Ottelutulosveikkaus Kärpät-Ilves ma 25.3.2019 klo 18.30

jurgen

Tähtipelaaja
Viestejä
13 893
Kärpät vetelee puolivaloilla... hyvää reeniä. Välierissä alkaa pelaaminen ja finaaleissa se on huipussaan. On tääkin sääli sarja :(
 

Brooks

Luottopelaaja
Viestejä
7 022
Taas vituttaa että Lepaukselle ja Antoselle tehty jatkot kun pumpulipussissakin on enemmän kovuutta.

Lepaus on ensi kaudella taas napsun verran valmiimpi fyysisesti.

Antosen kohdalla kyse ei ole valmiuksista, vaan asenteesta.
 

Luchs

Guest
Oikein pahaa teki kun Antonen hyppäs tuoreena miehenä lennosta askiin. Umpiväsynyt nelikko sai tueksi samantehoisen näennäispaineistajan, joka muodon vuoksi läpsi pohkeille peliä pyörittäviä vastustajia.

Oppiiko tämä luonne enää apinanraivoa? Voiko asennetta opettaa?
 

Keltavihreä

Luottopelaaja
Viestejä
4 891
Ei ollu pelkästään kärppien hyvyyttä tänään vaan Ilveksen typerää taktiikkaa toiseen alkamisesta lähtien tasotusmaaliin ja usein sen jälkeenkin.

Ihan ylivarovaista hyökkäyspeliä. Ei hyökätty johtoasemassa kertaakaan tokan erän alusta lähtien ku max kahella ukolla, joten sitä kautta luovutettiin kiekon hallinta Kärpille ihan vapaa-ehtoisesti, ku ei edes yritetty ite pitkiä hyökkäyksiä. Aivan typerää antaa suosiolle Kärpille kiekkokontrolli.

Ei toi Kärpät ainakaan tänään kummonen mun mielestä ollu. Noi Kuparit ja Hepomäet oo yhtään mitään näissä poffeissa ollu. Ny ku Osala ja Pyörällä puuttuu u ni ei tuo rosteri miltään ylitsepääsemättömälle esteelle näytä mun silmään enää.

Enemmän pitäisi mun mielestä rohkeesti pyrkiä pysymään kiekossa. Tänään omaan silmään paikan päällä katsoneena näytti siltä, ainakin tokan erän alusta lähtien, että tärkeintä Ilvekselle oli, että selvästi ja reilusti kiekon alla on varmuudella koko ajan kolme pelaajaa, kun taas Kärpät pyrki koko kaukalon alueilla ns. alueellisiin ylivoimiin siellä, missä kiekko on. Kun taas Ilves tyytyi hyökkäysalueella hyökkäämään vain kahdella ukolla siellä missä Kärpille suht helppo työ alueellisen miesylivoimansa ansiosta tehdä Ilves täysin vaarattomaksi.

Ja mun mielestä tää peli hävittiin tänään juuri tämän takia, koska noiden syiden takia Kärpät saivat kiekkokontrollin jatkuvasti liian helposti itelleen ja pystyivät sitä kautta luoman vaarallisempia tilanteita enemmän, kuin Ilves.
 
Viimeksi muokattu:
Ylös