Muiden jääkiekkojoukkueiden uutiset

Status
Viestiketju on suljettu.

Alfred Lammas

Luottopelaaja
Viestejä
3 560
Eipätpä nämä entiset NHL -jäärät kovinkaan kummoisia ole Liigaan palattuaan ymmärrettävästi enää olleet Esimerkkeinä vaikkapa Lumme ja Jokinen. Puljujärvi tosin on nuori ja kokonaan vailla merentakaista mainetta. Tokkopa silti vaikuttaa merkittävästi Liigajoukkueiden voimasuhteisiin.
 

LalaTa

Luottopelaaja
Viestejä
2 526
Silmiä oikeasti häikäisi tai vähintään särki kun telkkarista tiirasi peliä ja kuva kulki keskiympyrän ohi, ne valkoiset kirjaimet ihan liian kirkkaat.
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 031
Taas vedetty munasillaan välikuolemaa jossain juottolassa?

 

sämpylä

Luottopelaaja
Viestejä
5 157
Saas nähdä onko monsterimonni lähdössä Turusta, vois vaikka tänne tulla pitää huolen että meidän pojilla on työrauha.
 

jalkakynä

Luottopelaaja
Viestejä
1 909
Jonne Virtanen olisi sopinut Jääskeläisen Jounin, Vinnien, Honkalehdon, Hautamaan ja Sakke Pietilän Ilvekseen. Joten kaikki sitä aikakautta haikailevat voivat miettiä niitä kunnian päiviä.
 

Mortal

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
550
Kukaan tuskin kiistää Virtasen koosta tulevaa etua. Mitään järkeä kuitenkaan hankkia ylipalkkaista ja hidasta pelaajaa ei löydy etenkin kun alakerran isäntien aika on ohi. Joku Markus Kankaanperä räikeimpänä esimerkkinä.
 

toskala

Luottopelaaja
Viestejä
8 587
"Monsterimonni" on itse asiassa mainettaan parempi pelaaja joka osaa kyllä tehdä peliä edesauttavia ratkaisuja. On pelannut isoissa rooleissa JYP:ssa, Dufvan Lukossa ja nyt TPS:ssa ja ollut jokaisen näiden joukkueiden kanssa välierissä. Valmentajat ovat usein halunneet Virtasen juuri omaan joukkueeseensa koska ovat nähneet tämän arvon joukkueen kokonaisuudessa.

En minä kuitenkaan Virtasta tänne haluaisi. Mies tuntuu olevan kohtalaisen raskas persoona jonka ympärillä kyllä sattuu ja tapahtuu. Lisäksi hapan on uran varrella maistunut liikaakin, ja viimeisin ylilyönti tuli viime keväänä että ei mene edes nuoruuden toilailujen piikkiin.
 

sämpylä

Luottopelaaja
Viestejä
5 157
"Monsterimonni" on itse asiassa mainettaan parempi pelaaja joka osaa kyllä tehdä peliä edesauttavia ratkaisuja. On pelannut isoissa rooleissa JYP:ssa, Dufvan Lukossa ja nyt TPS:ssa ja ollut jokaisen näiden joukkueiden kanssa välierissä. Valmentajat ovat usein halunneet Virtasen juuri omaan joukkueeseensa koska ovat nähneet tämän arvon joukkueen kokonaisuudessa.

En minä kuitenkaan Virtasta tänne haluaisi. Mies tuntuu olevan kohtalaisen raskas persoona jonka ympärillä kyllä sattuu ja tapahtuu. Lisäksi hapan on uran varrella maistunut liikaakin, ja viimeisin ylilyönti tuli viime keväänä että ei mene edes nuoruuden toilailujen piikkiin.
Mitäs monni silloin teki
 

Samhay

Rivipelaaja
Viestejä
61
Mulla jäi jotenkin kyllä vähän vajaaks tän tiedotteen pointti. Siis siinä mielessä että selkeesti jotain on tapahtunu niin jotenkin voisin kuvitella että olis ollu kaiketi parempi käsitellä se asia ensin ja tiedottaa sitten mitä on tapahtunu ja mitä asialle tehdään. Tuollanen epämääränen "jotain on tapahtunut" twiitti omasta mielestä enemmänkin aiheuttaa sellasen spekulaatio huhumyllyn mistä ei ole kenellekkään kovin suurta iloa.

En tiedä onko sitten pelkona että huhuja leviää muuta kautta mutta eipä niitä taida sen vähempää tuolla tiedotteella tulla.

Ei isompaa mielipidettä varsinaisesti Ilvekseen rahtaamisesta. Kuten mainittukin on kelvannu moneen hyvään (ainakin kohtuulliseen) joukkuesseen ja isoon rooliin. Ei ehkä mitenkään päin Ilveksen näköinen pelaaja. Persoonana melkonen väriläiskä kyllä mutta ehkä mieluiten seurailen herran toilailuja muualla.

Edit. Jossain määrin tuli mieleen tämä klassinen Ilveksen tiedoitus "Ilves ei tiedoita tänään mitään".
 

LentsunIpa

1931
Viestejä
742
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös