Osakeanti

Topi

Guest
Vs: Osakeanti

WsQ sanoi:
Jos Topi alkaakin uudeksi toimariksi?

Mitä? Ei mua oo kukaan kysyny . . . enkä lähtiskään kun en niistä asioista mitään tiärä . . . mää oon vaan tällane tavalline eläkelläine.
 

JK

Guest
Vs: Osakeanti

Topi sanoi:
WsQ sanoi:
Jos Topi alkaakin uudeksi toimariksi?

Mitä? Ei mua oo kukaan kysyny . . . enkä lähtiskään kun en niistä asioista mitään tiärä . . . mää oon vaan tällane tavalline eläkelläine.

Täydellinen valinta - harmiton veikko, joka ei yritä muuttaa mitään. (Ei mitään Topia vastaan, enemmänkin kommentti on I-H:n suuntaan).
 

punakone

Luottopelaaja
Viestejä
1 886
Vs: Osakeanti

ei kai monelle tullut yllätyksenä pannukakku anti.Vielä täällä joku hetki sitten ihmetteli ettei "sijoittajat" ymmärrä numeroiden päälle.Mutta se on hyvä asia että mestari Kainulainen näkee valoa tunnelin päässä..Annin tulos oli niin hyvä mitä voidaan vasemmalla kädellä saada aikaan(1.5 vuoden suunnittelulla).
 

Masce

Luottopelaaja
Viestejä
2 033
Vs: Osakeanti

Rauman Kukko sanoi:
Kuinka iso potti noista veloista muuten tuli? Ei kai koko 900 000 euroa ole pelkkiä velkojen kuittailua? + Kolpin osakkeet..?

700 000€ oli velkojen kuittailua. 200 000€ tuli itse osakeannilla. Tarkoittanee siis sitä, että Manngardin omistusosuus kasvoi, kun suuri osa velkoja kuittaavista firmoista oli hänen.

Ja lähdettä varmaan joku vaatii, niin tässä: http://yle.fi/urheilu/ilves_tarvitsee_yha_rahaa_ja_toimitusjohtajan__miksi/7270158
 

VP

Luottopelaaja
Viestejä
5 568
Vs: Osakeanti

Ehkä kannattaa suosiolla vaan myydä niitä pelaajia, menevät huomattavasti osakkeita paremmin kaupaksi.
 

Torski

Tähtipelaaja
Viestejä
10 983
Vs: Osakeanti

http://keskustelu.jatkoaika.com/showpost.php?p=5400436&postcount=214
 

jalkakynä

Luottopelaaja
Viestejä
1 916
Vs: Osakeanti

Peltinen sanoi:
jalkakynä sanoi:
Jos koittaa perjantain kunniaksi hakea posia. Ilmeisesti jotain neuvotteluita on pakko olla käynnissä, koska antia jatketaan.

Piti oikein toiseen kertaan katsoa, että lähettäjä ei tosiaankaan ollut Topi. Jos lainan otto ei ole vaihtoehto, niin onko sitten konkurssi? Tuskinpa vaan, eli Vinnie raottaa juuri sen verran lompakkoa kuin konkan välttäminen vaatii ja Kivistöä kaupitellaan kovasti, jos ei KHL:ään niin edes jonnekin mistä saa valuuttaa toiminnan pyörittämiseen.

Tänään on lauantai. Eilen oli perjantai.

Kainulainen lupaa tilinpäätöksen valmistuvan syys-lokakuussa. Siihen saakka siis anti on auki. Saapa nähdä kuinka homma etenee. Jatkoajan puolella Kunto kertoo kuulleensa pikkulinnulta, että Honkalehto toimii tällä hetkellä toimarina...
 

jalkakynä

Luottopelaaja
Viestejä
1 916
Vs: Osakeanti

Share Ilves ilmoittaa hankkineensa 905 uutta Ilves-Hockey Oy:n osaketta. Kannattajatukiyhdistys omistaa jatkossa yhteensä 1175 osaketta. IRC-keskusteluista ja ilves.comin palstalta lähtenyt liike on jälleen näyttänyt osaamisensa. Toivottavasti omistus kasvaa jatkossakin.
 
Ylös