Yahoo Fantasy 2021 - 2022

Optimisti

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
831
Nytkö ne Kädettömät sitten jäi eläkkeelle; joukkueita on pariton määrä. Jostain pitäisi värvätä uusi manageri, että päästään livedraftaamaan…
 

Optimisti

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
831
Jos ei suorilta ole tiedossa ketään halukasta, niin kyselyä vaan ympäriinsä, kyllä sieltä jostain joku innokas löytyy.

”Millä foorumilla” on kysymys, joka itselläni on pyörinyt mielessä. Ylläpitotiimin suosiollisella avustuksella banneri Foorumin etusivulle? Minulla ei ole Ilves-henkisiä ystäviä, joita Fantasy Hockey kiinnostaisi.
 

Epilänharjun Huuhkaja

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
113
Kyselin vähän ympäriinsä, mutta ei ollut kiinnostuneilla aikaa osallistua, vaikka kerroin kyllä, että ei tämä kauheasti aikaa vaadi. Foorumilta varmasti löytyy joku joka tästä innostuu. Riittäisiköhän vain ketju vapaasta paikasta tähän Pelit osioon?
 

Bettman

Rivipelaaja
Viestejä
17
Kyselin vähän ympäriinsä, mutta ei ollut kiinnostuneilla aikaa osallistua, vaikka kerroin kyllä, että ei tämä kauheasti aikaa vaadi. Foorumilta varmasti löytyy joku joka tästä innostuu. Riittäisiköhän vain ketju vapaasta paikasta tähän Pelit osioon?


Kohta pitäs varmaan draftia sopia...
 

Optimisti

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
831
Minä voin jäädä myös pois, niin saatte parillisen määrän joukkueita ja dräftin tulille. En vain keksi, että mistä namiskuukkelista itseni jäävään. Voitko @Bettman potkia minut ulos liigasta?

EDIT: Jaa, tulikos juuri rekrytointi tuolla toisessa ketjussa…
 
Viimeksi muokattu:

vilperi

Luottopelaaja
Viestejä
1 155
Tarvittaessa olen valmis draftaan tänään, vaikkapa klo 21. Miksei vaikka hieman myöhemminkin, niin saa saunoa rauhassa.
 
Ylös