LA 22.10.2022 | SaiPa - Ilves

Pok

Tähtipelaaja
Viestejä
10 289
Edellisellä Lappeenrannan visiitillä Mäntykivi ja Virtanen (1+0 & 0+1). Toivottavasti purevat taas entistä seuraansa, Meskasen hukkaillessa kiekkoja tragikoomiseen tapaansa.

Käännetään sillä tavalla, että onko tällainen perseily ikinä tuottanut mitään positiivista? Ainahan tässä käy näin, mutta jotkut eivät sitten ikinä opi. Kenen joukkueen maalitykille seuraavaksi naureskellaan jo ennen peliä.
 

Pok

Tähtipelaaja
Viestejä
10 289
Aivan surkeaa paskaa. Joku yksi pomppumaali pitäisi kuitata olankohautuksella, mutta meidän jengiähän tämä järkytti totaalisesti ja sitten vielä kaksi eri pakkia peräkkäin (Latvala ja Lööf, älkää luulko, että en huomannut) häviää maalin edustalla 100-0 Meskas-Villelle, niin ohihan se peli on ja loppu kosmetiikkaa.

Enemmän pitäisi pystyä maalipaikoille murtautumaan, ettei yksittäisillä erikoistilanne- tai sattumamaaleilla olisi näin suurta vaikutusta lopputulokseen. Ja vielä pitää todeta, vaikka Langhamerillakaan vaihdon jälkeen ei putkeen mennyt, että enpäs olisi Malekilla tähän peliin lähtenyt ja rupean miettimään, että tarvitaanko maalivahtiosastolle vahvistusta.

Itse laskin, että SaiPa ja Sport pitää voittaa niin on vähän löysää kovempien Hifkin ja Kärppien kohtaamiseen, mutta nyt kun ei SaiPaa voitettu, niin se on aika lailla 7 pojoa mitä kolmikolta Kärpät, Hifki, Sport pitää napsia, että olen tyytyväinen. Saa suorittaa-
 
Viimeksi muokattu:

Nevöförget95

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
678
Pistin pafin veikkauksille muutaman lapun : saipalle varsinaisen peliajan voiton, 2 maalin voiton saipalle, meskaselle maalin (se on mulla myös liigapörssissä, laitoin kapteeniksi), tulosvetoon 3-1. Näihin meni rahaa n. 60€ ja mun tuurin tietäen niin ilves voittaa reilusti, meskanen tekee maalin joka hylätään, tulosveto menee normaalisti päin vittua ja liigapörssissä mulla menee valinnat päin p:tä joka ikinen kerta
Onnittelut:)
 

Nevöförget95

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
678
Astu alas nyt siltä jakkaralta keittiössä. Kaikki kääntyy vielä hyväksi. Usko pois. Viime kausi oli ihan ok sisältäen kyllä massiivisen pettymyksen TPS-välieräsarjassa, jossa Ilvestä vietiin taktisesti kuin litran mittaa.
TPS peli hävittiin loukkaantumisten takia. Ei todellakaan mene Myrrän piikkiin. Oli kaiken maailman Pullia ja Iso-mustajärveee kentällä!
 

ipa1970

Luottopelaaja
Viestejä
8 773
Toki kärsittiin loukeista mutta Ahokas vei Myrrää 100-0 taktisesti. Ei oltaisi voitettu ilman loukkaantumisiakaan.
Kiinnostaisi tietää montako palstakirjoittajaa myrrä on monivuotisen valmentajauransa aikana tiputtanut joukkueestaan.
Veikkaan useampaa.
 

El Reino

Tähtipelaaja
Viestejä
10 410
Toki kärsittiin loukeista mutta Ahokas vei Myrrää 100-0 taktisesti. Ei oltaisi voitettu ilman loukkaantumisiakaan.

Ratkaisevassa kotiottelussa Ilves oli hallitseva osapuoli ja hävisi ihan yksilötason virheisiin - ei niinkään taktiikkaan. Turussa ei toki kyetty kairaamaan voittoa ja oltiin vastaantulija.
 

Åkerman

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
780
Käännetään sillä tavalla, että onko tällainen perseily ikinä tuottanut mitään positiivista? Ainahan tässä käy näin, mutta jotkut eivät sitten ikinä opi. Kenen joukkueen maalitykille seuraavaksi naureskellaan jo ennen peliä.

No jos se tästä on kiinni niin pilaanpa jo koko ensi viikon aikani kuluksi: Vanha kunnon maalitykki Kivistö vetelee pelkästään Iksan blokkeihin, Taponen muistuttaa Viktor Fasthia ja Nallilla on jälleen kerran munakupit solmussa.

Kannattaakohan sinne reissuun lähteä nyt ollenkaan sitten?
 

Hyrrä

Luottopelaaja
Viestejä
1 450
Tämä peli oli paskaa. Ilveksen ikiaikainen murhe, suoritusvarmuuden ja tasaisuuden puute, unohtamatta heikkoa tasoa juuri heikkoja vastustajia vastaan, näytti taas olemassaolonsa. Asia, jota Pennanen nimenomaisesti on tullut pistämään kuntoon, niin kuin haastatteluista käy ilmi.

Positiivista on, että kausi on nuori ja tämä voidaan hyväksyä vielä viimeisen kerran, mutta ei niin kuin alkoholistin viimeinen ryyppyilta ennen lopettamista vaan hyväksyttäköön tämä epätasaisen suorittamisen viimeisenä kuolinkouristuksena.

Positiivista on myös se, että runkosarjapisteissä ollaan yhä hyvällä iskuetäisyydellä kärkeen. Meidän on oltava tällä etäisyydellä ihan koko kausi, notkahdukset tekevät suunnatonta haittaa pudotuspelejäkin ajatellen. Vuodenvaihteen jälkeen puristetaan vaikka väkisin sijoille 1-2 runkosarjassa ja pysytään siellä loppuun asti.
 

Serve

Luottopelaaja
Viestejä
2 103
Malekille hankala matsi, ei saanut tukea puolustukselta mutta ei muutenkaan onnistunut.

Malekin ongelma on,että antaa paljon ripareita, joista tänäänkin tuli kaksi maalia. Toki toista maalin johtanutta riparia ei voida Malekin piikkiin laittaa, koska se tuli ohjauksen jälkeen. Mutta sellainen näppituntuma on,että Melekilta tulee ripareita huomattavasti enemmän kuin Langhamerilta
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
11 364
Malekin ongelma on,että antaa paljon ripareita, joista tänäänkin tuli kaksi maalia. Toki toista maalin johtanutta riparia ei voida Malekin piikkiin laittaa, koska se tuli ohjauksen jälkeen. Mutta sellainen näppituntuma on,että Melekilta tulee ripareita huomattavasti enemmän kuin Langhamerilta
Olen samaa mieltä, toki hänelle ensimmäisiä pelejä ja joukkue ei auttanut kyllä tarpeeksi.
 

Pas

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
604
Pistin pafin veikkauksille muutaman lapun : saipalle varsinaisen peliajan voiton, 2 maalin voiton saipalle, meskaselle maalin (se on mulla myös liigapörssissä, laitoin kapteeniksi), tulosvetoon 3-1. Näihin meni rahaa n. 60€ ja mun tuurin tietäen niin ilves voittaa reilusti, meskanen tekee maalin joka hylätään, tulosveto menee normaalisti päin vittua ja liigapörssissä mulla menee valinnat päin p:tä joka ikinen kerta

Ja ihan vain mielenkiinnosta kysyn, paljo tuli?
 
Ylös