Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
4-2 uudet vahvistukset tekee 4 omaa maalia (vapaavalintaiset, olkaa hyvät), ja kannu jää taas haaveeksi.
Uudet vahvistukset ei monikossa pelaa lauantaina. Filip saattaa pelata, mutta Koskiranta ei.
Kyllä minä ainakin olen erittäin tyytyväinen, jos eilisen kaltaista rummutusta Ilves tarjoilee poffeissa, pelihän oli aivan yhtäpäätä.Hirveä matka vielä kuljettavana ennen pudotuspelejä, jotka eilisen kaltaisilla otteilla päättyvät hyvin lyhyeen. Se matka olisi syytä aloittaa Kouvolaa vastaan.
Tulee maanantaina Tampereelle.Onko tuo tieto, että JK ei pelaa?
Tulee maanantaina Tampereelle.
Joku täällä foorumilla mainitsi, että maanantaina mukana.Onko tuo tieto, että JK ei pelaa?
Kyllä minä ainakin olen erittäin tyytyväinen, jos eilisen kaltaista rummutusta Ilves tarjoilee poffeissa, pelihän oli aivan yhtäpäätä.
Kyllä kyllä. Mitäs luulet kummalla tavalla on suurempi todennäköisyys voittoon, Ilveksen eilisellä pelillä, jossa maalipaikkoja on runsaasti, vai Kalpan kilpikonnalla?No siis maalien määrä on se, josta kilpaillaan. Eilen tehtiin nolla eli ei yhtään. Ei se hallinta auta eikä riitä, jos ei tee maaleja.
Eikai kannua vielä huomenna jaeta?4-2 uudet vahvistukset tekee 4 omaa maalia (vapaavalintaiset, olkaa hyvät), ja kannu jää taas haaveeksi.
Kyllä kyllä. Mitäs luulet kummalla tavalla on suurempi todennäköisyys voittoon, Ilveksen eilisellä pelillä, jossa maalipaikkoja on runsaasti, vai Kalpan kilpikonnalla?