Muiden jääkiekkojoukkueiden uutiset

Status
Viestiketju on suljettu.

jurgen

Tähtipelaaja
Viestejä
13 945
KooKoo kuuden sakissa onkin tosi tuttua huttua. JYPkin on ilmeisesti joku varma mitalisti heti, kun palkkasi pari hankalaa junnua.

Onko jokainen itkupotkumärinä oikeasti pakko postata? Etenkin, jos sisällöltään sama lässytys löytyy kaksi viestiä ylempää? Onko vielä joku, joka ei tiedä että eräiden mielestä Ilves on säälipleijarijoukkue, Leinon menetys olisi pitänyt korvata viisi minuuttia Örebron julkistuksen jälkeen ja että ketään ei enää hankita?

Kun kerran tiedätte jo ensi kauden etukäteen, niin helvettiäkö täällä pyöritte palstan keskusteluja sotkemassa. Jättää matsit väliin, runkkaa sinioranssiin nenäliinaan ja menee vaikka Koskenrantaan turvavälidokaamaan niin pääsemme kaikki paljon vähemmällä.

Jos noin pahasti meni hermot, niin suosittelen hermolomaa tästä palstasta.
 

Michallero

Vakiokokoonpanossa
Ylläpidon jäsen
Viestejä
877
KooKoo kuuden sakissa onkin tosi tuttua huttua. JYPkin on ilmeisesti joku varma mitalisti heti, kun palkkasi pari hankalaa junnua.

Onko jokainen itkupotkumärinä oikeasti pakko postata? Etenkin, jos sisällöltään sama lässytys löytyy kaksi viestiä ylempää? Onko vielä joku, joka ei tiedä että eräiden mielestä Ilves on säälipleijarijoukkue, Leinon menetys olisi pitänyt korvata viisi minuuttia Örebron julkistuksen jälkeen ja että ketään ei enää hankita?

Kun kerran tiedätte jo ensi kauden etukäteen, niin helvettiäkö täällä pyöritte palstan keskusteluja sotkemassa. Jättää matsit väliin, runkkaa sinioranssiin nenäliinaan ja menee vaikka Koskenrantaan turvavälidokaamaan niin pääsemme kaikki paljon vähemmällä.

Kiitos, hyvin sanottu siellä.
 

Serve

Luottopelaaja
Viestejä
2 067
KooKoo kuuden sakissa onkin tosi tuttua huttua. JYPkin on ilmeisesti joku varma mitalisti heti, kun palkkasi pari hankalaa junnua.

Onko jokainen itkupotkumärinä oikeasti pakko postata? Etenkin, jos sisällöltään sama lässytys löytyy kaksi viestiä ylempää? Onko vielä joku, joka ei tiedä että eräiden mielestä Ilves on säälipleijarijoukkue, Leinon menetys olisi pitänyt korvata viisi minuuttia Örebron julkistuksen jälkeen ja että ketään ei enää hankita?

Kun kerran tiedätte jo ensi kauden etukäteen, niin helvettiäkö täällä pyöritte palstan keskusteluja sotkemassa. Jättää matsit väliin, runkkaa sinioranssiin nenäliinaan ja menee vaikka Koskenrantaan turvavälidokaamaan niin pääsemme kaikki paljon vähemmällä.

Eikös tämä foorumi ole sitä varten, että täällä JOKAINEN saa ilmaista mielipiteensä?

On se kumma, että jollain kasetti hajoo näinkin pienestä.

Onko jokainen itkupotkumärinä oikeasti pakko postata?

TÄMÄ. Ymmärrät varmasti pointin
 

Carabasin Markiisi

Luottopelaaja
Viestejä
5 351
Ei kyse ole tuosta yhdestä siteeratusta viestistä, vain yhdestä käyttäjästä tai siitä, etteikö jokainen saisi sanoa mielipidettään, vaan siitä että sama toistuva perustelematon marina joka ketjussa tekee tästä foorumista lukukelvottoman hautaamalla alleen kaiken järkevän keskustelun.

Leinon siirtouutisen jälkeen palsta on ollut taas monta päivää hukkumassa paskaan. Jos on pakko märistä, sille on tuo pahaoloketju. Jos haluaa analysoida aina samaa keskeneräistä rosteria päivästä toiseen, sillekin on kokoonpanoketju. Jos joka ketjussa on samaa mutinaa siitä, että meillä ei ole mitään ja muilla kaikkea, kuka tätä jaksaa enää lukea (saati moderoida).

Ja jotta tosiaan pysyttäisiin aiheissa:


 

Vasen pakki

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
618
Ei toi Jurgenin viesti mistä nyt vedit herneen nenään mun mielestä kyllä mitenkään itkupotkumärinän määrittelyä täyttänyt. Ilmaisi vain oman näkemyksensä tulevasta top6 sakista, josta itsekin olen ainakin neljän ensimmäisen osalta samaa mieltä.

Jurgen on kyllä varmastikin yksi pessimistisimmistä kavereista täällä, mutta antaa olla. Onhan se ihan mukava, että kaikki ei ole aina vain pelkkää positiivista ja löytyy vähän erillaisempaakin kirjoittelijaa. Ainakin itse tykkään. Ja aika paljon sais yks kaveri kirjotella jos pystyis kaiken järkevän keskustelun hautaamaan. Saattaa olla, että oot ottanut jurgenin tahattomasti silmätikuksi.

Ja toi Hari oli kyllä mielenkiintonen kaveri. Ite ainakin alkukauden perusteella odotin että räjäyttää pankin, mutta olikin sitten aika floppi!
 

jurgen

Tähtipelaaja
Viestejä
13 945
Kyllähän tuo viestihistoria "uusimmat viestit" osalta on melko raskasta luettavaa, jossa sama neganarina toistuu koko ajan. Olisihan tuossa petraamisen paikka.

Tämähän taitaa tietääkseni olla avoin keskustelupalsta kaikille mielipiteille, mutta näemmä täällä ei saa esittää mitään poikkeavaa kannanottoa.

Mun viestit voi jättää lukematta tai jopa ignoorata, jos siltä tuntuu.

Mutta suora "hyökkäys" minua kohtaan ei tunnu kivalta, eikä myöskään taida olla tämän palstan etikettien mukainen toimintamalli.

Modet voi kommentoida, jos on aihetta. Tai jopa antaa kirjoituskieltoa. Voihan minut myös heivata täältä veks, jos se jonkun mielestä on tarpeellista.

Ilvestä olen aina kannattanut ja tulen kannattamaan ja tukemaankin niin itse kuin oman yrityksen puolesta, mutta näitä hyökkäyksiä en jaksa.

Antakaa hyvät ihmiset mielipiteille tilaa. Ei mulla muuta, kiitos.
 

Torski

Tähtipelaaja
Viestejä
10 923
Tämähän taitaa tietääkseni olla avoin keskustelupalsta kaikille mielipiteille, mutta näemmä täällä ei saa esittää mitään poikkeavaa kannanottoa.

Mun viestit voi jättää lukematta tai jopa ignoorata, jos siltä tuntuu.

Mutta suora "hyökkäys" minua kohtaan ei tunnu kivalta, eikä myöskään taida olla tämän palstan etikettien mukainen toimintamalli.

Modet voi kommentoida, jos on aihetta. Tai jopa antaa kirjoituskieltoa. Voihan minut myös heivata täältä veks, jos se jonkun mielestä on tarpeellista.

Ilvestä olen aina kannattanut ja tulen kannattamaan ja tukemaankin niin itse kuin oman yrityksen puolesta, mutta näitä hyökkäyksiä en jaksa.

Antakaa hyvät ihmiset mielipiteille tilaa. Ei mulla muuta, kiitos.
Kritiikin anto -> marttyyriksi tekeytyminen. Well done.
 

Satunnainen

Luottopelaaja
Viestejä
1 871
Ja toi Hari oli kyllä mielenkiintonen kaveri. Ite ainakin alkukauden perusteella odotin että räjäyttää pankin, mutta olikin sitten aika floppi!
En tiedä, mihin odotuksesi perustit, mutta ainakaan tilastojen valossa en näe oikein mitään syytä laskea Haria flopiksi. Toki jos peliesityksissä oli jotain muuta huomautettavaa, niin sitten ymmärrän. Minulle kun ei jäänyt oikein minkäänlaista muistikuvaa hänen tekemisistään, mikä ei yllätä, koska näemmä pelasi vain kertaalleen Ilvestä vastaan.
 

Ipa72

Luottopelaaja
Viestejä
5 985
Toisistaan poikkeavat mielipiteet ja viestit tekevät tästä foorumista mielenkiintoisen ja nämä tunteiden purkaukset ovat oikea lukijan suola. Ai että mä tykkään tästä foorumista. Antaa kaikkien kukkien kukkia vaan :)
 

Vasen pakki

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
618
En tiedä, mihin odotuksesi perustit, mutta ainakaan tilastojen valossa en näe oikein mitään syytä laskea Haria flopiksi. Toki jos peliesityksissä oli jotain muuta huomautettavaa, niin sitten ymmärrän. Minulle kun ei jäänyt oikein minkäänlaista muistikuvaa hänen tekemisistään, mikä ei yllätä, koska näemmä pelasi vain kertaalleen Ilvestä vastaan.
No joo floppi ehkä väärä sana, mutta taso laski 10 ensimmäisen ottelun jälkeen todella kovasti, joka mut yllätti. Odotin että tahti jatkuis jokseenkin samanlaisena ja kaveria myös hehkutettiin jonkin verran. Teki siis sen jälkeen vain yhden syöttöpisteen.
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös