Henrik Haapala

EtäIpa

Luottopelaaja
Viestejä
1 476
Pirun kova pelimies, mutta lasinen. Eli tuskin saa ulkomailta järkevää sopparia. Tapparaan meno olisi loogista ja HHn kannalta varmaan paras ratkaisu.

Pitäisin kyllä Ilveksessä, mutta en maksaisi maltaita... juuri tuon loukkihistorian vuoksi.
Korvaaja tietysti tarvitaan ja uskonkin, että sellainen makaa jo kassakaapissa.
Tämä kevät saa sen näyttää!! Jos tulee mestaruus, niin taistelisin sopparista, jos ei tule, niin saa mennä! Ilves tulee joka tapauksessa uusiutumaan rankasti enskaudella, joten parempi heittää tuokin sit ulos ilman mestaruutta.
 

Neljä

Rivipelaaja
Viestejä
45
Viime pelissä pelasi Ilveksen hyökkääjistä vähiten (11.32min.) Pleijarit menneet melko mollivoittoisesti tähän mennessä. Minun mielestäni Henkan liike oli jo kauden alusta alkaen vajaata. Nyt pleijareissa kun tempo ja vaade on kasvanut entisestään tuo korostuu. Ei pysty tekemään itselleen liikkeellä aikaa ja tilaa niinkuin parhaina päivinään. Ei näytä pystyvän kamppailemaan myöskään niinkuin ennen. Jalat pettäneet alta useissa peleissä eikä ihme. Miettikää nyt itsekin. Kolme lonkkaleikkausta!

Silti parhaimmillaan runkosarjassa maaginen kaveri ja voiko joku vaatia enempää kun pinna per peli tuolla loukkihistorialla!

Mikähän Henkan terveystilanne mahtaa edes olla kauden jälkeen? Isoja kysymysmerkkejä ainakin tällä hetkellä nähdyn perusteella.

Toivon kaikkea parasta Henkalle, pelaa missä pelaa ens kaudella.

Nii ja saattaa ratkojan viittaa sovitella tällä kaudella vielä. :)
 

kirvesrinnassa

Luottopelaaja
Viestejä
2 143
Äkkiä se kääntyy jos sopimuksesta ilmoitetaan. Toki eikö Henkka itse ole käyrä otsassa sinne suuntaan? Ei Henkan pelaaminen Tapparassa maailman suurin ylläri olisi. En toki tiedä tarvitseeko Tappara Henkkaa.

Kyllä mää luulen että Henkalla voisi olla intressejä tulla, luonnollisesti ainakin alunperin olin ensin meille tulossa mutta en koe että tilanne enää on aivan sama. Varmasti voikin tulla jos sopimus natsaa joten ei ole mikään epärealistisin huhu. Kyllä itse näkisin Henkalle käyttöä tästä suvantovaiheesta huolimatta mikä nyt on käynnissä, toki en tiedä ensi kauden laituritilanteesta sen enempää. Hieno mies ja urheilijahan Henkka on.
 

Iksan Kalapuikot

Luottopelaaja
Viestejä
1 763
Henkan suoranopeus näyttää todella heikolta tällä hetkellä, vain hullu UTJ tekisi normaalin sopimuksen.
 

näsinneula

Luottopelaaja
Viestejä
1 690
Kuten entinen ipa- pelaaja hallilla viimeksi haastoi;
Henkka on monilahjakas kiakkovirtuoosi, ei sanan sijaa.

Nyt vain on niin, että jossain mättää; jos ei pelipaidan nimeä katselisi, ei kaveri herättäisi mitään tuntemuksia jäällä. Vaivoja moneen lähtöön tms. Valitettavasti.
 

Arzamas

Luottopelaaja
Viestejä
1 895
Peliaikaa tuli eilen vähemmän koska eivät oikein päässeet ylivoimalle kuumimman ketjun vetäessä minuutit, ja Haapala ei pelaa alivoimaa.

Mitä tulee muualla pelaamiseen, niin kannattaa muistaa että Haapala veti sarjan kovimpia ppg:tä runkosarjassa. Edelleen sen tason seppä että kannattaisi pitää, vaikka ei koko ketjulla olekaan (vielä) lähtenyt pleijareissa lentoon.
 

Grinder

Luottopelaaja
Viestejä
3 547
Kyllä mää luulen että Henkalla voisi olla intressejä tulla, luonnollisesti ainakin alunperin olin ensin meille tulossa mutta en koe että tilanne enää on aivan sama. Varmasti voikin tulla jos sopimus natsaa joten ei ole mikään epärealistisin huhu. Kyllä itse näkisin Henkalle käyttöä tästä suvantovaiheesta huolimatta mikä nyt on käynnissä, toki en tiedä ensi kauden laituritilanteesta sen enempää. Hieno mies ja urheilijahan Henkka on.

Kyllä ja kova taistelija, mutta heitän sinänsä rohkean arvion ettei taida enää ehjää kautta pelata. Tuskin edes montaa kautta. Tuntuu ettei saa kaikkea irti. Edelleen toki käyttökelpoinen.
 

Mr. Torrance

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
909
Olisi aikamoista myyräntyötä joukkueelle ammatiurheilijalta tässä vaiheessa kautta, olla antamatta parastaan. Tuolla aiemmin juuri mainittiin, ettei muka kiinnostelis vetää täysiä, koska soppari jo tapparaan.

Menee vähä X-files kategorian puolelle tämmöiset puheet, että ns "väärä" logo rinnassa ei pelaisi kunnolla.
 

Lima

Luottopelaaja
Viestejä
1 051
Olisi aikamoista myyräntyötä joukkueelle ammatiurheilijalta tässä vaiheessa kautta, olla antamatta parastaan. Tuolla aiemmin juuri mainittiin, ettei muka kiinnostelis vetää täysiä, koska soppari jo tapparaan.

Menee vähä X-files kategorian puolelle tämmöiset puheet, että ns "väärä" logo rinnassa ei pelaisi kunnolla.
Aina pelataan täysillä sen hetkisen seuran puolesta, jos mahdollisuus on kannuun. Eri asia, jos peleillä ole merkitystä, niin voisi vähän säästellä peleissä. Vai meinaatko, että Lehterä pelaa puolivaloilla, kun huhutaan sopimuksesta Hifkiin.
 
Viimeksi muokattu:

Suht hiljainen

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
561
Kontribuutioni pelaajan ensi kauden suhteen. Toivon jatkavan Ilveksessä, tai sitten siirtyvän jonnekin toisaalle kuin Tapparaan. High risk, high reward enemmän kuin epätodennäköinen. Pidän toivetta paluusta nostalgiaan taipuvaisten haihatteluna. En usko tahtotilaan organisaation puolelta vähäisimmässäkään määrin.
 

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
Jokainen jääkiekkoilija haluaa voittaa mestaruuden. Aivan naurettava ajatus olisi, että joku jääkiekkoilija alkaisi säästellä seuraavaan kauteen siinä vaiheessa, kun pelaa realistisesti mestaruudesta :D Siinä ajatuksessa ei ole minkäänlaista logiikkaa.

Haapala on yksi Ilves-joukkueen kovimmista joukkuekavereidensa tsemppareista. Mies on myös viimeisen päälle urheilija ja esimerkillinen treenaaja sekä ennen muuta äärimmäisen voitontahtoinen pelaaja. Kukaan ei tykkää filmaamisista, mutta sekin kumpuaa siitä, että voittaminen on Haapalalle niin tärkeää, että keinot ovat välillä kyseenalaisia, vaikka on rehti ja rauhallinen kaveri. Kyseessä on myös pelaaja, joka viime kaudella veti pleijarit omasta terveydestään ja kivuista välittämättä käytännössä yksijalkaisena ja jatkuvasti puudutettuna.

