Ilveksen sopimusjulkistukset kesällä 2024

Asylum

Luottopelaaja
Viestejä
4 839
Ei varmasti kyllä ole mikään Kalle Väisänen.

Yksi joskus osunut frendi sanoi kuulleensa tuon olevan Ruohomaa, mutta tiedä häntä. Itse en häneen jaksa uskoa, mutta pakkohan sen jotain samaa kaliiberia on olla tuon teaserin perusteella. Ei ihan hupiukkoja lähdetä hypettään.
 

Postipate

Luottopelaaja
Viestejä
1 410
Jos sieltä joku Joonas Nättinen tulee olen pettynyt pienellä tavalla. Vähintään Haapalan tai Masinin tasoinen pelaaja nyt. (Tiedän Nättinen on melkein yhtä hyvä mutta ei sitten kuitenkaan)
 

Supin tukit

Luottopelaaja
Viestejä
1 436
Sanoiko joku "kipinä"???
Näyttökuva 2024-05-14 211318.png
 

JärvisenPera

Luottopelaaja
Viestejä
1 333
Eiks Tapparaki aiemmin tänään ilmottanu jo, että julkasee jotain huomenna klo 10? Ny myöhemmin Ipa tekee saman, niin lähtökohtasesti varmaa tarkotus vetää selkeesti naapuria paremmaks. Eli joku isompi nimi. Olisko kyseessä viä kunnon vittuilu ja julkastaan Tapparan kasvatti?
 

Matoash

Luottopelaaja
Viestejä
4 057
Eiks Tapparaki aiemmin tänään ilmottanu jo, että julkasee jotain huomenna klo 10? Ny myöhemmin Ipa tekee saman, niin lähtökohtasesti varmaa tarkotus vetää selkeesti naapuria paremmaks. Eli joku isompi nimi. Olisko kyseessä viä kunnon vittuilu ja julkastaan Tapparan kasvatti?
Naapuri julkasee Emil Järventien ja Tillu pamauttaa pöytään Luodon ja Haapalan :)
 

rakitic

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
650
Eiks Tapparaki aiemmin tänään ilmottanu jo, että julkasee jotain huomenna klo 10? Ny myöhemmin Ipa tekee saman, niin lähtökohtasesti varmaa tarkotus vetää selkeesti naapuria paremmaks. Eli joku isompi nimi. Olisko kyseessä viä kunnon vittuilu ja julkastaan Tapparan kasvatti?
Jos sieltä mouharit painaa Robyn esiin, niin mitä tasoa sen meidän jätkän tulisi olla? Sanoisin, että tasoa Are. Masin käy myös.
 

El Reino

Tähtipelaaja
Viestejä
10 501
Ei varmasti kyllä ole mikään Kalle Väisänen.

Yksi joskus osunut frendi sanoi kuulleensa tuon olevan Ruohomaa, mutta tiedä häntä. Itse en häneen jaksa uskoa, mutta pakkohan sen jotain samaa kaliiberia on olla tuon teaserin perusteella. Ei ihan hupiukkoja lähdetä hypettään.

Ruohomaa olisi kokeneena kaverina sellainen, jota toivoisin. Ikää on, mutta on mutta juuri veteraanipreesensiä kaivataan.

Hieno ylläripylläri olisi Gregoiren veljekset.
 
Ylös