Ilveksen nykytilanne

Sademies

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
205
Vs: Ilveksen nykytilanne

Itse olen ainakin tyytyväinen nykyaikaiseen Ilvekseen, kun sitä vertaa siihen sekasortoon, mitä se oli välillä 2009-2013. Kyllähän nyt on ollut huomattavasti mukavampaa olla Ilves, kun tuona aikana, jolloin kauden AINOA tavoite oli välttää karsinnat, siinäpä vielä epäonnistuttiin lähes joka kerta.

Tuomas Tuokkolan aikakausi on ollut jälleenrakennuksen aikaa, jolloin luodaan pohjia tulevaisuutta varten. Kaikille niille jotka täällä nyt ruikuttavat, niin kannatta katsoa, että kuinka paljon Kari Jalonen sai tehdä töitä, kun piiskasi Stadin Kingit mestaruuteen 2011. Alussa tuokin projekti näytti tosi epätoivoiselta. Seuraava valmentaja määrittelee sen, että mihin suuntaa Ipa on menossa. Itse näkisin mieluusti jonkun kokeneen ja taidoistaan varman henkilön Ilveksen vaihtoaitiossa esim Ismo Lehkosen, tai Raimo Summasen.
 

Taverney

Guest
Vs: Ilveksen nykytilanne

Sarjasijoitus parani mutta suorittamisen taso pysyi samana. Tuolla suorittamisen tasolla ei oltaisi oltu sääleissä jos sportin tilalla olisi ollut jokerit. Saa olla eri mieltä.
 

#13

Luottopelaaja
Viestejä
3 024
Vs: Ilveksen nykytilanne

Summanen on hermoheikko kaveri, valitettavasti. Mun mielestä omaa sellaisen harvinaisen särmän luonteessa, joka tarvitaan voittoon asti piiskaamiseksi. Mutta samalla pitäis pystyä hillitsemään itsensä tietyissä rajoissa ja tunnetusti Raivo -Rami ei pysty.
 

JK

Guest
Vs: Ilveksen nykytilanne

VVV on voimissaan eli mestaruus on kohta tulossa. Sademiehet varmaan ovat jo tanssineet sadetanssit.
 

parkano79

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
709
Vs: Ilveksen nykytilanne

http://www.jatkoaika.com/Haastattelu/joonas-vihko-pirun-hyvin-olen-viihtynyt-ilveksess%C3%A4/170668

Kertoo kaiken oleellisen tämä että siirryin Ilvekseen isomman vastuun perässä. Eli Hpk:ssa ei olisi riittävästi vastuuta ollut tarjolla :p
Tähänkö on tultu?
 

Pro

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
489
Vs: Ilveksen nykytilanne

parkano79 sanoi:
http://www.jatkoaika.com/Haastattelu/joonas-vihko-pirun-hyvin-olen-viihtynyt-ilveksess%C3%A4/170668

Kertoo kaiken oleellisen tämä että siirryin Ilvekseen isomman vastuun perässä. Eli Hpk:ssa ei olisi riittävästi vastuuta ollut tarjolla :p
Tähänkö on tultu?

Miten niin tultu? Tätähän tämä on ollut jo ihan liian pitkään. "Rupusakeista" "signataan" "profiilipelaajia". Sitten taotaan rintaa ja uskotellaan meille ääliöille ja ehkä vähän itselleenkin kuinka hyvältä näyttää. VVV?

Ei siinä mitään UTJ:lle armoa, hyttysentappolompsalla ei kaalikääryleitä kummempaa lauantairuokaa tehdä.
 

M_M

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
663
Vs: Ilveksen nykytilanne

Pro sanoi:
parkano79 sanoi:
http://www.jatkoaika.com/Haastattelu/joonas-vihko-pirun-hyvin-olen-viihtynyt-ilveksess%C3%A4/170668

Kertoo kaiken oleellisen tämä että siirryin Ilvekseen isomman vastuun perässä. Eli Hpk:ssa ei olisi riittävästi vastuuta ollut tarjolla :p
Tähänkö on tultu?

Miten niin tultu? Tätähän tämä on ollut jo ihan liian pitkään. "Rupusakeista" "signataan" "profiilipelaajia". Sitten taotaan rintaa ja uskotellaan meille ääliöille ja ehkä vähän itselleenkin kuinka hyvältä näyttää. VVV?

Ei siinä mitään UTJ:lle armoa, hyttysentappolompsalla ei kaalikääryleitä kummempaa lauantairuokaa tehdä.
Näinpä.

On kyllä harmittanut hemmetisti, että viime kaudellakin ykköskenttää miehittivät sellaiset "rupusakeista" signatut profiilipelaajat kuin Sami Sandell ja Tapio Laakso. Ja lähes yhtä ikävää oli "rupusakista" signatun Teemu Rautiaisen menestys, kun tuloksena oli selkeä tason nosto sekä reippaasti uran paras pistesaldo miesten tasolla. Ja varmasti yksi karuimmista signauksista on ollut kiinnittää Ilveksen riveihin muille seuroille kelpaamaton Tommi Kivistö, joka ei tullut edes "rupusakista"... ;)

Tuokkolan aikana Ilves on tehnyt paljon hyviä signauksia myös "rupusakeista" ja mikä parasta, moni pelaaja on nostanut selkeästi tasoaan siirryttyään Ilvekseen. Oleellista onkin se, että valmennusjohto saa joukkueeseen haluamiaan pelaajia, tulivat nämä sitten "rupusakeista" tai eivät. Ja pirun siistiähän on se, että esim. alempien kenttien rooliin kaavailtu pelaaja yllättää kaikki ja nousee aivan uudelle tasolle kuten esim. Tapio Laakso!

