Muiden jääkiekkojoukkueiden uutiset

Status
Viestiketju on suljettu.

toskala

Luottopelaaja
Viestejä
8 706
Rauhalan "haku" oli todella säälittävä veto, Berger vei tuon ihan 100-0. Tapparalle tietysti paras kosto Morleystä oli tuo keson näyttely ja siitä seurannut ylivoima minkä aikana Tappara teki voittomaalin. Ja sama juttu Ilvekselle 28.12. Paras kosto on viedä pisteet Kymenlaaksosta mukanaan kotio.
 

Pas

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
604
Ei voi kuin ihmetellä näitä Bergerille ja Rauhalalle annettuja rangaistuksia. Selkeästi Rauhala itse saapuu maalin eteen antamaan poikkaria selkään niin, että Bergerin pojalla meinaa niskat mennä nurin. Sitten Berger antaa vähän takaisin, Rauhala aloittaa myllyn ja ottaa siinä turpiinsa 100-0. Jäähyt sitten menee alkuun Rauhalalle vitonen ja Bergerille 5+20.

Millä perusteella Berger saa tuosta enemmän?

Lopenhan sitten vielä keksittiin Bergerille toinen 5+20 tuosta keskarin näytöstä kun sikakatsomo huutaa kitapurje heiluen. Totta, että niistä ei pitäisi provosoitua, mutta aika helpolla tuli minun mielestä.

Koska vanhoja tilanteita ei pidä korvata seuraavalla rangaistuksella, asiallisempaa olisi ollut 5+20 Rauhalalle ja pelkkä vitonen Bergerille. Sitten mahdollisesta keskarista henkilökohtainen käytöskymppi.

Katsojaluvusta näkee selvästi, että siellä on ollut koko Mouhijärvi (asukasluku reilu 3000), parisataa pakollista kausikorttilaista ja loput Kookoon faneja... Lasketaankohan siellä järjestysmiehet ja snägärin myyjätkin mukaan katsojalukuun?
 

RajamäenEki

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
508
On kyllä oksettava pelaaja mutta ihmettää vaan että miks tommonen sentterin näyttö niin rajulla kädellä tuomitaan.
Miten se tällä mielensäpahottamisenkulta-aikana on pahempaa kuun kun pelleks ja idiootiks haukkuminen?
Vaikka pelle ja idiootti se minun mielestä on ei sen puoleen :D mutta en vedä herneitä että sentteri heilu..
 

Arzamas

Luottopelaaja
Viestejä
1 857
Ei voi kuin ihmetellä näitä Bergerille ja Rauhalalle annettuja rangaistuksia. Selkeästi Rauhala itse saapuu maalin eteen antamaan poikkaria selkään niin, että Bergerin pojalla meinaa niskat mennä nurin. Sitten Berger antaa vähän takaisin, Rauhala aloittaa myllyn ja ottaa siinä turpiinsa 100-0. Jäähyt sitten menee alkuun Rauhalalle vitonen ja Bergerille 5+20.

Millä perusteella Berger saa tuosta enemmän?

Lopenhan sitten vielä keksittiin Bergerille toinen 5+20 tuosta keskarin näytöstä kun sikakatsomo huutaa kitapurje heiluen. Totta, että niistä ei pitäisi provosoitua, mutta aika helpolla tuli minun mielestä.

Koska vanhoja tilanteita ei pidä korvata seuraavalla rangaistuksella, asiallisempaa olisi ollut 5+20 Rauhalalle ja pelkkä vitonen Bergerille. Sitten mahdollisesta keskarista henkilökohtainen käytöskymppi.

Sen verran pitää korjata että myös Rauhala sai 5+20, iso rangaistus näkyy liigan sivuilla Bergerin jäähyjen jälkeen. IIHFn säännöillä kun mennään, tulee Vitosen päälle nykyään aina 20min PRK.

NHLssä taitaa vielä tappeluvitosen päästä istumaan ilman suihkukomennusta.
 

#13

Luottopelaaja
Viestejä
3 024
Hauskoja nuo jatkoajan ja Aamulehden kirjoittelut asiasta: 'rauhala herätti Tapparan tappelullaan' , ja sit näitä 'berger on kamala ihminen'.
 

Kaukofani

Luottopelaaja
Viestejä
2 960
On kyllä oksettava pelaaja mutta ihmettää vaan että miks tommonen sentterin näyttö niin rajulla kädellä tuomitaan.
Miten se tällä mielensäpahottamisenkulta-aikana on pahempaa kuun kun pelleks ja idiootiks haukkuminen?
Vaikka pelle ja idiootti se minun mielestä on ei sen puoleen :D mutta en vedä herneitä että sentteri heilu..
Aivan sama vaikka heppiänsä heiluttelis kun lopettais nuo rottamaiset telomiset...
 

931931

Luottopelaaja
Viestejä
1 516
Parempi, että Bergerin annetaan aiheuttaa vahinkoa kaukalossa kuin päästää hänet jälleen juovuspäissään aiheuttamaan vahinkoa pimeille valtateille.
 

jääkarhu

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
278

Bergeriä ei paljoo kiinnosta (alla lainaus artikkelista):


Berger on ollut viime viikot varsinkin tamperelaisten hampaissa taklattuaan kummankin joukkueen ykkössentterin sairastuvalle.

– Se oli vanhan liiton metsästys. Tällaiset temput eivät kuulu tämän päivän jääkiekkoon, Tapparan valmentaja Jukka Rautakorpi jyrisi.

– Pöyristyttävää, miten yksi herra saa huseerata tuolla tavalla, Ilveksen luotsi Jouko Myrrä säesti.

Berger suhtautuu kritiikkiin tyynesti.

– Kun videoita pyöritellään, asiat voi nähdä monella tapaa. Kaikki katsovat niitä omasta vinkkelistään. Kun todetaan, että tilanne on fine, silloin se on fine. Sen jälkeen minulle on sama, kuka vinkuu ja mitä vinkuu.
 

sentteri

Luottopelaaja
Viestejä
2 196
Kun noita Bergerin haastatteluja lukee, niin ei hän kyllä millään lailla kadu sitä, että ajelee porukkaa kyseenalaisesti sairaslomille. NHL:ssä tota vastaan tiputettaisiin heti pelin alussa hanskat joka kerta.
 

Serve

Luottopelaaja
Viestejä
2 067
Kun noita Bergerin haastatteluja lukee, niin ei hän kyllä millään lailla kadu sitä, että ajelee porukkaa kyseenalaisesti sairaslomille. NHL:ssä tota vastaan tiputettaisiin heti pelin alussa hanskat joka kerta.

Pitäisikö Ilveksen ottaa vaikka Matt Nickerson "tryoutille" seuraavaan Kookoo-peliin?
Ja antaa Bergerin mulkerolle vähän kurinpalautusta.
Lehdistötilaisuudessa Myrrä tietysti "tuomitsee" väkivallan kaukalossa, ja Nickersonin " tryout" päättyy.

Bergerin sopimus päättyy tähän kauteen, toivottavasti yksikään joukkue ei tarjoa hänelle sopimusta. Se olisi viesti, että tuollaisia otteita ei kaivata liigaan
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös