Pesäpallo

Atso Keskiviiva

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
225
Mielenkiintoista kuunnella pesäpalloselostuksia, joissa on äänessä Anssi Ritari. Ukko ei ole edelleenkään päässyt eroon helmasynnistään, lähestyä asioita negaation kautta. Todella helpottavaa ettei tuo selosta enää kiekkomatseja.
 

Liitteet

  • Ritari.png
    Ritari.png
    469,1 KB · kertaa luettu: 164

Atso Keskiviiva

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
225
Tässä yrittänyt katsella Manse-KPL -ottelua, mutta äänet oli otettava pois. Tuolla on sama kuuluttaja kuin Kookoo -otteluissa, eli se mylvivä oksentaja. Ei yksinkertaisesti pysty.
 

AQ21

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
3 680
Tässä yrittänyt katsella Manse-KPL -ottelua, mutta äänet oli otettava pois. Tuolla on sama kuuluttaja kuin Kookoo -otteluissa, eli se mylvivä oksentaja. Ei yksinkertaisesti pysty.
Hienoa kun on joku kenen kanssa jakaa tämä! Mää oon puoliksi Vimpelistä kotosin, niin Vedon mukana on tullut Kouvolassa käytyä paikan päällä muutaman kerran. Ei SAATANA kun siihen menee hermo!! Oon valittanut tästä täällä kyllä aikaisemminkin niin ehkä lopetan tähän...
 

AQ21

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
3 680
Kävisitte Ilveksen futismatseissa sen sijaan että jotain karikkopalloa seuraatte jolla ei ole mitään tekemistä Ilveksen kanssa.
Vaikka viestisi oli varmaan sarkasmia, niin miten korkeintaan pari kertaa kuukaudessa pelattavat Ilveksen kotipelit estää pesispeleissä käymisen?

ViVeä oon muutenkin kannattanut ihan yhtä kauan mitä Ilvestäkin, eli syntymästä. Silloin ei Ilveksellä edes ollut miesten edustusjoukkuetta futiksessa. Veto menee edelle lähes joka kerta. Mutta onneksi ne ei mene kovin usein päällekäin.
 

dr Origo

Luottopelaaja
Viestejä
1 826
Eikö eurooppalaiselle potkupallolle ole täällä ihan omakin foorumin osio vai miksi pitää tulla joka ketjuun kertomaan, että ihmisten pitäisi käydä potkupallopeleissä? Muistelisin, että tällä foorumilla ainakin joskus oli sellainen kun sen osion olen aika varmasti blokannut.
 

AQ21

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
3 680
Eikö eurooppalaiselle potkupallolle ole täällä ihan omakin foorumin osio vai miksi pitää tulla joka ketjuun kertomaan, että ihmisten pitäisi käydä potkupallopeleissä? Muistelisin, että tällä foorumilla ainakin joskus oli sellainen kun sen osion olen aika varmasti blokannut.
Ja lisäyksenä ylempään, näin yleisesti on paljon rakentavampaa keskustelua kehottaa Ilvesfoorumilla käymään Ilveksen peleissä myös toisessa lajissa kuin joka ikinen kerta sen yhteydessä ilmoittaa kuinka huono laji se on ja ettei kiinnosta.

Tämän päiväinen keskustelu on ollut vaihteeksi aika joutava, mutta jos kokee tarpeelliseksi aukoa päätä futispelien yleisömääristä niin ei pitäisi yllättyä jos sitten auotaan joskus päätä takaisin. Itse en sitä harrasta mutta olisin silti keksinyt kuitenkin aika monta parempaakin paikkaa sille kuin tämä ketju.

Nyt eteenpäin, tulkaa parin viikon päästä Kauppiin katsomaan Manse-ViVe niin voidaan jatkaa keskustelua siellä.
 
Ylös