Liigan otteluseuranta (pl. Ilves)

Viestejä
1 799
En jaksa lukea kaikkia viestejä ku ei kiekko niin hirveesti kiinnosta enää, mut hämmentää toi ulosajo tilanne.

Miten säännöt menee? Eikö maalivahtia saa taklata jos se on ulkona alueeltaan ja on kiekollinen. Kenttäpelaaja ainakin kun lasketaan kiekolliseksi hetki syötön jälkeen. Varmasti ei se hetki ylittynyt milloin kenttäpelaaja katsotaan edelleen kiekolliseksi.

Mä oon kuvitellut, et sillon ku veska on ulkona alueeltaan ja pelaa mailalla kiekkoo, ni siihen suhtaudutaan samanlailla kuin kenttäpelaajiin sääntöjen puitteissa. Et taklata saa. Mä en ois antanut edes jäähyä :D

Edit.
Ok. Veskaa ei saa taklata missään tilanteessa. En olis siltikään antanut jäähyä koska Tappara :D
Ei siitä toisinpäin ulosajoa olisi tullut. Komea Jarkko Ruutumainen "taklaus".
 

IlvesHeartForever

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
213
Melkein itse käyttäisin termiä "säälittävää". Ihan rehellisesti voin sanoa että jos Ilves oli voittamassa kolmatta peräkkäistä kannua niin en uhrais puolikasta ajatustakaan millekään helvetin tapparalle :D Mutta noin visssiin tolla puolen Pirkanmaata
Ja todistaa siitä, kuinka paljon niitä kuitenkin v***ttaa kun häviävät paikallisherruuden. Vaikka sillä sen kummempaa merkitystä olekaan, vai onko sittenkin :p
 

mansemies

Rivipelaaja
Viestejä
38
Kyllä tarvis olla veskarikin vapaata riista kun on tonttinsa ulkopuolella…ja ei se vääryys olis ollut mennä videolle Konnan poikkaristakaan…aika rumasti meni pää edellä laitaan…
Ei todellakaan kuulu olla mitään "vapaata riistaa" veskari.
Pelaajat ottaa jatkuvasti niittejä vastaan joten osaavat sekä tottuvat olemaan ottavana vastaanpuolena.
Finaalithan kääntyisi siihen kun jokainen ostaa jonkun 3€ bloodin vaan ajaan vastustajan ykkös veskarin ulos peleistä.
Veskari ei muutenkaa varusteiden puolesta pysty laidalla kummoisesti seisten reagoimaan tilanteisiin.

Olisiko sama ääni kellossa jos viime kaudella esim. Blood olis ajanu langhammeri levyks maalin takana?
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 228
Olisiko sama ääni kellossa jos viime kaudella esim. Blood olis ajanu langhammeri levyks maalin takana?
Meinaatko siis ihan tosissas, että Ilvesfoorumilla katsellaan asioita vihreä-keltaisten lasien läpi?

En kyllä usko itse moiseen.
 

IpAholic

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
800
Oli kyllä aivan älyvapaa molarin kolaus. Ei yritystäkään hiljentää saati väistää, vielä pikku hyppy ennen kontaktia. Saisi olla Salmisen kausi siinä.
 

Rautakorven haamu

Luottopelaaja
Viestejä
1 132
Ei todellakaan kuulu olla mitään "vapaata riistaa" veskari.
Pelaajat ottaa jatkuvasti niittejä vastaan joten osaavat sekä tottuvat olemaan ottavana vastaanpuolena.
Lisäksi maalivahdin ja pelaajan suojavarusteet ovat hyvin erilaiset, suurimpana erona esimerkiksi turvallisuussyistä helposti irtoava iso kokomaski vs. pelaajan kypärä. Maalivahdin varusteet suojaavat ensisijaisesti kiekoilta, pelaajien varusteet kontakteilta.
 

Teme-74

Luottopelaaja
Viestejä
4 354



Semmonen temppu sitte, eikä tossa Tuomarit sormia edes heristänyt.
 

Eetu Fucking Tuulola

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
337
Kyllä tarvis olla veskarikin vapaata riista kun on tonttinsa ulkopuolella…ja ei se vääryys olis ollut mennä videolle Konnan poikkaristakaan…aika rumasti meni pää edellä laitaan…
Varusteet on niin erilaiset että tuo ei voisi mitenkään toimia. Voin ihan kokemuksesta sanoa että niillä kamoilla ei pysty ottamaan taklausta vastaan. Suunniteltu suojaamaan kiekolta, ei kontakteilta pelaajien kanssa.
 

Kaukofani

Luottopelaaja
Viestejä
2 960
Varusteet on niin erilaiset että tuo ei voisi mitenkään toimia. Voin ihan kokemuksesta sanoa että niillä kamoilla ei pysty ottamaan taklausta vastaan. Suunniteltu suojaamaan kiekolta, ei kontakteilta pelaajien kanssa.
No joo oli ehkä hieman raju vertaus. Mutta joku pelote noille veskareille tarvis saada kun maalintaakse poistuvat…
 
Ylös