Loukkaantumistilanne ja poissaolot kaudella 2022-23

Status
Viestiketju on suljettu.

38 Special

Luottopelaaja
Viestejä
1 256
Kun hengittää vähän paperipussiin ja rauhottuu, niin saattaa tosiaan nähdä tossa kuvassa sen kopin mistä retkiluistimia ja kanootteja vuokraillaan Kaupissa. Nielasin ja levitin fake uutista. Uskoin enempiä ajattelematta. Nöyrät pahoittelut.

Hyvä homma, mennään eteenpäin.
 

Lima

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
960
Eikoiselta olisi kuulostanut Levin reissu tässä vaiheessa kautta. Vaikka peleistä olikin pitkä tauko, niin varmasti treenejä oli joka päivä. Eikä Levillä asti nyt ihan nopeasti käydä piipahtamassa. Mutta ei se muuta sitä asiaa, että Lankku ei ole pelikunnossa. Toivottavasti on seuraavassa pelissä, kun on liigan parhaita jos ei jopa paras maalivahti.
 

kirvesrinnassa

Luottopelaaja
Viestejä
2 114
Paskapuhetta joo, mutta miksi juuri Levi? Miten Tampereella otetut kuvat muuttuivat poikien reissuksi Levillä. Jännä maailma.

Useampi väitti että Masinin IG-storyssa Levi olisi merkattu paikaksi. Onko tässä mitään perää, epäilen että ei?
 

WillieGunn

Luottopelaaja
Viestejä
3 517
Kuka ton urbaanilegendan Levin reissusta pisti liikkeelle ja ennenkaikkea miksi?

Olihan tuo hyvä läppä. Moni ipafani, minä mukaan lukien, on aina pieni pelko persiissä että mitähän kohta tulee. Ei sitä sen kummemmin peliölpän jälkeen mieti onko ne revontulet täältä vai Leviltä...

Toivottavasti Lankku pelaa jo huomenna. Henkisesti ehkä Malekkiin kannataa varautua. Paras tietty olis voitto Malekilla. Edellisten poissaolijoitten pelissä ei tauti onneksi näkynyt. Koskiranta ja Sebokki paino ihan hyvin. Rädyltä vähän vaikee peli. Toivottavasti parantaa.
 

Tesoman maalitykki

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
953
Olihan tuo hyvä läppä. Moni ipafani, minä mukaan lukien, on aina pieni pelko persiissä että mitähän kohta tulee. Ei sitä sen kummemmin peliölpän jälkeen mieti onko ne revontulet täältä vai Leviltä...

Toivottavasti Lankku pelaa jo huomenna. Henkisesti ehkä Malekkiin kannataa varautua. Paras tietty olis voitto Malekilla. Edellisten poissaolijoitten pelissä ei tauti onneksi näkynyt. Koskiranta ja Sebokki paino ihan hyvin. Rädyltä vähän vaikee peli. Toivottavasti parantaa.
Jos vain Ilves olisi tylympi niin ei ole väliä onko maalissa malek vai marek nyt taas näkyy vähän pakkien pelaamisessa epävarmuutta kun makek on maalissa mutta olen 100% varma että Ilves voittaa huomenna ja marekin kanssa tiistaina sarja poikki sitten lahdessa tai game 7 samapa tuo kunhan päästään finaaliin
 

Sipsii ja salsaa

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
102
Paskapuhetta joo, mutta miksi juuri Levi? Miten Tampereella otetut kuvat muuttuivat poikien reissuksi Levillä. Jännä maailma.
Monen kiekkoilijan suosiossa tuo Levi. Mm. Severi Lahtinen siellä juuri nyt. Jos on revontulikuvan nähnyt niin helposti olettaa, että ollaan pohjosessa, ja suosittu tuo Levi kun on niin yhistää pari pistettä niin saadaan kuva siitä että Lankku olisi sitten varmaan siellä.

Huvittavintahan tässä on se, miten kaikki tarttui tuohon faktana (ja osittain, miten sitä jaettiinkin faktana). Ei kukaan halunnut tarkistaa, oliko tieto totta. Hauska paniikki saatiin aikaan.
 

WillieGunn

Luottopelaaja
Viestejä
3 517
Jos vain Ilves olisi tylympi niin ei ole väliä onko maalissa malek vai marek nyt taas näkyy vähän pakkien pelaamisessa epävarmuutta kun makek on maalissa mutta olen 100% varma että Ilves voittaa huomenna ja marekin kanssa tiistaina sarja poikki sitten lahdessa tai game 7 samapa tuo kunhan päästään finaaliin

Mv-peli vaikuttaa koko viisikkoon totta. Ei ne ekat 2 peliä Marekin kanssakaan kyllä mitään helppoja ollu. Yllättävän hyvin Pelsut vetää. Meiltä vähän kulmahammasta puuttunut. Terävyyttä ja kovuutta tarvittas. Huomenna ns pakkovoitto. Se tulee. Edellistä peliä ennen oli liian pitkä tauko. Tauot ei ole meille hyvää tietänyt. Nyt onneksi rytmi päällä loppuun asti tässä sarjassa. Loukkitilannekkin semmonen, että sen taakse ei voi mennä.
 

Pok

Tähtipelaaja
Viestejä
10 124
Tämän ketjun voinee sulkea. Pronssiottelussa voi olla kokoonpanomuutoksille niin paljon muitakin syitä kuin loukkaantumiset, että en ainakaan itse jaksa ruveta sen kokoonpanosta tässä kohtaa arvailemaan.

Palataan uuden poissaoloseurannan merkeissä ensi kauden alkaessa.
 

AQ21

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
3 692
Tämän ketjun voinee sulkea. Pronssiottelussa voi olla kokoonpanomuutoksille niin paljon muitakin syitä kuin loukkaantumiset, että en ainakaan itse jaksa ruveta sen kokoonpanosta tässä kohtaa arvailemaan.

Palataan uuden poissaoloseurannan merkeissä ensi kauden alkaessa.
Kiitos, että jaksoit koko kauden tätä päivitellä! Oli todellakin hyödyllinen.
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös