PE 8.12.2023 | Ilves - Tappara

Luchs

Luottopelaaja
Viestejä
1 100
Hyvä ja tärkeä pelaaja tämä dingeling teille. Mutta ei kovin classy suoritus ratkenneen ottelun viime sekunneilla. Ensin vauhti pois koukulla ja kirsikaksi kakun päälle viikatetta ranteille.
Mahtaako olla tanssimiehiä jos kutsu käy?

Dingeling, kirsikoita Ja vieläpä tanssivia miehiä etsitään?

Naapurin väripaletti on tietysti jollain lailla sateenkaareen vivahtavaa, jos oikein tiukasti tulkitaan, eikä siinä mitään suvaitsevina aikoina, härkäparissa jytäämisestä vastaa kukin yksilö itse.
 

Val76

Luottopelaaja
Viestejä
1 016
Eiköhän hakenut kovaa syöttöä Iksalle. Ikonen ei saanut mailaa väliin, mutta onnistui hyödyntämään luistintaan. Aiemminhan nuo olisi hylätty, mutta potkuliikettä ei ole eli nykysäännöillä ok.
Oli siinä potkuliike/ohjausliike, mutta terä ei irronnut jäästä.
 

Suht hiljainen

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
534
dingeling? Pidin sinua asiallisena kirjoittajana.

Tämä dingeling joo turhautu lopussa mitä tapahtuu monille pelaajille, mutta mitään isompaa ei tapahtunut.

Äläkä turhaan mainitse, että täällä kirjoitetaan paskarasta sun muista. Se on totta, mutta juuri tuo erottaa fiksut kirjoittajat muista. Nyt sinä putosit sinne alempaan kastiin.

Toki sinua ei varmaan haittaa missä kastissa olet minun mielestäni, mutta olin vaan aidosti yllättynyt tuosta mukanerokkaasta nimiväännöksestä.
Pahoillani. Tarkoitus ei ollut herjata pelaaja. En vaan tänäänkään tarkistamatta ole sisäistänyt pelaajan nimeä. Hyvä pelaaja, mutta turha huitominen.
 
Ylös