Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Noh, joo.. mutta en mä nyt tommosia toivo kenellekään. Edes Leksalle.Voi ei.. Harmittaa tosi paljon jos loukkaantu
Ei niitä toivo kellekään, mutta toki tää kaveri niitä on monelle pelaajalle itse aiheuttanut.Noh, joo.. mutta en mä nyt tommosia toivo kenellekään. Edes Leksalle.
Onko? Saatanan ärsyttävä säätäjä ja häslääjä, mutta onko aiheuttanut kovasti loukkaantumisia?Ei niitä toivo kellekään, mutta toki tää kaveri niitä on monelle pelaajalle itse aiheuttanut.
Kyllä mä muistelen, että on. Esimerkiksi viime kauden playoffeissa hakkasi niskaan jotain kaveria ihan yhtäkkiä maassa.Onko? Saatanan ärsyttävä säätäjä ja häslääjä, mutta onko aiheuttanut kovasti loukkaantumisia?
Utunen loukkaantui Komarovin taklausten jälkeen.Onko? Saatanan ärsyttävä säätäjä ja häslääjä, mutta onko aiheuttanut kovasti loukkaantumisia?
Ei mun mielestä väärä valinta, vaikka hävisivätkin. Meillä oli lukuisia huippu maalipaikkoja, mutta Hovinen oli eri mieltä. Ansaitusti me voitettiin, niin paljon oli paikkoja verrattuna HIFK:honHovinen illan paras, mitä vittua.
Itse en kyllä mitään varsinaisia game seivereitä löytäny, lähinnä meidän puolelta tehottomuutta.Ei mun mielestä väärä valinta, vaikka hävisivätkin. Meillä oli lukuisia huippu maalipaikkoja, mutta Hovinen oli eri mieltä. Ansaitusti me voitettiin, niin paljon oli paikkoja verrattuna HIFK:hon