Ottelutulosveikkaus Tappara-Ilves pe 13.12.2019 klo 18.30

Teme-74

Luottopelaaja
Viestejä
4 310
Ei hitto virman pikkujouluis ja Ilves voitti. Jess..,.
 

toskala

Luottopelaaja
Viestejä
8 685
On meillä kyllä uskomaton porukka. Jos kärkiäijät on pois niin muut paikkaa.

Myönnetään että toisessa erässä olin ihan varma että Tappara tulee tasoihin. Tervaa ja höyheniä tänne.

Ne pelit on vain pahaa unta kun Tappara härnäsi ja kiusasi kaksi erää ja ratkoi sitten pelin kolmannessa.

Hitto mikä fiilis kävellä Tampereella Ilves-paita päällä ja kropassa pelkkää ylpeyttä.
 

Teme-74

Luottopelaaja
Viestejä
4 310

#13

Luottopelaaja
Viestejä
3 024
Kaukokiikari vihelsi tapparaa vastaan, niinku aina. Sano tukka

Ei oo tarpeeks erkkaria lavassa jukalla, elää jossain rinnakkaisessa todellisuudessa.
Toisaalta vähän ehkä sama tilanne kuin ceaucesculla, jolle leviteltiin punaista mattoa kaikkialla (kuin tuomaritoiminta naapurille), ja ei ollut uskoa todellisuutta, kun diktaattorin aseman menetti.
Hieman liioitellen toki.
 

Optimisti

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
831
Vaimo elvytti just defibrillaattorilla, paljon jäljellä vielä!?

Oon tässä jo pidemmän aikaa seurannut teikäläisen liveseurantaviestejä, ja pakko sanoa yks asia:

Vaimosi kuulostaa tosi kivalta ja asiansa osaavalta. Mistä löysit?

On kyllä mahtavaa voittopelin jälkeen myöhemmin illalla kelailla liveseurantaketju läpi ja fiilistellä!
 

Anttis

Luottopelaaja
Viestejä
2 655
Oon tässä jo pidemmän aikaa seurannut teikäläisen liveseurantaviestejä, ja pakko sanoa yks asia:

Vaimosi kuulostaa tosi kivalta ja asiansa osaavalta. Mistä löysit?

On kyllä mahtavaa voittopelin jälkeen myöhemmin illalla kelailla liveseurantaketju läpi ja fiilistellä!

Sairaalan nurkillahan noita pyörii :) Jokaisella Ilveksen kannattajalla pitäisi olla terveydenhuollon ammattilainen puolisona! Viime vuodet(vuosikymmenet) sitä on itkenyt pää olkapäätä vasten, että miksi juuri minä ja kahvipöytäkeskusteluissa sitä on ollut vain kuunteluoppilaana lähes tulkoon. Nyt sitä kaivellaan nitropurkkia lääkekaapista, hyöritään/pyöritään ympäri kämppää, kun ei hermot kestä kuunnella, tai katsoa peliä! Hulluja nuo Rooma, siis Ilvesläiset! Se on nyt vain sellainen juttu, että Jalo, Koskela& kump. ovat saaneet räjäytettyä painekattilan, johon Ilvesläisten odotukset ja haaveet olivat kasautuneet ja nyt meillä on käsissä vielä loppuun kirjoittamaton menestystarina ja buumi!
 
Ylös