Teemu Hartikainen KalPaan 2022-23?

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
13 528
Tämä on vielä huhu, mutta tämän olen kuullut 96% varmasta lähteestä.
Siellä on jäänyt HIFK nuolemaan näppejään ja ihmettelemään kun ei Hartikaista kiinnostanut huomattavasti rahakkaampi sopimus heidän kanssaan.
Täytyy kyllä arvostaa tälläistä seura uskollisuutta.
 

HekeK

Administrator
Ylläpidon jäsen
Viestejä
5 213
Tämä on vielä huhu, mutta tämän olen kuullut 96% varmasta lähteestä.
Siellä on jäänyt HIFK nuolemaan näppejään ja ihmettelemään kun ei Hartikaista kiinnostanut huomattavasti rahakkaampi sopimus heidän kanssaan.
Täytyy kyllä arvostaa tälläistä seura uskollisuutta.

Katsellako syysiltoina rantasaunan lauteilta puhdasta Kallavettä vai sinilevän puurouttumaa Itämerta?

Härski on rahansa ansainnut, joten nyt voi tehdä valintoja elämänlaatu edellä. Tuossa vaiheessa koti vie voiton.
 

Tupsukorva35

Tähtipelaaja
Viestejä
14 453
Hienoa kyllä jos on tuloillaan, vaikkei Ilveksen paitaan ole pukeutumassakaan. Se on Liigan kannalta todella hieno homma jos/kun tällaisia nimiä sarjaan saadaan.

Hartikainen, Kemppainen, Lehterä... Saattaa olla edessä kiinnostavin liigakausi aikoihin ja se toivon mukaan päästään viemään normaaliin tapaan läpi.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
13 528
Sen verran päivitän tietoja, että Sveitsistä on myös tarjous pöydällä.
Mutta niinkuin Heke tuossa ylempänä hyvin kirjoitti mahdollisista syistä, taitaa se kotiinpaluu olla nyt kaikista lähimpänä.
Tästä IFK casesta tullaan luultavasti kirjoittamaan ihan lehdissä asti sitten kun sopimus julkaistaan. Hartikaisen vastaus oli ilmeisesti "humoristisen suora" :D
 

Pok

Tähtipelaaja
Viestejä
10 040
Jotenkin veikkaan, että Hartikainen vetää vielä 2 vuoden Sveitsin keikan ja tulee sitten loppu-uraksi KalPaan
 

Puujalka

Luottopelaaja
Viestejä
2 841
Eikös Härski ole joskus sanonut, että kun lapsi menee kouluun, niin palaa Suomeen? Nythän se vanhin lapsi taitaa olla sen ikäinen, joten luulen, että on rahansa tehnyt ja KalPassa nähdään!
 

Pok

Tähtipelaaja
Viestejä
10 040
Eikös Härski ole joskus sanonut, että kun lapsi menee kouluun, niin palaa Suomeen? Nythän se vanhin lapsi taitaa olla sen ikäinen, joten luulen, että on rahansa tehnyt ja KalPassa nähdään!

Ensi kausi olisi kuitenkin ollut vielä sopimusta Ufaan ilman Putinin sekoiluja, eli kyllä tähän Sveitsin keikka vielä mahtuisi.
 

KURITTAJA

Luottopelaaja
Viestejä
1 629
Euroopan paras Suomalainen maalintekijä kyseessä. Siinä on sitten KalPalla jos ei muuten ensikautta ajatellen hirveästi ilonaiheita niin ainakin yksi Hee-ee-elveti-i-in kova ykkösketju:

Kiiskinen - Rissanen - Hartikainen

Ja kaikilla vieläpä Savolaiset sukunimet!
 
Ylös