Albin Eriksson

Puujalka

Luottopelaaja
Viestejä
2 920
Toibottavasti eka ja vika peli ipassa. Hidas, pehmee ja mitään saamatonta peliä esittää
Eikös se laina ollut 27.2 asti? Toivotaan ihan helvetisti että tiistaina olisi jos osa takaisin, perjantaina sitten saisi puuttua ehkä 1-2
 

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
6 634

SaulBrother

Luottopelaaja
Viestejä
1 643
Itse olin vakuuttunut Erikssonin esityksestä. Kyllä tuossa on hyvä aihio on ja kuitenkin vasta 21 vuotias.

Toivottavasti jatkaisi loppukauden ja samalla myös ensi kaudenkin jos Ässät vaan purkaisi sopparin.
 

Riksu

Tähtipelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
14 232
Ehdottomasti paras lainamies.

Oli pelissä mukana eikä vain haahuillut. Liike on toki heikkoa, mutta sitä pystyy harjoittelemalla parantaa.
Ei välttämättä tällä hetkellä sovellu ilveksen pelitapaan, mutta minä ainakin katsoisin tämän kortin.
 

Mobutu Sese Seko

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
723
Jätetään tästäkin nyt muistijälki, vaikka Ilves-historia jäisikin maksimissaan viiden ottelun mittaiseksi.

18-vuotiaana teki erittäin hyvät pisteet SHL:ssä. Sai jopa jonkin verran enemmän ylivoimavastuuta, ja teki erittäin hyvää jälkeä siihen nähden, että pelasi sitä vain noin minuutin ottelua kohti. 3+1 ylivoimalla on hyvää luokkaa vastuusen nähden. Myös tuon kauden pudotuspeleissä häntä käytettiin hieman ylivoimalla, vaikka muutoin olikin joukkueen vähiten pelannut hyökkääjä playoffeissa. Teki tuon ainoan maalinsakin yv:lla.
Ja heti perään 3 vuotta myöhemmin tuli seuraava yv-osuma itse hankkimastaan ylivoimasta. Oliks tää niin vaikeeta, Atu ja Karri? :cool:

No joo, katsellaan reilun viikon päästä tilannetta uudelleen.
 

Tupsukorva35

Tähtipelaaja
Viestejä
14 586
Ihan ymmärrettävästi jäi huomioimatta vajaa kaksimetrinen pelaaja yksin maalin eteen. Ja siitä päätä lyhyemmät Suomi ja Ikonen kainaloon.

Varmaan ihan hienoa tehdä maali reilun 7000 katsojan edessä, kun on pelannut Porissa päälle 1000 katsojalle.
 

alakkriP

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
517


Piti jakaa tää video jo ennen peliä mutta en kerinnyt. Piti viä sanoo, että jos jotain niin voi tuoda maalin eteen pelotteen.
 

Urho Kaleva Kekkonen

Luottopelaaja
Viestejä
1 747
Hyvät kädet ja laukauskin lähtee kivasti. Luistelukisoissa tuskin tulee montaa voittoa (ja pitkän vaihdon lopussa on jopa kiusallisen hidas). Kuitenkin itse pitäisin hänet rosterissa kauden loppuun, kun playoffeissa tarvitaan isoja miehiä ja niitä ei montaa ole. 5 hyökkäysketjua ja junnut olisi hyvä olla loppukauteen
 

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
8 780
Hyvät kädet ja laukauskin lähtee kivasti. Luistelukisoissa tuskin tulee montaa voittoa (ja pitkän vaihdon lopussa on jopa kiusallisen hidas). Kuitenkin itse pitäisin hänet rosterissa kauden loppuun, kun playoffeissa tarvitaan isoja miehiä ja niitä ei montaa ole. 5 hyökkäysketjua ja junnut olisi hyvä olla loppukauteen
Mitähän siellä Porissa on tehty kun noin hidas on? Tekisi kesä hyvää Näppilän reeneissä.
 

Raipe - The Great One

Tähtipelaaja
Viestejä
11 469
Voishan Albinin rotaatioon ottaa keväälle. Ominaisuuksia löytyy mutta jalka ei vielä riitä. Hyvä oikeanlainen reenattu kesä alle, niin saa jalat toimiin ja vois olla ihan passeli 3-4 ketjuun.
 
Ylös