Tulosveikkaus ja otteluseuranta Ilves - Luleå HF TI 16.12.2025 | CHL

Armaliksen on kyl nyt kuitattava toi kauhea yhden maalin päästäminen viimepelissä…
4 - 0
Mänty, Lööke, Simme, Näde

Ilves - Luleå 5-2

Ei ole mitenkään mahdottomuus -että Ilves menne jaktkoon meitä vastaan. Vaikka meidän joukkeesta löytyy pelaajanimet Ruotsin liigan (SHL:an) kärkeen; meidän joukkue peli on ollut tosi surkeaa katottavaa.
Viime peli Ilvestä vastaan kotona viikmeksi hyvä esimerkki. Ilves tuli Luulajaan melkeen puolella joukkeueella. Kumminkin taisteli vain yhden maalin päähän. Tänään varmasti Luulajan vastassa on täysi ja nälkäinen Ilves.

Sanootaan näin: -Ei tää yhden maalin etu tunnu ollenkaan varmalta.

Ei ole mitenkään mahdottomuus -että Ilves menne jaktkoon meitä vastaan. Vaikka meidän joukkeesta löytyy pelaajanimet Ruotsin liigan (SHL:an) kärkeen; meidän joukkue peli on ollut tosi surkeaa katottavaa.
Viime peli Ilvestä vastaan kotona viikmeksi hyvä esimerkki. Ilves tuli Luulajaan melkeen puolella joukkeueella. Kumminkin taisteli vain yhden maalin päähän. Tänään varmasti Luulajan vastassa on täysi ja nälkäinen Ilves.

Sanootaan näin: -Ei tää yhden maalin etu tunnu ollenkaan varmalta.

Tervetuloa Tampereelle tai ainakin keskustelupalstalle.

Ilveksen peli on parantunut koko ajan ja alla on hyvä jakso.

On Luulajalla kuitenkin melkoinen materiaalietu. Se ei kuitenkaan näissä peleissä välttämättä näy niin paljon kuin jos pelattaisiin pitkä runkosarja.

Tervetuloa Tampereelle tai ainakin keskustelupalstalle.

Ilveksen peli on parantunut koko ajan ja alla on hyvä jakso.

On Luulajalla kuitenkin melkoinen materiaalietu. Se ei kuitenkaan näissä peleissä välttämättä näy niin paljon kuin jos pelattaisiin pitkä runkosarja.
Kiitos! En ikävä kyllä ole Tampereella tänään -mutta kotona Ruotsissa.

Ihan samaa mieltä: Nimet ei tarkoita mitään; jos ei ole kyse historiasta. Ainoa joka tarkoittaa jotain; on ainoastaan se mitä pelaajat yhdessä pystyy esittämään tänään. Mä luulen että meidän kopissa on ollut vähän liian paljon Levtchi:ä -ja Omarki:a. Että kun nou kaks leikki kiekon kans -ja me ollaan hallitsevia Ruotsin mestareita: Niin kyllähän tää siitä. Just tällaiset on asioita joka okieen repii -meitä faneja.

Noteerasin että Ilves on kuitenkin kahdeksannellä sialla liigassa. Meidän tähti-sakki on tähänasti onnistunut pieremään siaan 12. Hävetys-piste = kova!

Pitäis kaa myös ainkain yrittää kirjoittaa myös jotain positiivistä Luulajan kurjasta tilanteesta.

-Ennen taukoa meidän uusi Jenkki ykkösnyrkki: Shinnimin / O'Neill / Tardif -alkoi ainakin hieman löytää jotain positiivista. (Tardif tuli meille vähän aikaa sitten Kärpistä.)

-Leskinen parantaa peliä suksesiivisessti. Ollut loukaantunut (poissa) koko kesän ja syksyn.

-Laaksonen tuli takaisin sveitsistä -ihan atomeina. Hänen viime peli kuitenkin lupasi jotain.

Pitäis kaa myös ainkain yrittää kirjoittaa myös jotain positiivistä Luulajan kurjasta tilanteesta.

-Ennen taukoa meidän uusi Jenkki ykkösnyrkki: Shinnimin / O'Neill / Tardif -alkoi ainakin hieman löytää jotain positiivista. (Tardif tuli meille vähän aikaa sitten Kärpistä.)

-Leskinen parantaa peliä suksesiivisessti. Ollut loukaantunut (poissa) koko kesän ja syksyn.

-Laaksonen tuli takaisin sveitsistä -ihan atomeina. Hänen viime peli kuitenkin lupasi jotain.
Olisi helpompaa jos vain puhuisit englanniksi sen sijaan että käytät Google kääntäjää :)

Mä puhun Suomea. Olen syntynyt Kajanissa. Mutta olen asunut Ruotsissa ymelkeen 40-vuotta. Pajon suomalaisia sanoja on unohtunut. Ja mun gramatiikki on ihan perseestä. Toivottavasti kestätte mua ainakin tämän illan...
Noniin, jotenkin vaikutti että olisit käyttänyt kääntäjää mutta tämähän selvä :)

Mitkä ovat Ilves pelaajat -jokta ei pelannut viime ottelussa Luulajassa; jokta pelaavat tänään?

Väärää infoa CHL:än sivulla: Luulajan joukueessa tänään: Oskari Laaksonen pelaa numerolla 27 -ja Ben Tardif numerolla 72.

Takaisin