Rippituoli & tervaa ja höyheniä

Ilves97

Luottopelaaja
Viestejä
6 395
Jos otetaan lista tarkempaan syyniin niin:
Suomesta mun viestit on olleet ylenpalttisen posia koko kaudelta (johtuen siitä että Supi on suorittanut koko kauden överi tasolla) <3
-Ei voi pyöritellä tällä kaudella mua tervassa ja höyhenissä.

Yleisömääristähän olin ennen kauden alkua sitä mieltä että tavoitteisiin ei päästä ja naapuri menee ohitse, ne on vielä kiikun kaakun kuinka käy. Ja taidetaan viile kautta olla edelleen jäljessä. Plus tälle kaudelle Ilves on pakostakin lisännyt ilmaislippuja ja aleja. Veikkaan että tuotto tulee olemaan myös viime kautta jäljessä, vaikka kaikessa oli tarkoitus mennä eteenpäin.
-Ei vielä tervaa ja höyheniä siis.

Pennanen on myös ollut edustettuna mun viesteissä sekä Batmanina että Jokerina. Hyvää ja pahaa. Roppakaupalla enemmän pettymystä, mutta en ole ollut yksin mielipiteen kanssa, että kotiyleisölle on tarjottu melko apaattinen pelikokemus. Ja vielähän se Pennasen lopullinen menestys punnitaan.
-Ei vielä tästäkään voi mua pyöritellä.

Näppilästä kävin myös ihan viimeiseksi antamassa posin kun joukkueella luistin kulki ja taklaukset oli painavia.
-Kevät pyöräyttää arvion.

Tanska/Merikivi akselista voi antaa tervaa ja höyheniä jos joku haluaa, mutta edelleen olen mieltä että tuolla laadulla mitä heillä on käyttää on menty altalipan vaikka prosentit nyt näyttävät taas hyvää trendiä.
Tästä saatan olla valmis kauden jälkeen kunnon kylvetykseen silti, kiitos :)
mqdefault.jpg
 

Ilves97

Luottopelaaja
Viestejä
6 395
Täällä mä @Eetu Fucking Mäkiniemi vieläkin odottelen, mutta ilmeisesti is it not time. Eikä mitään ”kevät pyöräyttää arvion”-juttuja nyt. Yleisötavoitteseen päästiin se on ihan fakta. Pendon, Merikiven ja Tanskan lopullinen menestys punnitaan joo keväällä, mutta kaikille olet vaatinut kenkää kesken kauden luulisi siitä jo voivan tervassa ja höyhenissä pyöritellä. Eiköhän myös ole jo selvää, että Näppilä ei ole Liigan huonoin fysiikkavalmentaja, kun joukkue on ollut parhaassa kunnossaan keväällä ja lähtee playoffeihin täysin terveinä. Kysyn siis vielä uudemman kerran: Is it time?
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
13 525
Miten tillu on tehnyt osansa? Minäkin teen 8h vuoroa ja jos teen ”töitä” 4tuntia niin kyllä siittä sanomista tulee, kun jää vajaaksi.

Ottamatta kantaa lankun tilanteeseen, niin liikaa on sattuman varassa, papp on sekaisin, se kuntoon, niin näyttää paremmalle, mutta se ei poista Grégoiren todella keskinkertaisia otteita, typeriä jäähyjä ja ei osaa aloittaa.

Mites menee, että näetkö Mäntykiven mestaruutta tavoittelevan joukkueen 3. Sentterinä? Niinpä.

Mikään muu ei kelpaa, kuin finaalipaikka, sen eteen tillunkin pitää tehdä ratkaisuja.
Tein tän sun puolesta.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
13 525
Haastan etsimään. En muista kertaakaan tähän osallistuneeni ;)
Sain pari käyttäjää raivon partaallekin positiivisuudellani :D
Siis eihän tämä ole sinänsä positiivisuus/negatiivisuus ketju.

Itseltäni löytyy esimerkiksi vituroilleen menneitä veikkauksia mitä olen julistanut "varmoina"

Nyt kun hieman katselin sun viesti historiaa niin olet kyllä täysin käsittämättömän positiivinen kaveri :D
En silti luovuta etsintöjäni vielä.
 