Jatkuvuuden kannalta olisi kuitenkin tärkeää, että onnistuneet hankinnat kyettäisiin pitämään Ilveksessä pitkään, jolloin tulevien kausien toivottavasti yhä parempaa menestystä voitaisiin rakentaa myös ennalta tasonsa osoittaneilla kovan luokan täsmähankinnoilla.
 

ipa1970

Luottopelaaja
Viestejä
8 821
Vs: Ilveksen nykytilanne

Itse uskon että Rautiainen lyö tulevalla kaudella itsensä läpi koska sopimuskin loppuu sopivasti kevääseen.
 

JK

Guest
Vs: Ilveksen nykytilanne

Kyllä tuo meidän valmennus ainakin keihäänheiton osaa. Kaksoisvoitto Piirosen suojateille.
 

VP

Luottopelaaja
Viestejä
5 568
Vs: Ilveksen nykytilanne

Taitaa kyllä Piiroisella vientiä riittää. Toivottavasti kerkeää vielä hoitaa hommiaan myös Ilveksen taustalla.
 

Topi

Guest
Vs: Ilveksen nykytilanne

VP sanoi:
Taitaa kyllä Piiroisella vientiä riittää. Toivottavasti kerkeää vielä hoitaa hommiaan myös Ilveksen taustalla.

Eikös jossakin lukenut että sopimus Ilveksen kanssa päättyy tulevan kauden jälkeen?
 

tahvo83

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
123
Vs: Ilveksen nykytilanne

josko tumppi lähtis keihäänheittoon mukaan, siellä tommonen vähän useammankin vuoden oppimisprosessi on ihan ok :D
 

El Reino

Tähtipelaaja
Viestejä
10 543
Vs: Ilveksen nykytilanne

ipa1970 sanoi:
Itse uskon että Rautiainen lyö tulevalla kaudella itsensä läpi koska sopimuskin loppuu sopivasti kevääseen.

Ilveksellähän on kohtuullisen hyvin kasassa jo 2016/2017-runko. Sopimukset olisi hyvä painia jo syksyllä kuntoon seuraavasti:
- Mustosen optio käytetään
- Jatkopahvit Sandellille, Laaksolle ja Rautiaiselle

Kesselin kohdalla ei puhuta vielä sen tason tekijästä, että sopimuksen kanssa olisi tarpeen ottaa riskejä. Hänen kanssaan oikea aika jatkosopimuksen allekirjoitukseen on loppuvuonna.
 

Kaukosäädin

Guest
Vs: Ilveksen nykytilanne

CNmN1eAWsAEIhO-.jpg


Missä te ootte mää oon täällä keskustorin suihkulähteessä.

https://www.youtube.com/watch?v=04854XqcfCY
 

Ipa41

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
777
Vs: Ilveksen nykytilanne

Mestaruus! Me ollaan sankareita kaikki. Eiköhän lähetä torille? Oijoijoi oijoijojoijooo.....
 

Tupsukorva35

Tähtipelaaja
Viestejä
14 586
Vs: Ilveksen nykytilanne

Kaukosäädin sanoi:
Missä te ootte mää oon täällä keskustorin suihkulähteessä.

https://www.youtube.com/watch?v=04854XqcfCY

Oli sen verran vilpoista, etten pystynyt millään tulemaan. Mutta kyllä tulee tippa linssiin ja kylmät väreet, kun tuota biisiä kuuntelee.

Mikä parasta, niin mestaruuden ratkaisseen voittomaalin iski sotureiden soturi ja maalintekijä jumalan armosta: Tommi "Välly" Välimaa!

Ehkä tämän tajuaa vähän myöhemmin, mitä ollaan juuri saavutettu. Tänä iltana Poika saunoo!

Kai viiri nostetaan kauden kotiavauksessa kattoon kera suurien seremonioiden?
 

jalkakynä

Luottopelaaja
Viestejä
1 924
Vs: Ilveksen nykytilanne

Tupsukorva35 sanoi:
Kaukosäädin sanoi:
Missä te ootte mää oon täällä keskustorin suihkulähteessä.

https://www.youtube.com/watch?v=04854XqcfCY

Oli sen verran vilpoista, etten pystynyt millään tulemaan. Mutta kyllä tulee tippa linssiin ja kylmät väreet, kun tuota biisiä kuuntelee.

Mikä parasta, niin mestaruuden ratkaisseen voittomaalin iski sotureiden soturi ja maalintekijä jumalan armosta: Tommi "Välly" Välimaa!

Ehkä tämän tajuaa vähän myöhemmin, mitä ollaan juuri saavutettu. Tänä iltana Poika saunoo!

Kai viiri nostetaan kauden kotiavauksessa kattoon kera suurien seremonioiden?

Valitettavasti otettiin muutamat kuvat ja Poika jäi järjestäjien haltuun. Tämmöstä täällä Sveitsissä. Hieno maa muuten, ei niin kallis kuin annetaan ymmärtää.
 
Ylös