Erik Borg

KAIZΞN

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
362
Lähtökohtaisesti tässä on pakko olla meidän nelossentteri. Kolmoseen on toivottavasti parempaa seppää tarjolla, kun Najman ja Mäntykivi ovat kärkisentterit.

Myös Bau saa ottaa todella ison harppauksen eteenpäin, jos hänestä nelossentteri halutaan. Ei ollut lähellekään Liiga-tasoa viime kaudella.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 664
En kyllä uskalla vielä sanoa mitään.

Jos onnistuu alan kehumaan ja jos epäonnistuu kerron, että olen alusta asti ihmetellyt tätä hankintaa Tillulta.

Jännät ajat edessä.
 

-sk-

Luottopelaaja
Viestejä
1 451
Selkeästikin tietää mistä pizzoja saa ja mistä maaleja tehdään. Oliko aloitusprosenttikin jossain jutussa 60 paikkeilla?
En nyt muista missä ketjussa joku oli nämä aloitustilastot kaivanut, mutta jos en väärin muista niin niiden perusteella divarissa vähän yli 50% mies. Pääsarjatasolla aloitusprosentti oli surkea, jossain vähän yli 40% tienoilla.

Edit. Lisätään nyt sen verran että itse olisin toivonut nelossentteriksi kaveria, jonka voi laittaa huoletta ottamaan aloituksia alivoimalla ja muissa tärkeissä oman pään tilanteissa. Ainakaan tilastojen valossa Borgista ei tällaista saada. Annetaan nyt kaverin kuitenkin näyttää ennen kuin tyrmätään.
 
Viimeksi muokattu:

Grinder

Luottopelaaja
Viestejä
3 523
No miksi tämä nyt sitten tuutattiin ~11.00 ulos eikä 12.00 niin kuin muiden julkaisujen kanssa on toimittu? Onko tässä joku koira haudattanu ja näkisimme tunnin päästä uuden julkaisun? Nooh tuskimpa :D

Mutta itse pelaajasta niin tervetuloa vaan! Paljon duunia ja jokunen pistekin siinä sivussa kiitos.

Haastattelu:


On siinä varmaan ainakin se että pelinumero on 11
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 664
En kyllä uskalla vielä sanoa mitään.

Jos onnistuu alan kehumaan ja jos epäonnistuu kerron, että olen alusta asti ihmetellyt tätä hankintaa Tillulta.

Jännät ajat edessä.
Tulevaisuutta ajatellen olisko @Eetu Fucking Mäkiniemi sulla antaa mielipidettä nyt tästä hausta?

Ettei menis sitten tulevaisuudessa ihan pelkäksi jälkiviisasteluksi.
 

Juakko

Rivipelaaja
Viestejä
73
Se varmistui sitten. Noh toivotaan parasta ja pelätään pahinta.

Ei äkkiseltään kyllä vakuuta millään muulla saralla kuin nelosen sentterinä.
 
Ylös