Yusif Moussa

Carabasin Markiisi

Luottopelaaja
Viestejä
5 346
En tiedä mitä tälle kaverille on tapahtunut, mutta hirveältä näyttää. Välillä väläyttää jonkun yksittäisen hyvän syötön, mutta suurimman osan ajasta kaikki perussuorituksetkin ovat aivan luokattomia.
 

Tuomas

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
844
Täytyy olla samaa mieltä, mystisin tapaus meidän pelaajista. Ennen tuota Israelin keikkaa oli mielestäni hyvä kaikessa: aukoton työmoraali, keskikentän dynaaminen pohja, joka omassa roolissaan vaikutti liian hyvältä Veikkausliigaan. Nyt tosiaan pelaa aivan miten sattuu, ei luo mitään hyökkäyssuuntaan ja on epäluotettava omaan päähän.

Yhtä kaikki, tämän valmennuksen alla tuntuu olevan pelaajan kuin pelaajan vaikea loistaa.
 

harkkapilli

Luottopelaaja
Viestejä
1 820
FutisForumilla on bongattu Moussan siirtyneen melko eksoottiseen paikkaan. Ura jatkuu nimittäin Irakissa Al-Talaba SC -nimisessä joukkueessa. Itse en olisi asiaa tajunnut varmaan edes Instagram-päivityksestä, mutta kuvasta miehen kuitenkin tunnistaa.




Myös Transfermarkt on ehtinyt päivittää siirron pelaajakortin tietoihin.
 

Grinder

Luottopelaaja
Viestejä
3 449
FutisForumilla on bongattu Moussan siirtyneen melko eksoottiseen paikkaan. Ura jatkuu nimittäin Irakissa Al-Talaba SC -nimisessä joukkueessa. Itse en olisi asiaa tajunnut varmaan edes Instagram-päivityksestä, mutta kuvasta miehen kuitenkin tunnistaa.




Myös Transfermarkt on ehtinyt päivittää siirron pelaajakortin tietoihin.

Paha sanoa millainen palkkaus ja mikä on urheilullinen taso. Mutta kaikkea hyvää hänelle.
 

Libero

Tulokas
Viestejä
9
FutisForumilla on bongattu Moussan siirtyneen melko eksoottiseen paikkaan. Ura jatkuu nimittäin Irakissa Al-Talaba SC -nimisessä joukkueessa. Itse en olisi asiaa tajunnut varmaan edes Instagram-päivityksestä, mutta kuvasta miehen kuitenkin tunnistaa.




Myös Transfermarkt on ehtinyt päivittää siirron pelaajakortin tietoihin.

Google-kääntäjän läpi Instagram-päivityksessä Yusifin kohdalla mainitaan "Coming from the Finnish club Tampere United". Ei ole brändiuudistus ainakaan Irakin suuntaan onnistunut.
 
Ylös