Adam Najman

King98

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
260
Ilveksen tuurilla Najman lähtee NHL ennen kuin pelaa peliäkään meillä.. nojoo toivottavasti ei :)
 

Seteri

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
391
Kohta se yks tulee valittaan kun taas tehtiin vaan 1v soppari :rolleyes:

Vähän mietityttää itseäni ettei vaan olis saamassa NHL-sopimusta vielä.

Aika näyttää, mutta itselläni on kovat odotukset Adamiin. Tervetuloa!
Voi olla joo... Eipä nuo tsekit silti pettäny nytkään, vaikka kaikki ei ollu jatkamassakaan täällä.
 

ipa1970

Luottopelaaja
Viestejä
8 709
Julkaisutapa ja -aika pisti kyllä hämmentämään. Ilman mitään teaserointia yksittäinen uusi soppari ulos. Mennäänköhän tämä kevät ilman "isoa" launchia ja näitä uusia soppareita pudoteltaisiin tasaisesti ulos vai olikohan tämä vain jokin erikoistapaus?

Luulisi jo muitakin julkaisemattomia soppareita olevan.
Eiköhän tällä yritetä rauhoittaa meitä kannattajia.

Vain vuoden soppari, iso alapekku siitä

Todella.
Olisi luullut tuon kodytekin jälkeen edes optiota ettei liigassa siirry.
 

JerppaGregoire

Tulokas
Viestejä
2
Adam ilmoitti ensimmäisessä haastattelussaan että me Ilves-kannattajat ollaan söpöjä, joten tein Adamista itse myös söpön :D
retouch_2024041613000523.jpg
 

B

Luottopelaaja
Viestejä
7 570
Yleisellä tasolla samaa mieltä, että outo aika julkistaa soppari. Muut pelaa mitaleista, me raaputellaan ensi kauden kokoonpanojen draftiversiota. Tuttua juttua. Ois nyt finaalien loppumiseen asti antaneet aikaa nuolla haavoja.

Itse hankinta vaikuttaa hyvältä ja odotukset ovat korkealla. Tervetuloa.
 

Jonte

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
640
Kapteenin johdolla viekää uusi pelaaja vaikka tenniskentän kautta Pyynikille kahville. Ovelasti kävelette sinne portaiden kautta tornille. Ylhäällä saa todeta että noi tulee kesällä tutuksi.
 

Teme-74

Luottopelaaja
Viestejä
4 384
jaa-a. Etukäteen ei kai tiä mitä tästä saadaan, mutta etukäteen aatellen pitäs kaiken olla kunnossa.
Voishan tällä käydä vaikka Dostalit, eli loistavien peliotteiden lisäksi sattuu joku MansenMimmi kainaloon, ni tulee sellanen ikuinen liima Tampereeseen ja Ilvekseen.
 

EtäIpa

Luottopelaaja
Viestejä
1 472
Hieman haisee Peetro Seppälät. Toivottavasti olen väärässä.
Olet väärässä! :D Ei kaveri, joka ei ole vielä pelannut peliäkään ammattilaissarjaa Tsekin ulkopuolella, lähde tosta vaan isoihin valoihin. Tämä oli vaan meille faneille tehty juttu, että olisi edes vähän parempi mieli!!

Omasta puolesta tervetuloa vaan meille Adan Najman! Vaikuttaa ihan ok-kaverilta, mutta en mä hänesta nyt niin tohkeissani ole. Valitettavasti olisin aina valinnut Julius Mattilan näistä kahdesta..
 

Teme-74

Luottopelaaja
Viestejä
4 384
Ehkä tän julkistukseen vaikutti sekin, että siellä täällä jo varmana julisteltu. Ei tämän tulo siis juuri ketään yllättään päässyt.
 

SaulBrother

Luottopelaaja
Viestejä
1 623
Olet väärässä! :D Ei kaveri, joka ei ole vielä pelannut peliäkään ammattilaissarjaa Tsekin ulkopuolella, lähde tosta vaan isoihin valoihin. Tämä oli vaan meille faneille tehty juttu, että olisi edes vähän parempi mieli!!
Ilves-legenda Lukas Rousekilla oli myös peräti nolla peliä Tshekin ulkopuolella ennen NHL-sopimusta. Kyllä sieltä pelimiehiä poimitaan rapakon taakse siinä missä Suomestakin.
 

SaulBrother

Luottopelaaja
Viestejä
1 623
Joku voisi nyt vähän avata mikä tämä koko änäriin lähtö edes on kun miestä ei ainakaan eliten mukaan ole edes varattu
23-vuotias ja ihan kelvolliset pisteet päättyneellä kaudella. Suomestakin on tässä saanut oudommillakin tilastoilla soppareita änäriin (esim. Jääskä).
 

Viiri 5 vuoteen

Rivipelaaja
Viestejä
16
Terve kaikille, oon uus käyttäjä ja toivottavasti sen takia mua ei teilata mutta mielenkiintoinen eikä kovin lupaavalla tavalla ole toi Adamin sanavalinta kysyttäessä terveisiä ilvesfaneille :(. I hope we see in the games, jotenkin haisee epävarmuus. Ehkä negailen turhaan.
 
Ylös