Muiden jääkiekkojoukkueiden uutiset

Status
Viestiketju on suljettu.

Yohan

Luottopelaaja
Viestejä
1 499
Sen perusteella mitä itse nähnyt, niin ECHL on huomattavasti matalatempoisempi ja fyysisesti pehmeämpi sarja, kuin kotoinen liigamme. Jopa mestis näyttää kovatempoisemmalta. Vielä kun lisätään liigan taktinen vaativuus, niin saas nähdä. Itse en löisi rahoja likoon, mikäli liike on miehen heikkous.

Mitch Wahlilla oli taidot ja liike ok, mutta mies oli auttamattoman pehmeä ja ratkaisut olivat liian hitaita, varmasti osin pehmeydestä johtuen, mutta kuvaa myös hieman ECHL:n tasoa mielestäni.
 

Pok

Tähtipelaaja
Viestejä
10 159
SaiPaanhan tuli viime kaudella ECHL-tähti Dante Salituro.

Onneksi oli try-out,sillä mies oli niin naurettavan surkea,että try-out päätettiin kuukauden etukäteen.
 

Kyy001

Guest
SaiPaanhan tuli viime kaudella ECHL-tähti Dante Salituro.

Onneksi oli try-out,sillä mies oli niin naurettavan surkea,että try-out päätettiin kuukauden etukäteen.
No itse en ainakaan missään vaiheessa ole sanonut että tuolta jokainen tulija olisi joku kiekkojumala. Pointti oli kokoajan että tämä tepsin hankinta SAATTAA olla ihan pelimieskin mutta tottahan siihen piti täällä taas näiden tiettyjen nimimerkkien tarttua. Itse pidän ECHL:lää ihan kohtuu kovanakin sarjana sen mukaan mitä olen sieltä pelejä nähnyt. Ei ole Liigan tasoa mutta niissä peleissä mitä olen nähnyt ei kauaskaan jää. Mutta tottahan nämä oikeat kiekkotietäjät täällä tietää kaiken paremmin kuten tämä Brooks, niinkuin aina.
 

Pok

Tähtipelaaja
Viestejä
10 159
Saattaa olla onnistuja Danforthin tapaan,mutta todennäköisemmin ei ole,kuten Salituro ja esimerkiksi ECHL:n kauden 2016-17 maalikuningas O'Donnell joka sai nopeasti lähteä KooKoosta huonoutensa takia.Todella harva ECHL:stä tullut on ollut minkäänlainen tekijä liigassa vaikka olisi tehnyt kuinka pisteitä siellä.


Muiden pointti taitaakin olla lähinnä se,että kyllä se ECHL on aika kaukana liigan tasosta maalivahteja lukuunottamatta.Tästä johtuen kovat tehot ECHL:ssä eivät takaa mitään.

Vähän sama kuin vaikkapa Tanskan liigasta tulevien kohdalla,siellä 50 pinnaa tehnyt saattaa olla kova tekijä liigassakin tai sitten ei.
 

ilvesperhe

Luottopelaaja
Viestejä
2 483
Alkaa Raipe saamaan sellaiset työkalut, että Turussa ura lähtee johonkin suuntaan ja rajusti.
Juu. Saa nährä kuinka käy. Rahalla on ennenkin osteltu hyviä yksilöitä,joukkuetta rahalla ei saa.
Venäjän maajoukkueenkin yksilöt ja diivat voittaa kaikki paperilla vuosittain,pelit ratkotaan kuitenkin jäällä,joukkueena ja yhdessä.
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
13 932
Juu. Saa nährä kuinka käy. Rahalla on ennenkin osteltu hyviä yksilöitä,joukkuetta rahalla ei saa.
Venäjän maajoukkueenkin yksilöt ja diivat voittaa kaikki paperilla vuosittain,pelit ratkotaan kuitenkin jäällä,joukkueena ja yhdessä.
Ei tuo niinkään tähtisikermältä näytä, vaan ihan järjellä kootulta. Eikä Raipe voi enää mennä kokemattomuuden taakse.. tai hänen tarkastelunsa ei voi mennä. Veden jakajalla ollaan.
Rahaa Tepsin takana olisi hankkia kalliimpikin joukkue. Tai nimekkäämpi ainakin.. minä palkoista tiedä...
 

toskala

Luottopelaaja
Viestejä
8 705
KalPalta tulossa sopimusuutisia ensi viikolla. Twitterissä ilmoittivat.
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 318

toskala

Luottopelaaja
Viestejä
8 705
Juuso Ikonen ja Daniel Lebedeff Kerhoon. ikonen pelaa lähtökohtaisesti sentterinä joten Kontiolan seuraava osoite ei taida löytyä kolmostien varrelta.
 

jurgen

Tähtipelaaja
Viestejä
13 943
Kookoolta kyllä erinomainen värväys. Ja samoin tuo Ikonen HPKlta. Osakkeet heillä selkeästi nousussa.
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös