Ultrakulttuuri

Tre1931

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
550
Mielipiteitä on pääsääntöisesti yhtä paljon kuin ihmisiä. Ja kaikkia ei voi miellyttää, mutta silti ehkä painottaisin eritoten yhteisöllisyyttä mikä on Ilveksen yksi arvoista. En ehkä lähtisi mollaamaan toisia tai soittamaan suuta. Kaikki Ilvestä kannattavat ovat pääsääntöisesti samanarvoisia kannattajina.
Miten tämä nyt siis littyi minun kommenttiini?
 

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
6 504
Miten tämä nyt siis littyi minun kommenttiini?
Suosituksena teille kaikille valittajille, tehkää itse paremmin ja eri tavalla, niin ei tarvitse meille valittaa, kun me teemme juuri niin kuin itse haluamme.

Tämä särähti vain korvaani, enemmänkin koittaisin avata osaston toimintaa ja koittaa kasvattaa sitä avoimesti ja hyväksymällä kaikki kannatustavat.
 

Tre1931

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
550
Suosituksena teille kaikille valittajille, tehkää itse paremmin ja eri tavalla, niin ei tarvitse meille valittaa, kun me teemme juuri niin kuin itse haluamme.

Tämä särähti vain korvaani, enemmänkin koittaisin avata osaston toimintaa ja koittaa kasvattaa sitä avoimesti ja hyväksymällä kaikki kannatustavat.
Ok, selvä. En nyt puhu Osaston suulla tästä asiasta, mutta miten minä näen asian niin Osaston tavoitteenahan ei nimenomaan ole hyväksyä kaikkia kannustustapoja, ainakaan omassa kannattajakatsomossaan, vaan nimenomaan tuoda sitä keski-eurooppalaista ultrakulttuuria Suomeen ja kannattaa äänekkäästi koko ottelun ajan. Visuaalisuus kuuluu myös tähän.

Eli siis kun sanon, että jos valittajille ei kelpaa niin aina on mahdollisuus tehdä asiat eri tavalla, mutta jos tulette Osaston katsomoon, niin silloin siellä pitäisi pyrkiä kannustamaan Osaston haluamalla tavalla ja se meinaa ääntä, taputuksia ja lippujen heiluttamista. Tunteella elämistä sen joukkueen puolesta.

Itseäni ainakin suuresti ärsyttää tässä hommassa se, että kun me teemme asioita juuri sillä tavalla miten me haluamme, niin ihmiset pöyristyvät asiasta ja valittavat. Olen aikaisemminkin sanonut, että me emme ole mikään Neuvostoliitto, meihin ei ole pakko liittyä eikä meistä ole pakko tykätä. Mutta jos valittaminen kohdistuu täysin päivänselviin asioihin, esim lippujen heiluttamiseen, vaatimuksiin siitä, että chäntteihin pitää osallistua jos tulee meidän katsomoon, jne. Eli jos ei kelpaa, tehkää oma, tehkää juuri sillä tavalla millä te haluatte, se on oma mielipiteeni tähän asiaan.
 

Luchs

Luottopelaaja
Viestejä
1 100
Tämäkin keskusteluketju todistaa olemassaolollaan sen valtavan kannattajapohjan mikä Ilveksellä on.

Kymmeniä elinvoimaisia tarinointiketjuja, joista tällä hetkellä vain parissa riidellään.

Ja ajatelkaapa sitäkin, että taidamme naapurin kanssa olla ainoita joukkueita, joilla on ihka oma foorumi ja jossa tyhjänpäiväisyyksillekin on tilaa.

Niinkin suuri kaupunki kuin Jyväskylä, jolla ei ole omaa foorumia on näivettynyt keskustelukulttuurin periferiaan ja näin mm Valtras ei tule saamaan ikinä vimmaista ääntään kuuluville.
 
Ylös