Täällä puramme Ilveksen aiheuttamaa pahaa oloa

jurgen

Tähtipelaaja
Viestejä
13 767
Jos valmentakin sanoo, että me vasta harjoittelemme kärjessä oloa, niin minkä viestin se antaa. Puuhastelua.

Erittäin heikko esiintyminen lehdistötilaisuudessa ja todellakin se jatkopahvi mukavoittaa.

Saas nähdä, iskikö Ilves kyntensä johonkin syvälle.
 

Simultaanieläin

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
533
Dostyn lähtö, Kolppasen ja Ondrej Romanin peluuttaminen lauantaina sekotti ylivoiman, alivoiman, tasavoiman ja voiman, lisäksi viisikkopeli on perseestä, Meskasen pitäis olla viltissä, Kolppanen avaa luukkua huonosti, sekä Myrrä mukavoitui jatkosopimuksen jälkeen. Mäkkärikin on seula. Maalivahtiin kaadutaan jokaisessa pelissä, ja jos liukastun hallin pihassa menee se tshekkien tai veskareiden piikkiin. Hirteen koko joukkue ja sen jälkeen kävellen kotiin.
Sitä on jo niin tottunut lannistuneeseen ja negatiiviseen tunnelmaan palstalla, että kerkesin lukea tuon puoleen väliin ennenkuin tajusin, että on sarkasmia...
 

Ipa72

Luottopelaaja
Viestejä
5 817
Ei ...kele, jos kiekko menisi tauolle pitemmäksi aikaa, miten hitossa tästä Suomen talvesta ja pimeydestä selviää? Jo kesäkin oli melkoista piinaa penkkiurheilijalle, mutta oli onneksi kesä, mutta talvi...
 
  • Tykkää
Reactions: CTS

Deleted member 1878

Guest
Peli on nyt uskomatonta paskaa. Miten tässä näin kävi? Onko Jokke ihan tehtäviensä tasalla?
 

toskala

Luottopelaaja
Viestejä
8 594
Kylläpä taas pitkästä aikaa tappio ihan tosissaan vituttaa. Jos Kerho olisi ollut ihan tosissaan parempi niin eihän siinä mitään. Mutta Ilvekseltä vietiin voitto ihan puhtaasti tuomarien avustuksella. Ilves ei ollut hyvä mutta oli kuitenkin kahdesta paikallaolijasta mielestäni parempi.
 

Paatelainen

Guest
Kylläpä taas pitkästä aikaa tappio ihan tosissaan vituttaa. Jos Kerho olisi ollut ihan tosissaan parempi niin eihän siinä mitään. Mutta Ilvekseltä vietiin voitto ihan puhtaasti tuomarien avustuksella. Ilves ei ollut hyvä mutta oli kuitenkin kahdesta paikallaolijasta mielestäni parempi.

Kyllähän tämä Ilveksen lainojen poistuminen kirpaisi juuri niin pahasti Ilvestä kuin muiden joukkueiden kannattajat ennakoivat. Ilvesläisittäin siis paljon enemmän kuin ajateltiin. Tänään taisteltiin tasapäin sarjajumboa vastaan ja voittokaan ei olisi ollut vääryys, mutta kokonaisuutta kun katsoo niin oikealta ja vasemmalta alkaa viuhtoa joukkueita ohi ja peli on ollut jo pidemmän aikaa todella surkeaa. Sarjataulukko mairittelee joukkuetta kyllä. Myrrällä on töitä hirveästi edessä saada Ilves taas joukkueeksi, jolla on jonkinlaista uskottavuutta taistella playoffeissa.
 

Hepulina16

Luottopelaaja
Viestejä
1 285
Kyllähän tämä Ilveksen lainojen poistuminen kirpaisi juuri niin pahasti Ilvestä kuin muiden joukkueiden kannattajat ennakoivat. Ilvesläisittäin siis paljon enemmän kuin ajateltiin.

