Steve Kariya

Pok

Tähtipelaaja
Viestejä
10 159
Mahtava pelaaja,mutta jotenkin harmittaa,että Steve pelasi lopulta peräti neljässä liigajoukkueessa ja Bluesiin meni nimenomaan rahan perässä,vaikka Ilveskin olisi halunnut pitää.No,Bluesin karma nappasi sitten komealla tavalla kiinni,että ei sikäli.

Paremmat muistot olisivat jääneet,jos ei olisi koskaan pelannut Ilvestä vastaan,saati että noin monella kaudella.
 

HK88

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
109
Upea pelaaja ja hienoa että pelasi Ilveksessä, ja missä ketjussa.

Minäkin olisin lähtenyt ihan minne muualle vaan jos massia olisi jostain enemmän tarjolle lyöty, se ei kuitenkaan itse pelaajan muistoa Ilveksen väreissä himmennä millään muotoa.
 

Pok

Tähtipelaaja
Viestejä
10 159
Minäkin olisin lähtenyt ihan minne muualle vaan jos massia olisi jostain enemmän tarjolle lyöty, se ei kuitenkaan itse pelaajan muistoa Ilveksen väreissä himmennä millään muotoa.

No tietenkin,ei kyse ole siitä ettäkö pelaajalla olisi jotain kunniavelkaa tai että itse olisin tehnyt jotenkin eri tavalla vaikka Itävallassa pelatessani.

Minulla on kuitenkin Ilveksen fanina oikeus muistella esimerkiksi pelkästään Ilveksessä pelannutta Dale Derkatchia Kariyaa suuremmalla ilolla,koska ei pelannut Liigaa Ilvestä vastaan.Siis,vaikka Dalekin olisi varmasti Bluesiin tai vastaavaan siirtynyt Ilveksen viholliseksi,jos palkkaa olisi enemmän tarjottu.

Enkä tarkoita,ettäkö en muistelisi Steveäkin lämmöllä.Erityisemmän paikan sydämessäni vaan saavat pelaajat,jotka eivät ole hyvien Ilves-muistojen vastapainona myös Ilveksen vihollisena monta kautta pelanneet.
 
Ylös