Otteluketjut

Mitä mieltä olet?


  • Äänestäjiä
    28
  • Poll closed .

Tupsukorva35

Tähtipelaaja
Viestejä
14 486
Olen tässä jo hetken aikaa kiinnittänyt huomiota, että ottelukeskustelut käydään lähinnä tulosveikkausketjussa. Itse otteluketjussa on tänään peräti yksi viesti.

Kysymys siis kuuluu, että onko otteluketjuille enää tarvetta? Olisiko helpompaa/selkeämpää, että kaikki otteluihin liittyvä keskustelu käydään yhdessä ketjussa?
 

Janko

Luottopelaaja
Viestejä
5 111
Mielestäni Tupsukorvan otteluketjut ovat niin laadukkaita, että keskustelu kesken ottelun voitaisiin käydä sielä.
 

sentteri

Luottopelaaja
Viestejä
2 196
Voidaan siirtyä yhden langan käyttöön, välillä tuntuu että koko foorumi on yhdessä ketjussa. Nyt joutuu turhaan miettimään kumpaan lankaan nyt tämänkin viestin laittaa ja vaikka pistääkin oikeaan, niin kaikki muut jauhaa silti siinä väärässä ketjussa.
 

Vasen pakki

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
618
Mun mielestä toinen ketju voisi olla esimerkiksi analyyseille ennen ja jälkeen pelin ja toinen sitten puhtaasti seurantaan. Tällä tavallahan se nytkin suunnilleen tuntuu olevan.
 

Tarinankertoja

Luottopelaaja
Viestejä
3 345
Tän illan tulosveikkausketju... Lepään laukkuni
 

jurgen

Tähtipelaaja
Viestejä
13 892
Niin, tosikko ei näitä jaksa, mutta muilla on hauskaa, vaikka kiristääkin "välillä" :D
 

Tupsukorva35

Tähtipelaaja
Viestejä
14 486
Nostetaan ketjua esiin.

Äänestys päättyy huomenna neljän jälkeen. Tilanne tällä hetkellä tiukka 9-9.
 

Reborn Lynx

Luottopelaaja
Viestejä
1 116
Äänestin kahden ketjun puolesta, mutta pedanttina pilkun nussijana häiritsee, kun täällä ei ole varsinaisesti otteluseurantaketjua, vaan otteluseuranta käydään tulosveikkausketjussa.
 

Robert ja Nollakulma

Luottopelaaja
Viestejä
5 617
Kaksi ketjua olisi hyvä, JOS pelin jälkeen keskustelu siirtyisi takaisin otteluketjuun. Nyt kun se automaattisesti jatkuu veikkausketjussa, niin otteluketjun viestit "hukkuvat" näiden alle.

Summa summarum kahden ketjun taktiikalla veikkausketju tulisi sulkea heti matsin jälkeen, tai "foorumikurin" tulisi parantua rutkasti (kirjoitukset oikeisiin ketjuihin).
 

Tupsukorva35

Tähtipelaaja
Viestejä
14 486
Summa summarum kahden ketjun taktiikalla veikkausketju tulisi sulkea heti matsin jälkeen, tai "foorumikurin" tulisi parantua rutkasti (kirjoitukset oikeisiin ketjuihin).

Mikäli äänestys päättyy niin, että kaksi ketjua on parempi, niin olen valmis ottamaan tästä koppia. Eli otteluketju kiinni ottelun ajaksi ja tulosveikkaus/seurantaketju lukkoon esim. noin kymmenen minuuttia ottelun päättymisen jälkeen. Tosin tämä taitaa vaatia jotain moderointioikeuksia.
 

sentteri

Luottopelaaja
Viestejä
2 196
Mikäli äänestys päättyy niin, että kaksi ketjua on parempi, niin olen valmis ottamaan tästä koppia. Eli otteluketju kiinni ottelun ajaksi ja tulosveikkaus/seurantaketju lukkoon esim. noin kymmenen minuuttia ottelun päättymisen jälkeen. Tosin tämä taitaa vaatia jotain moderointioikeuksia.
Se olisi tietenkin paras ratkaisu.
 
  • Tykkää
Reactions: 17

Robert ja Nollakulma

Luottopelaaja
Viestejä
5 617
Mikäli äänestys päättyy niin, että kaksi ketjua on parempi, niin olen valmis ottamaan tästä koppia. Eli otteluketju kiinni ottelun ajaksi ja tulosveikkaus/seurantaketju lukkoon esim. noin kymmenen minuuttia ottelun päättymisen jälkeen. Tosin tämä taitaa vaatia jotain moderointioikeuksia.

Toki minulla ei ole asiaan vaikutusvaltaa, mutta ei varmaan olisi paha, jos moderointioikeuksia annettaisiin myös teikäläisen tasoiselle foorumistille. Jos siis yhtään muuten "erotuomarin" natsat kiinnostaa?

Ja jos otat kopin, niin oma ääni vaihtuu kahden ketjun malliksi.
 
Viimeksi muokattu:

Reborn Lynx

Luottopelaaja
Viestejä
1 116
Mikäli äänestys päättyy niin, että kaksi ketjua on parempi, niin olen valmis ottamaan tästä koppia. Eli otteluketju kiinni ottelun ajaksi ja tulosveikkaus/seurantaketju lukkoon esim. noin kymmenen minuuttia ottelun päättymisen jälkeen. Tosin tämä taitaa vaatia jotain moderointioikeuksia.
Hienoa, että Tupsukorva on nyt ylläpidon jäsen!

Voisiko sen toisen ketjun nimi olla tähän tyyliin; Tulosveikkaus ja otteluseuranta Ilves-HPK la 16.1.2021 klo 17.00
 
Ylös