Liigan otteluseuranta (pl. Ilves)

jurgen

Tähtipelaaja
Viestejä
13 945
Ja Ilveksen tie käy mahdottomaksi top 6 joukkueeksi... Hpk - Tps 3-2!
 

jurgen

Tähtipelaaja
Viestejä
13 945
Juu. Sanotaanko nyt näin, että loput pelit on pakko voittaa, eikä siltikään ole varmaa top 6 -paikka.
 

sämpylä

Luottopelaaja
Viestejä
5 157
Pykälän vaikeemmaksi meni taas top-6 sija, kunhan nyt säilytetään tuo kotietu ees sääleissä. TPS en usko pitkälle pötkivän keväällä.
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
13 932
Kova on liiga, kun runkosarjan mitä todennäköisimmät kakkonen ja kolmonen ovat "kovimpia sulajia".
Siinä mielessä, että kakkospaikka olisi ollut napattavissa rutiinisuorituksella, joita ovat tehneet kauden aikana.
Runkosarjan kolmonen saattaa kohdata kovan joukkueen heti alkuun.
Tepsi ja Tappara eivät vakuuta juuri nyt.
Tilanne voi toki olla aivan toinen parin viikon päästä.
Mielenkiintoa tämä kyllä lisää.
 

jurgen

Tähtipelaaja
Viestejä
13 945
Siinä mielessä, että kakkospaikka olisi ollut napattavissa rutiinisuorituksella, joita ovat tehneet kauden aikana.
Runkosarjan kolmonen saattaa kohdata kovan joukkueen heti alkuun.
Tepsi ja Tappara eivät vakuuta juuri nyt.
Tilanne voi toki olla aivan toinen parin viikon päästä.
Mielenkiintoa tämä kyllä lisää.

Tepsi ei tosiaan vakuuta. Mutta Tapparasta olen eri mieltä. Voisipa melkein löydä vaikka vetoa, että finaalipari on taas kerran tylsä Kärpät - Tappara. Mieluusti olisin kyllä erittäin väärässä.
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
13 932
Tepsi ei tosiaan vakuuta. Mutta Tapparasta olen eri mieltä. Voisipa melkein löydä vaikka vetoa, että finaalipari on taas kerran tylsä Kärpät - Tappara. Mieluusti olisin kyllä erittäin väärässä.
Mielestäni Tapparan finaalipaikka kertoisi enemmän Liigan tasosta, mitä Tapparan hyvyydestä.
 

4ever1

Luottopelaaja
Viestejä
1 981
Riittääkö Tapparan maalivahtipeli finaalipaikkaan mietin mä.
 

4ever1

Luottopelaaja
Viestejä
1 981
Jännän äärellä Turuuus 1-0.
Hesassa taas tutkitaan epäselvää kuvaa vhs nauhalta viimeiset pualtuntia. Pelikaanin tasoitus suli tarkistuksissa.
 
Ylös