Moderaattoreiden toiminta

Kyyberi

Luottopelaaja
Viestejä
1 503
Kyllä asia nyt vain näin on… :D Tulen huomenna kirjoittamaan organisaation sisältä paljastuksia koskien mm. Pennasta, johtoporrasta, tähtipelaajia yms. Tulee olemaan rajua tarinaa alkaen siitä että esimerkiksi Palveelle oli jo annettu lupa jättää joukkue kesken kauden jos lapsi syntyy. (LUE. Ei velvoitetta palata) Mutta palaan näihin huomenna kun kuuntelen tämän illan keskustelut vielä. Tänään käydään iso keskustelu jo Jalon ja Koskelan välillä.
Tälle vois luoda oman ketjun ja siirtää jo puhutut jutut sinne?
e. heitin jo lainaukset tuonne ketjuun
 
Viimeksi muokattu:

Pok

Tähtipelaaja
Viestejä
10 160
Olisin avannut ketjua mut ihan sama

Minä laitoin tämän ketjun avausviestin "Tänne puramme Ilveksen aiheuttamaa pahaa oloa" -ketjuun tsemppiviestinä, että Ilves ei yhteen persiilleen menneeseen kiekkokauteen lopu, vaan heti jo ylihuomenna jatkuu Ilveksen taival.

En tiedä kuka mode tämän sitten omaksi ketjukseen siirsi. Ei todellakaan ollut tällaista parin rivin tsemppausta tarkoitettu kauden avauspelin avausviestiksi.
 

Peluuri

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
862
Minä laitoin tämän ketjun avausviestin "Tänne puramme Ilveksen aiheuttamaa pahaa oloa" -ketjuun tsemppiviestinä, että Ilves ei yhteen persiilleen menneeseen kiekkokauteen lopu, vaan heti jo ylihuomenna jatkuu Ilveksen taival.

En tiedä kuka mode tämän sitten omaksi ketjukseen siirsi. Ei todellakaan ollut tällaista parin rivin tsemppausta tarkoitettu kauden avauspelin avausviestiksi.
Modet herätys! Näinkö me puhalletaan yhteen hiileen??
 

Tero

Farmipelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
5 613
@Pok : Palstalla on alueet ja aluejakoa on syytä noudattaa, muuten tämä on yhtä sillisalaattia koko palsta. Jos haluat kattavamman avauksen ottelulle, muokkaa avausviestiä.

Täytyykö sitä paitsi loistokkaan otteluennakon olla välttämättä ketjun ensimmäisenä viestinä? Kiva tietysti, muttei välttämättä. Palstan lukijat eivät suinkaan lue vain ensimmäistä viestiä vaan lukevat toki muutaman seuraavankin. Töihin vaan, @Never stop the madness , jos siltä tuntuu. Voit muokata jo olemassa olevaa viestiäsi, se on korkeammalla kuin uusi.

Lisäksi @Peluuri : jos haluat antaa palautetta moderoinnista, tee se oikeassa paikassa eli täällä. Jos katsot, että palstan pitäminen luettavana estää yhteisöllisyyttä, olen pahoillani.
 

Never stop the madness

Luottopelaaja
Viestejä
1 934
@Pok : Palstalla on alueet ja aluejakoa on syytä noudattaa, muuten tämä on yhtä sillisalaattia koko palsta. Jos haluat kattavamman avauksen ottelulle, muokkaa avausviestiä.

Täytyykö sitä paitsi loistokkaan otteluennakon olla välttämättä ketjun ensimmäisenä viestinä? Kiva tietysti, muttei välttämättä. Palstan lukijat eivät suinkaan lue vain ensimmäistä viestiä vaan lukevat toki muutaman seuraavankin. Töihin vaan, @Never stop the madness , jos siltä tuntuu. Voit muokata jo olemassa olevaa viestiäsi, se on korkeammalla kuin uusi.

Lisäksi @Peluuri : jos haluat antaa palautetta moderoinnista, tee se oikeassa paikassa eli täällä. Jos katsot, että palstan pitäminen luettavana estää yhteisöllisyyttä, olen pahoillani.
Minä olen ihan ok sen kanssa, jos muutkin tahtoo näitä ketjuja aloittaa, mutta toivoisin että niissä tavoiteltaisiin laatua niin kuin jääkiekon otteluketjuissa on tapana. Olisi varmaan hyvä ideaa olla joku kiinitetty ketju missä "luotetut" kirjoittajat voivat kertoa pystyvätkö kirjoittaa seuraavan otteluketjun ja milloin
 

Tero

Farmipelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
5 613
Olisi varmaan hyvä ideaa olla joku kiinitetty ketju missä "luotetut" kirjoittajat voivat kertoa pystyvätkö kirjoittaa seuraavan otteluketjun ja milloin
Loistava idea. Käy toimeen ja luo ketju. Ehkä avausviestissä voisi olla otteluluettelo, johon sitten voit täydentää otteluennakon tekijän ketjuun jätettyjen viestien perusteella.
@Noma : onko foorumillamme mahdollista luoda sellaista avausviestiä, jota kuka tahansa voi täydentää?
 

Lerppu

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
954
Itse pyrin pitämään hieman taukoa keskusteluista ja palaan kirjoittelemaan näkemyksiäni kauden lähestyessä. Foorumia tulee kuitenkin luettua melko ahkeraan, vaikka pidänkin mölyt mahassani.

