Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Totta joo, mutta niin oli eilinenkin, jossa panokset olivat lähtökohtaisesti oikeastaan vielä suuremmat. Vaikka on mahdollista, että hoidetaan tähän loppukauteen pitkä voittoputki jatkuvista kovista vastuksista huolimatta, niin ei asia niinkään voi olla, että yksi tappio sitten oli sitä ilvesläistä sulamista/paineiden kestämättömyyttäIson panoksen peli katotaan miten päät kestää. Tasuria veikkaan.
Totta joo, mutta niin oli eilinenkin, jossa panokset olivat lähtökohtaisesti oikeastaan vielä suuremmat. Vaikka on mahdollista, että hoidetaan tähän loppukauteen pitkä voittoputki jatkuvista kovista vastuksista huolimatta, niin ei asia niinkään voi olla, että yksi tappio sitten oli sitä ilvesläistä sulamista/paineiden kestämättömyyttä
Mun mielestäni joukkue nyt jo osoittanut sietävänsä paineita.
Se on just näin. Ihan samaa ajattelin eilisen pelin jälkeen, että kävi loppurunkkarissa miten vaan, niin tää joukkue on osoittanut jo kykenevänsä pelaan isoista asioista. Loppurunkosarja menee miten menee niin se ei sitä mun mielestä muuksi muuta.Totta joo, mutta niin oli eilinenkin, jossa panokset olivat lähtökohtaisesti oikeastaan vielä suuremmat. Vaikka on mahdollista, että hoidetaan tähän loppukauteen pitkä voittoputki jatkuvista kovista vastuksista huolimatta, niin ei asia niinkään voi olla, että yksi tappio sitten oli sitä ilvesläistä sulamista/paineiden kestämättömyyttä
Mun mielestäni joukkue nyt jo osoittanut sietävänsä paineita.