Eetu Fucking Mäkiniemi

Luottopelaaja
Viestejä
5 022
Täällä mä @Eetu Fucking Mäkiniemi vieläkin odottelen, mutta ilmeisesti is it not time. Eikä mitään ”kevät pyöräyttää arvion”-juttuja nyt. Yleisötavoitteseen päästiin se on ihan fakta. Pendon, Merikiven ja Tanskan lopullinen menestys punnitaan joo keväällä, mutta kaikille olet vaatinut kenkää kesken kauden luulisi siitä jo voivan tervassa ja höyhenissä pyöritellä. Eiköhän myös ole jo selvää, että Näppilä ei ole Liigan huonoin fysiikkavalmentaja, kun joukkue on ollut parhaassa kunnossaan keväällä ja lähtee playoffeihin täysin terveinä. Kysyn siis vielä uudemman kerran: Is it time?

Jutta Urpilaista lainatakseni: Aivan aluksi haluaisin kiittää hienosta ja viestiin sopivasta kuvasta, siitä sinulle 5/5.

-Mun tilastolähteet eivät viestin kirjoitushetkellä avaudu, mutta uskon että Ilves oli silti viime kauteen verrattuna tappiolla sekä yleisömäärässä että lipputuloissa. Runkosarjan osalta.

-Hävittiin yleisömäärässä faktisesti myös paikallisvastustajalle.(jos tässäkin saa käyttää sun ei turhia argumentteja pykälää).
Runkosarjan osalta.

-Pennaselle en ole vaatinut potkuja.

-Tanska Merikivi akselille en ole vaatinut potkuja, joskin en toivo
kaksikon jatkoa, eri asia.

-Mielestäni Ilveksen materiaali on selvästi liigan paras, jota valmennus ei ole saanut pelaamaan sen ansaitsemalla tasolla. Tästä vertaus juuri naapuriin jolla vain maalivahti on "parempi" kuin meillä mutta silti 60 pelin mittarilla suorittivat paremmin, johtuen ehkä sitten edellä mainittujen osioiden toimesta?

-Näppilästä ei voida keskustella, kerta mun viestit on lytätty ajoittain pelkästään argumentilla -kaikki tähtää vain kevääseen- joten se kortti arvotetaan rehdisti vasta silloin. Silti pakko sanoa(mihin varmasti moni voi vaikka harmittaa niin yhtyä), että Ilveksen liike ja fysiikka oli kauden otannalla todella tahmeaa. Kauteen tultiin aivan liian tukossa.

Nämä eivät silti kumoa faktaa, että joukkue oli runkosarjan toisiksi paras. Se on itsellään jo hieno saavutus ja kaudesta on monta hienoa kokemusta sekä muistoa nyt jo.

Kuinka monta noista mun vastineista sun väitteeseen voit silti faktisesti siis kumota? (En epäile ettetkö yhtään, koska en muista kaikkia viestejäni, mutta odotan FaktaMieheltä sanoille vastinetta!)
 

jurgen

Tähtipelaaja
Viestejä
13 767
Itse tähän otan sen verta kantaa, että koko Ilves mitataan vasta pleijareiden jälkeen... katastrofi tai glooria. Toivon jäkimmäistä.
 

ipe

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
501
Silti pakko sanoa(mihin varmasti moni voi vaikka harmittaa niin yhtyä), että Ilveksen liike ja fysiikka oli kauden otannalla todella tahmeaa. Kauteen tultiin aivan liian tukossa.
Täytyy vakavissaan pohtia, että onko veli EFM sen verran nuori ettei muista aikoja, kun kauteen tultiin raikkaalla jalalla? Mälkiän ja Tuokkolan aikakauden tuloksia voi ainakin käydä vilkuilemassa täältä:

P.S. Kauden alkuun voitot CHL:ssa oli 4/4, viimeinen peli Vitkovicea vastaan tosin voitettiin vasta rankkareilla. Kolmesta muusta ottelusta otettiin täydet kolme pistettä, eli 11/12. Tshekkiläiset Pardubice, Trinec ja Vitkovice eivät kuitenkaan mitään höntsyjoukkueita olleet.
 

Ilves97

Luottopelaaja
Viestejä
6 395
Jutta Urpilaista lainatakseni: Aivan aluksi haluaisin kiittää hienosta ja viestiin sopivasta kuvasta, siitä sinulle 5/5.

-Mun tilastolähteet eivät viestin kirjoitushetkellä avaudu, mutta uskon että Ilves oli silti viime kauteen verrattuna tappiolla sekä yleisömäärässä että lipputuloissa. Runkosarjan osalta.

-Hävittiin yleisömäärässä faktisesti myös paikallisvastustajalle.(jos tässäkin saa käyttää sun ei turhia argumentteja pykälää).
Runkosarjan osalta.

