Mikko Petman Ilvekseen kaudella 2022-2023?

Status
Viestiketju on suljettu.

Blackwolf

Luottopelaaja
Viestejä
3 685
Onneksi tämä huhu oli ankka, ei olisi tuonut mitään uutta joukkueeseen. Nyt on vielä hyvä mahdollisuus saada noita Venäjällä pelaavia tekijämiehiä mukaan, joten tämä "Varma" Blegin tieto oli meidän kannalta onneksi uusi Mingoia/Shumakov.
 

Pok

Tähtipelaaja
Viestejä
10 040
En tiedä onko nyt mitään uutisarvoa tällä viestillä, mutta kuulin kanssa "varmalta taholta", että Petman ei olekaan tulossa meille. Piti olla jo varma jo monta kuukautta sitten, että en tiedä saiko Ilves itse kovempia kaloja haaviin ja sovittiin yhteisymmärryksessä, että peliajan perässä kannattaa sittenkin mennä muualle läpimurtoa tekemään.
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 039
En tiedä onko nyt mitään uutisarvoa tällä viestillä, mutta kuulin kanssa "varmalta taholta", että Petman ei olekaan tulossa meille.

Kooveessa olis kyllä tilaa ja tarvetta.
 

Teme-74

Luottopelaaja
Viestejä
4 117
En tiedä onko nyt mitään uutisarvoa tällä viestillä, mutta kuulin kanssa "varmalta taholta", että Petman ei olekaan tulossa meille. Piti olla jo varma jo monta kuukautta sitten, että en tiedä saiko Ilves itse kovempia kaloja haaviin ja sovittiin yhteisymmärryksessä, että peliajan perässä kannattaa sittenkin mennä muualle läpimurtoa tekemään.
Ilmeisesti menee Jyppiin.
 

El Reino

Tähtipelaaja
Viestejä
10 163
Rauman suunnaltahan tätä huhua taisi tulla. Mahdollisesti on neuvoteltu kuten monen muunkin nuoren kanssa. Jokunen nuori lupaus lienee hankintalistalla.
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
18 514
Rauman suunnaltahan tätä huhua taisi tulla. Mahdollisesti on neuvoteltu kuten monen muunkin nuoren kanssa. Jokunen nuori lupaus lienee hankintalistalla.

Kyllähän Aku Räty kelpaisi. Toivotaan, että tulee mieluiten noin kovan luokan lupauksia.
 

Cream

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
719
Eihän tämä varsinaisesti ole ihme, että meni puihin tai se, että Ilves vetäytyi itse neuvotteluista.

Eiköhän meidän mahti-Ipa heittele nykyään täkyjä näille nuorille vähän joka suuntaan. Kuka tietää vaikka Ruotsista saapuisi taas joku ylläripylläri. Petmanin siirtymisestä JYPiin en jaksa olla murheissani.
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
18 514
Eihän tämä varsinaisesti ole ihme, että meni puihin tai se, että Ilves vetäytyi itse neuvotteluista.

Eiköhän meidän mahti-Ipa heittele nykyään täkyjä näille nuorille vähän joka suuntaan. Kuka tietää vaikka Ruotsista saapuisi taas joku ylläripylläri. Petmanin siirtymisestä JYPiin en jaksa olla murheissani.

No juuri näin. En tiedä olisiko Petman tuonut mitään lisää. Velipoika olisi eri juttu.
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös