Emmett_Brown
Luottopelaaja
Mielenkiintoista ettei tää osalle porukasta maittanut. Ysärin puolivälistä olen ollut Ilves. Eipä ollut huono päivä tänään.
Samaa mieltä. Kun miettii, missä tilassa Ilves oli viisi vuotta sitten, niin onhan tämä nyt aivan helvetin mahtavaa!Mielenkiintoista ettei tää osalle porukasta maittanut. Ysärin puolivälistä olen ollut Ilves. Eipä ollut huono päivä tänään.
Samoin kävi. Et ole yksin.Meinas tulla tippa linssiin kun Huoltajille laitettiin mitallit kaulaan
Ja ylivoimaisesti Areenan isoimmat suosion osoitukset mitalien jaossa tuli huoltajille. Aivan ansaitusti!Samoin kävi. Et ole yksin.
Vähän samat fiilikset. Ei pronssi sinänsä hirveästi lämmitä. Kiva oli kausi päättää voittoon. Toki pronssi oli todiste siitä tärkeimmästä eli nousujohteisesta suunnasta ja seuran nykytilasta. Vielä pari napsua parempaan ja legendaarinen Tampereen Ilves palaa omalle paikalleen Suomen parhaaksi. Luotto on todella kova seuran nykyjohtoa kohtaan, että näin tulee tapahtumaan. Ja tietenkin koko yhteisöä faneja myöten. Katsojaluvut uudella areenalla olivat aika makoisia.Tämä pronssi oli kiva päätös tälle kaudelle. Itse vaikkakin ehkä kyyneleen jos toisenkin vuodatin, tein sen upeaa kautta muistellessa. En ajattele pronssista hirveästi mitään. On se kovempi kuin hopea, mutta vain pytyllä on väliä.
oliko samaa tautia jo välieräsarjassaNyt kun kausi ohi niin voi pikkusen kertoa valmistautumisesta tuohon viimeiseen peliin..melkein Koko joukkue kipeenä ja viikon aikana yhdet treenit lauantaina..melkeinpä voi niin sanoa että ne pelas jotka kynnelle kykenivät..hieno voitto ja romua lopulta kaulaan..