Täytyy kyllä ihmetellä esimerkiksi nimimerkkien PUMPPU ja Janko käytöstä koko palstalla. Käytännössä jokainen ketju on täynnä näiden kahden järkyttävää jänkäämistä ja väittelyä. Tuntuu että näiden nimimerkkien ainoa tehtävä on haravoida 24/7 foorumia etsien kommentteja ja aloittaa vänkäys toteamalla, että juuri sinä et ole ainakaan oikeassa vaan minun viestini on totuus.

No miksi kirjoitan modejen toiminta ketjuun? Luulisi, että liika on liikaa ja jossain menisi se raja. Joka ikinen viestiketju on tätä helvetin väittelyä samojen 24/7 trollien kanssa.
 

Janko

Luottopelaaja
Viestejä
5 144
Itse pyrin pitämään hieman taukoa keskusteluista ja palaan kirjoittelemaan näkemyksiäni kauden lähestyessä. Foorumia tulee kuitenkin luettua melko ahkeraan, vaikka pidänkin mölyt mahassani.

Täytyy kyllä ihmetellä esimerkiksi nimimerkkien PUMPPU ja Janko käytöstä koko palstalla. Käytännössä jokainen ketju on täynnä näiden kahden järkyttävää jänkäämistä ja väittelyä. Tuntuu että näiden nimimerkkien ainoa tehtävä on haravoida 24/7 foorumia etsien kommentteja ja aloittaa vänkäys toteamalla, että juuri sinä et ole ainakaan oikeassa vaan minun viestini on totuus.

No miksi kirjoitan modejen toiminta ketjuun? Luulisi, että liika on liikaa ja jossain menisi se raja. Joka ikinen viestiketju on tätä helvetin väittelyä samojen 24/7 trollien kanssa.
Screen_Shot_2020-07-24_at_11.33.38_AM.jpg
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 228
No miksi kirjoitan modejen toiminta ketjuun? Luulisi, että liika on liikaa ja jossain menisi se raja. Joka ikinen viestiketju on tätä helvetin väittelyä samojen 24/7 trollien kanssa.
Enitsenä modeja annan vinkin, että raportointi on paras mahdollinen tapa vaikuttaa.
 

Luikaus

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
716
Itse pyrin pitämään hieman taukoa keskusteluista ja palaan kirjoittelemaan näkemyksiäni kauden lähestyessä. Foorumia tulee kuitenkin luettua melko ahkeraan, vaikka pidänkin mölyt mahassani.

Täytyy kyllä ihmetellä esimerkiksi nimimerkkien PUMPPU ja Janko käytöstä koko palstalla. Käytännössä jokainen ketju on täynnä näiden kahden järkyttävää jänkäämistä ja väittelyä. Tuntuu että näiden nimimerkkien ainoa tehtävä on haravoida 24/7 foorumia etsien kommentteja ja aloittaa vänkäys toteamalla, että juuri sinä et ole ainakaan oikeassa vaan minun viestini on totuus.

No miksi kirjoitan modejen toiminta ketjuun? Luulisi, että liika on liikaa ja jossain menisi se raja. Joka ikinen viestiketju on tätä helvetin väittelyä samojen 24/7 trollien kanssa.
Molemmat ikuiseen bänniin!!
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
10 721
Itse pyrin pitämään hieman taukoa keskusteluista ja palaan kirjoittelemaan näkemyksiäni kauden lähestyessä. Foorumia tulee kuitenkin luettua melko ahkeraan, vaikka pidänkin mölyt mahassani.

Täytyy kyllä ihmetellä esimerkiksi nimimerkkien PUMPPU ja Janko käytöstä koko palstalla. Käytännössä jokainen ketju on täynnä näiden kahden järkyttävää jänkäämistä ja väittelyä. Tuntuu että näiden nimimerkkien ainoa tehtävä on haravoida 24/7 foorumia etsien kommentteja ja aloittaa vänkäys toteamalla, että juuri sinä et ole ainakaan oikeassa vaan minun viestini on totuus.

No miksi kirjoitan modejen toiminta ketjuun? Luulisi, että liika on liikaa ja jossain menisi se raja. Joka ikinen viestiketju on tätä helvetin väittelyä samojen 24/7 trollien kanssa.
Siis mikäs hyökkäys täällä on käynnissä, laittaisit vaikka ihan tägäyksen tai viestiä suoraan jos noin harmittaa, vahingossa tänne ketjuun eksyin.

On se nyt kumma jos ei keskustelupalstalla saa keskustelua käydä. Itse ainakin yritän vielä perustella näkemyksiäni tai ajatuksiani. Välillä siinä onnistutaan paremmin, välillä huonommin.

Onpahan aikoihin eletty jos @Janko kanssa saadaan bännit keskustelupalstalle sisältöä tuottamalla.

Trolliksi ei olekaan vielä kutsuttu, no nyt sekin kruunu tuli.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 228
Onpahan aikoihin eletty jos @Janko kanssa saadaan bännit keskustelupalstalle sisältöä tuottamalla.
Tää olis kyllä sellainen kierrepallo mihin en olisi osannut varautua :D
 

Eemeli Fucking Finland

Luottopelaaja
Viestejä
2 420
@Janko ja @PUMPPU banniin vaan. Kurkistelevat korvan takana ärsyttävästi jokaisessa ketjussa. Ehkä parin kuukauden banni opettaa, että ei tänne foorumille kuulu joka päivä kirjoitella.
Annetaan samalla jokaiselle, jotka käyttävät tätä foorumia päivittäin bannia. Oppivathan olemaan!
 
Ylös