Lopeta jo minun mainitseminen asia yhteyteen. Olen moneen kertaan sanonut, etten uskalla avata ja en ole aikoihin nostanut asiaa esille missään. Sen sijaan olen yrittänyt nähdä posin kautta ja Tillun ketjussa kauden mittaan antanut jopa synninpäästöä.
"Jep en suotta kokokautta ole puhunut, että pelaajilla ei ole kiva olla kopissa…. Aika paljon puhuin asiasta. Paljon oli vialla ryhmähengessä."
"Ei. Tiedossa vain tarinoita. Väkisin ilmapiiri tarttuu muihinkin maalaisjärjellä ajateltuna."
"Aina mahtuu sekaan muutama kellä ei ole, eri asia onko kyse muutamasta vai lähes joukkueellisesta.
E. Jätän asiat tähän. Parempi olla sotkematta käsiä."
"Edelleen käännätte mun tarinaa miten sattuu… toki omaa tyhmyyttä, kun asiaa en ole avannut. Mietin vain tekikö Ilves korona ajan protokollat sääntöjen mukaisesti… Myrrä kyllä viimeiseen asti puolusti pelaajien asemaa."
-> On näköjään tässä keississä jutut muuttuneet lievempään suuntaan. Aikanaan kerroit ihan faktana, että Koskela mokaili. Nyt enää mietit. Muistatko kun täällä jo siinä kontekstissa pohdittiin, että eikös ole syytäkin olla tiukkana koronaan liittyvissä rajoitteissa, mutta sinulla oli tiukkaa faktaa miten Koskela oli mokannut.
Nämä ovat sinun tänä iltana heittämiäsi juttuja. Mitä muuta nämä ovat kuin hämmentämistä ilman faktaa.