Riku Helenius

#68

Luottopelaaja
Viestejä
2 780
Niin vaan on loppunut naureskelu Heleniusta kohtaan. Hyvää työtä on tehnyt Mikkelissä!
Tuohan siirtyi tuonne kesken kauden sijaisena ja sai nyt sitten jatkoa. Näinköhän Ruusun ja Korhosen otteita voi laittaa suoraan Heleniuksen ansioksi. Enkä sano, että miehellä ei tuossa mitään roolia olisi ollut, mutta ei tuossa ehkä kesken kauden ole mitään isoja juttuja kerennyt tuomaan mukaan.
Iloinen kyllä olen, että onnistuu. Ei hänelle varmasti jatkoa kuitenkaan säälistä tarjottu.
 

Blackhawk

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
939
Oon vissiin kysynyt ennenkin, mutta onko siitä Karhun lähdöstä tietoa? Siis tietoa, kun säkin käytät termiä jos ja kun se Karhu lähtee. Eli onko se itse ilmoittanut tai onko siitä joku oikea tieto vai perustuuko foorumipäätelmiin?
Eikä siis ole tarkoitusta epäillä, kunhan kiinnostaa, että mihin perustuu.
Kuullut useamman kerran eri tahoilta kauden aikana että olisi lähdössä, mitään varmaa tietoa ei ole, muttei perustu myöskään foorumipäätelmiin. Toivottavasti ei pidä paikkaansa.
 
  • Tykkää
Reactions: M22

M22

Luottopelaaja
Viestejä
2 667
Kuullut useamman kerran eri tahoilta kauden aikana että olisi lähdössä, mitään varmaa tietoa ei ole, muttei perustu myöskään foorumipäätelmiin. Toivottavasti ei pidä paikkaansa.
Ok, kiitos tiedosta.
 
Ylös