jos Ilves sinne koskaan pääsee
Puhun vain omasta puolestani, mutta edellisinä vuosina kun Tappara on pelannut CHL:ää olen kertonut, että kyseinen höpöhöpö sarja ei minua kiinnosta.

Nyt kun Ilves pelaa CHL:n pudotuspelejä niin ei mun mielipide ole muuttunut. Ei kiinnosta sekuntiakaan koko höpöhöpö sarja. Toki Ilves kiinnostaa sen verran paljon, että olen tulossa peliin kun puoli ilmaiseksi pääsee, mutta minun silmissä edelleen ihan puuhastelu sarja.
 

Keltavihreä

Luottopelaaja
Viestejä
4 930
Naurista kyllä, kun täälläkin on varmasti tyyppejä jotka huoraa jalkapallon Mestarien liiga seuroja, mutta sitten kun oma seura taistelee lajinsa Euroopan mestaruudesta niin yht äkkiä ei kiinosta. Toivottovasti pysytte pois myös finaalista, jos Ilves sinne koskaan pääsee

Naurista kyllä, kun täälläkin on varmasti tyyppejä jotka huoraa jalkapallon Mestarien liiga seuroja, mutta sitten kun oma seura taistelee lajinsa Euroopan mestaruudesta niin yht äkkiä ei kiinosta. Toivottovasti pysytte pois myös finaalista, jos Ilves sinne koskaan pääsee
Futispuolen mestareiden liigaa ja lätkän CHL-liigaa on melko huvittavaa verrata keskenään. Futiksen mestareiden liiga painii aivan eri sarjassa kaikilla mahdollisilla mittareilla
 

Never stop the madness

Luottopelaaja
Viestejä
1 946
Futispuolen mestareiden liigaa ja lätkän CHL-liigaa on melko huvittavaa verrata keskenään. Futiksen mestareiden liiga painii aivan eri sarjassa kaikilla mahdollisilla mittareilla
Sinäkin seuraat SM-liigaa, vaikka Englannin Valioliiga painii aivan eri sarjassa kaikilla mahdollisilla mittareilla. Keskiviikon lipunmyynti tilanne kertoo kyllä aika hyvin, kuinka lammasta seurayhteisö on. Valitetaan, kuinka Liigan taso on ihan paskaa, mutta sitten kun pelattaisiin sarjaa johon pääsee pelillisesti Euroopan parhaat niin ei kiinosta. Toivottovasti sama väki pysyy poissa tulevista futis Ilveksen europeleistä.
 

AQ21

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
3 706
Eipä jalkapallossakaan Euroopan Cup kiinnostanut alkuvuosina (siis 50-60-luvuilla) yhtä paljon kuin kotimaiset liigat, vaikka siellä on pelattu Euroopan mestaruudesta alusta asti. Ei se EM ole mikään itseisarvo noiden eurosarjojen kiinnostavuuden suhteen. Futiksen Europa Leaguekin on valovuosia edellä CHL:ää vaikka se on eurooppalainen divariliiga.
 

Keltavihreä

Luottopelaaja
Viestejä
4 930
Sinäkin seuraat SM-liigaa, vaikka Englannin Valioliiga painii aivan eri sarjassa kaikilla mahdollisilla mittareilla. Keskiviikon lipunmyynti tilanne kertoo kyllä aika hyvin, kuinka lammasta seurayhteisö on. Valitetaan, kuinka Liigan taso on ihan paskaa, mutta sitten kun pelattaisiin sarjaa johon pääsee pelillisesti Euroopan parhaat niin ei kiinosta. Toivottovasti sama väki pysyy poissa tulevista futis Ilveksen europeleistä.
Niin seuraan, mutta en ole ikinä vertaillut Liigaa ja Valioliigaa, mikä olisi kanssa typerää. Valioliiga on meidän kotimaista lätkäliigaa edellä myöskin kaikilla mittareilla.

Minä en valita Liigan tasosta. Se vaan sarjana kiinnostaa minua eniten kaikista lajeista ja tasoista riipumatta.

Tässä osallistuin keskusteluun, kun kysyttiin miksi porukka ei löydä halliin keskiviikkona CHL-otteluun.

Kerroin oman näkemykseni, miksi itseäni ei sytytä ja suht samoin uskon monen muunkin ajattelevan.
 
Ylös