Tätä määkin mietin syksyllä ennen sarjakauden avausta, että mitäs sitten kun nää lainat poistuu... Elettiin ihanaa unta, joka kääntyi painajaiseen. Tätäkö seura meille halusi tarjota? Hetken huvia? Haettiinko lainapelaajilla kassavirtaa pandemian keskelle, haaveltiin isoista yleisömääristä? Unelmoitiinko siitä, että jos NHL/AHL ei alkaiskaan? Eipä siinä mitään, olihan sitä peliä hieno saurata ja olen todella iloinen siitä, että sain nähdä nuo sällit vielä kerran pelaamassa joukkueelle. Ja näille pelaajille toki toivon mahdollisimman hyviä pelejä ja pitkää uraa jatkossakin! Mutta tuo tason pudotus on ollut ihan liian raaka. Eniten mua taitaa kuitenkin vituttaa se, että naapurin fanit pääsee taas kerran naureskelee partaansa.
 

hartsa41

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
660
Tätä määkin mietin syksyllä ennen sarjakauden avausta, että mitäs sitten kun nää lainat poistuu... Elettiin ihanaa unta, joka kääntyi painajaiseen. Tätäkö seura meille halusi tarjota? Hetken huvia? Haettiinko lainapelaajilla kassavirtaa pandemian keskelle, haaveltiin isoista yleisömääristä? Unelmoitiinko siitä, että jos NHL/AHL ei alkaiskaan? Eipä siinä mitään, olihan sitä peliä hieno saurata ja olen todella iloinen siitä, että sain nähdä nuo sällit vielä kerran pelaamassa joukkueelle. Ja näille pelaajille toki toivon mahdollisimman hyviä pelejä ja pitkää uraa jatkossakin! Mutta tuo tason pudotus on ollut ihan liian raaka. Eniten mua taitaa kuitenkin vituttaa se, että naapurin fanit pääsee taas kerran naureskelee partaansa.
No se hyvä puoli tässä ainakin vielä on että ei naapurifaneilla ole hirveesti varaa naureskella vielä partaansa kun oman joukkueenkin peli on kaikkea muuta kuin uskottavaa
 

Ilves 1968

Tulokas
Viestejä
1
Nyt ei voi kun todeta, että on peli sekaisin. Eemelin rankkari yritys kuvasi osaltaan tätä. Meiltä puuttuu todellinen ykkössentteri, Aren paikkaa on kovin vaikea täyttää. Ensi viikolla vastassa Pelsut. Tämän illan kaltaisella esityksellä ei todellakaan voi kuin haaveilla voitosta.
Aren ja Juuson peli toi itsevarmuutta koko joukkueelle, nyt sitä ei muutamaan peliin ollut lainkaan.
 

Alfred Lammas

Luottopelaaja
Viestejä
3 560
Hiukan huolta muiden huolien päälle aiheuttaa sekin, että parikin nuorta hyökkääjää pelaa nyt aika vaisusti. Nimiä ei viitsi kirjoittaa esille, ettei tulisi muille missään minkäänlaisia mielenpahoittumia. No mutta nuoret miehet voivat taas ensi pelissä olla jo aivan toista maata. Niinkuin koko joukkueemmekin!
 

ipe

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
501
Juu olen jos tällä rosterilla jatketaan..
Mutta juurihan väitit, että taitaa hyvä alkukausi sääleihin kantaa, ja sekin ilmeisesti vain vaivoin?

No vähän on porukka muuttunut. Ei tämä taso nyt yllätä kun rosteria kattelee. No sääleihin tuo vahva alkukausi taitaa just kantaa.
Tummensin sen olennaisimman itse.

Eli milloin asiaan on hyvä palata? Ja pysyt kannassasi, mikäli joukkueeseen tulee vaikkapa Mestiksestä lisää pelaajia(=ei merkittäviä vahvistuksia), mutta joukkue on vielä kierroksella 50 sijalla kaksi?
 

Kaukofani

Luottopelaaja
Viestejä
2 882
Mutta juurihan väitit, että taitaa hyvä alkukausi sääleihin kantaa, ja sekin ilmeisesti vain vaivoin?


Tummensin sen olennaisimman itse.

Eli milloin asiaan on hyvä palata? Ja pysyt kannassasi, mikäli joukkueeseen tulee vaikkapa Mestiksestä lisää pelaajia(=ei merkittäviä vahvistuksia), mutta joukkue on vielä kierroksella 50 sijalla kaksi?
Ok eli sinä sanot että joukkue on kakkosena? Ja minä et riittää just sääleihin. Meneekö näin ja panos mikä?
 
Ylös