-Pennaselle en ole vaatinut potkuja.

-Tanska Merikivi akselille en ole vaatinut potkuja, joskin en toivo
kaksikon jatkoa, eri asia.

-Mielestäni Ilveksen materiaali on selvästi liigan paras, jota valmennus ei ole saanut pelaamaan sen ansaitsemalla tasolla. Tästä vertaus juuri naapuriin jolla vain maalivahti on "parempi" kuin meillä mutta silti 60 pelin mittarilla suorittivat paremmin, johtuen ehkä sitten edellä mainittujen osioiden toimesta?

-Näppilästä ei voida keskustella, kerta mun viestit on lytätty ajoittain pelkästään argumentilla -kaikki tähtää vain kevääseen- joten se kortti arvotetaan rehdisti vasta silloin. Silti pakko sanoa(mihin varmasti moni voi vaikka harmittaa niin yhtyä), että Ilveksen liike ja fysiikka oli kauden otannalla todella tahmeaa. Kauteen tultiin aivan liian tukossa.

Nämä eivät silti kumoa faktaa, että joukkue oli runkosarjan toisiksi paras. Se on itsellään jo hieno saavutus ja kaudesta on monta hienoa kokemusta sekä muistoa nyt jo.

Kuinka monta noista mun vastineista sun väitteeseen voit silti faktisesti siis kumota? (En epäile ettetkö yhtään, koska en muista kaikkia viestejäni, mutta odotan FaktaMieheltä sanoille vastinetta!)
- Oltiin kyllä jäljessä naapuria ja viime kautta. Ei poista faktaa, että tavoitteeseen päästiin julistuksestasi huolimatta.

- Olit perustamassa joskus marraskuussa Pendolle kenkää ketjun koska oltiin häviöllä Jukureille (voitettiin kyseinen peli 6-5)

- Heillä on kummallakin sopimus jossa on seuran optio jota toivoit ettei käytetä. Älä nyt yritä ihan oikeasti luikerrella tästä jollain muotoseikalla. Ilveksen ylivoima oli Liigan parasta ja netto alivoima viidenneksi parasta. ”Täällä jotkut oikeasti toivoo näiden jatkoa jatkuvuuden kannalta” tyyliset kommentit on ihan tervaa ja höyheniä kamaa.

- Sinun mielestäsi kesällä ei voinut olla niin, että meidän ykkössentteri on ”19 pisteen Palve” ja ykköslaituri ”36 pisteen Suomi” nyt se olikin paras materiaali. Ok.

- Mitäs paskaa tämä nyt on. Eli jos se noin 75-80% todennäköisyydellä tapahtuva mestaruudetta jääminen tapahtuu niin oli ihan oikeutettua sanoa syksyllä, että Näppilä on Liigan huonoin fysiikkavalmentaja? Näinkö on? Tahmeus on taas näitä ympäripyöreitä juttuja. Miten mittaat liikkeen tahmeutta?
 

Ilves97

Luottopelaaja
Viestejä
6 395
katso liitettä 8786
@Ilves97 täällä mä odottelen nyt sun mielipiteitä
-Suomesta
-Pennasesta
-Merikivestä
-Näppilästä

Kenen otteet ovat nyt timangia?
Ihan tarpeeksi vituttaa peli jo, että en jaksa lähteä sun kanssa vääntämään. Pointtihan ei ole ollut kritiikki vaan viestien taso. Se, että Ilves on hävinnyt kaksi peliä KalPalle ei tee esimerkiksi Näppilästä Liigan huonointa fysiikkavalmentajaa. Jos sä edelleen olet niin vitun uuno, että et tätä pointtia sisäistä niin en voi auttaa.
 

Anttis

Luottopelaaja
Viestejä
2 626
Kyllä Ipa1970 oli oikeassa, Pendo oli pelkät tyhjät housut kädet taskuissa! Onnittelut samalla Suomen maajoukkueelle, nyt näette mitä keisari on ilman vaatteita ja sädekehä pään päältä kadonneena!
 

Janko

Luottopelaaja
Viestejä
4 956
Kyllä Ipa1970 oli oikeassa, Pendo oli pelkät tyhjät housut kädet taskuissa! Onnittelut samalla Suomen maajoukkueelle, nyt näette mitä keisari on ilman vaatteita ja sädekehä pään päältä kadonneena!
Oikeassa oli, mutta perustelut vaihtuivat lennosta mitä älyttömimpiin seikkoihin että melkein voisi sanoa että kun tarpeeks hosuu niin joskus osuu.
 
Ylös