Jos joku kuvittelee Haapalan säästelevän yhtään missään, koska sopimus muualle seuraavasta kaudesta, niin ei kyllä tiedä Haapalasta yhtään mitään.
 

kirvesrinnassa

Luottopelaaja
Viestejä
2 143
Ok. Saatte pitää molemmat mielipiteenne. Pidän omani minulle kerrotun pohjalta. Minuutin kuluttua pelipäivä. Eteenpäin.

Ei tämä ole minun mielipiteeni kun Henkka itse sanoi olisiko ollut Aamulehden haastattelussa että "jätettiin luu käteen". Mutta totta, tänään hallille ja Henkka reenaa silloin Ilveksen miesten kanssa.
 

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
Ok. Saatte pitää molemmat mielipiteenne. Pidän omani minulle kerrotun pohjalta. Minuutin kuluttua pelipäivä. Eteenpäin.

Mä en vain ymmärrä, miten se sun mielipiteesi poikkeaa siitä, miten me kerroimme asian menneen? Vastasit, että "Höpöhöpö. Seura valitsi Savinaisen ja Leskisen". Eihän se ole mitenkään ristiriidassa sen kanssa, mitä esim. mä asiasta kirjoitin.
 

mindfcuk

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
580
Mä en vain ymmärrä, miten se sun mielipiteesi poikkeaa siitä, miten me kerroimme asian menneen? Vastasit, että "Höpöhöpö. Seura valitsi Savinaisen ja Leskisen". Eihän se ole mitenkään ristiriidassa sen kanssa, mitä esim. mä asiasta kirjoitin.

Jotkut esimerkiksi edelleen Tapparan palstalla ovat sitä mieltä, ettei Tappara tehnyt asiassa mitään väärää.

Itse olen kuullut, että 2 pelaajan sääntö oli sovittu jo aikoja sitten ja ymmärtääkseni on edelleen voimassa. Ei siis missään vaiheessa koskenut pelkästään Jokerit-tapausta. Toki voin olla väärässäkin...

Tappara merkkasi CHL:n rosteriin Savinaisen, Leskisen ja Haapalan. Rautakorpi olisi halunnut Savinaisen ja Haapalan sekä pakin jostain muualta, Tapola taas halusi Leskisen. Henkalle ilmoitettiin viime tipassa, että siirto ei sovikaan, jolloin aikaa uuden seuran etsimiseen ei paljoa jäänyt. Tuo ei siis ollut mikään "sori, Liiga torppasi" -tapaus, vaan enemmänkin "sori, me ei muistettu, että tällainen ollaan allekirjoitettu".
 

Suht hiljainen

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
561
Jotkut esimerkiksi edelleen Tapparan palstalla ovat sitä mieltä, ettei Tappara tehnyt asiassa mitään väärää.

Itse olen kuullut, että 2 pelaajan sääntö oli sovittu jo aikoja sitten ja ymmärtääkseni on edelleen voimassa. Ei siis missään vaiheessa koskenut pelkästään Jokerit-tapausta. Toki voin olla väärässäkin...

Tappara merkkasi CHL:n rosteriin Savinaisen, Leskisen ja Haapalan. Rautakorpi olisi halunnut Savinaisen ja Haapalan sekä pakin jostain muualta, Tapola taas halusi Leskisen. Henkalle ilmoitettiin viime tipassa, että siirto ei sovikaan, jolloin aikaa uuden seuran etsimiseen ei paljoa jäänyt. Tuo ei siis ollut mikään "sori, Liiga torppasi" -tapaus, vaan enemmänkin "sori, me ei muistettu, että tällainen ollaan allekirjoitettu".
Yksi halusi #27 palaavan 2020. Toinen ei.
Yksi halusi #25 palaavan, toinen ei.

Yksi ollut lomilla jo pitkään, toisella on kautta valmennettavanaan. Kevät voi toki muuttaa päätöksien mielekkyyttä, mutta viime vuotta ei.
 
Ylös