Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Keskinen palaa jos ei lunasta paikkaansa Nhl, ei ole menossa Ahl. Eli sanoisin erittäin todennäköiseksi paluun vielä tälle kaudelle.Varmaan paperilla jotain tällaista?
Tanus - Mattila - Blichfeld
Haapala - Pavel - Tuulola
Rautiainen - Räsänen - Simontaival
Sylvergård - Rauhala - Nykänen
Onhan taas laiturit paperilla kohtuu kovia, mutta aika paljon senttereiden osalta on laskettu sen varaan, että Keskinen palaa vielä kaudeksi ja silloin Pavel on ilmeisesti nelosketjun laituri.
Lopeta. Sinua luullaan kohta piilomouhoksiEn tosiaan tiä mistä noi luvut repäsit, mutta Tapparalla on 5 ulkkaria ja Ilveksellä 11.
On siinä prosentuaalisesti aikamoinen ero kun aletaan tarkasteleen vieläpä pelaajien profiileita ja rooleja.
Ilves on ihan kammo muukalaislegioona, eikä sitä oikein kirjopesullakaan voi muuksi muuttaa.
Toinen asia sitten onkin se, että ketäs helvettiä se edes kiinnostaa. Ei mua ainakaan.
Samat sanat täältä jos tilanne olis toisin päi.Onhan toi Ilveksen kokoonpano ihan kammottava muugalaislegioona mutta jos mestaruus tulee niin ei haittaa.
Samaa mieltä. En toki kiellä ettenkö ole innoissani odottamassa että kuinka positiivinen vaikutus lopulta sillä on et joukkueessa suunnilleen puolet on saman kaupungin ukkojaOnko vähän väsynyt tää ulkkari keskustelu ylipäätään? Eikö tässä tavoitteena ole koota mahdollisimman hyvä nippu mestaruustaistelun kannalta niillä merkeillä mitä on?
Voi hyvin olla, mutta ei tämäkään toki ihan täysin automaatio ole. Mutta oli miten oli, mielestäni silti vähän erikoinen hankinta Pavel tuolla pelaajaprofiililla, joita löytyy jo enemmän tai vähemmän kolme kappaletta keskustasta, mutta pitänee ensin nähdä pelaaja kentällä.Keskinen palaa jos ei lunasta paikkaansa Nhl, ei ole menossa Ahl. Eli sanoisin erittäin todennäköiseksi paluun vielä tälle kaudelle.
Kai toi Paveli voi ihan yhtä hyvin istua alaketjuihin laitaan. Laitureita on Tapparalla paljon taitavia joiden profiili enemmän yläketjuissa. Määrällisestikin Tappara tarvitsi vielä lisää. Uskoisin Pavelin olevan nimenomaan laidassa jos (kun) Keskinen palaa.Voi hyvin olla, mutta ei tämäkään toki ihan täysin automaatio ole. Mutta oli miten oli, mielestäni silti vähän erikoinen hankinta Pavel tuolla pelaajaprofiililla, joita löytyy jo enemmän tai vähemmän kolme kappaletta keskustasta, mutta pitänee ensin nähdä pelaaja kentällä.
Alkujaan ruotsinkielinen seura
Ilves on ihan kammo muukalaislegioona, eikä sitä oikein kirjopesullakaan voi muuksi muuttaa.
Toinen asia sitten onkin se, että ketäs helvettiä se edes kiinnostaa. Ei mua ainakaan.
Onneksi voi aina katsoa Tapparan pelejä.Itse asiassa, minua se haittaa aika paljonkin.
Pelaavaan kokoonpanoon ei mahdu yhtään omaa kasvattia. Joukkue tuntuu tällä hetkellä vieraalta.
Niinno eiköhän Soini tule paljon vastuuta saamaan samoin Laurell näinkin suppealla miehistöllä. Sitten esimerkiksi Parikka vaikka ei teoriassa ole kasvatti niin u20 ikäisestä täällä pelannut eli 10 vuotta.Itse asiassa, minua se haittaa aika paljonkin.
Pelaavaan kokoonpanoon ei mahdu yhtään omaa kasvattia. Joukkue tuntuu tällä hetkellä vieraalta.
Ja siinä samalla 3 mestaruuttaTBK luopui aikoinaan pääsarjatason jääkiekosta, jonka sarjapaikan Tappara peri
Ja siinä samalla 3 mestaruutta![]()
Mahtuis kai niitä, jos olisi tarjolla…Itse asiassa, minua se haittaa aika paljonkin.