KE 4.1.2023 | Ilves - Ässät

Blackwolf

Luottopelaaja
Viestejä
3 685
Täyttä asiaa joka sana!
Kehuakko pitäisi?
Jos ottaa noin luonnon päälle niin käy lukemassa myrrän molempien tappioiden jälkipyykki. Siellä tappioista nautiskelijoita löytyy sivutolkulla.
Tänään oli heikkoa penkillä ja penkin takana.
Voinkin laittaa tähän suurinpiirtein sanasta sanaan miten olisit tätä Myrrän aikana kommentoinut.

”Täällä taas palsta itkee kun hävitään ässille, vaikka kokoonpanosta pois tärkein hyökkääjä suomi ja kärkisentteri sebok. Koko kauden huutanut maalintekijän perään ja nytkin luotiin vastautajaa enemmän paikkoja. Valmennus joutuu peluuttamaan tuulolaa, päkkilää ja ruokosta kun tillu epäonnistunut täysin kokoonpanon suhteen. Myrrä repinyt kokoonpanosta enemmän irti materiaaliin nähden ja liigass 2pts per pelo, ja silti täällä joka häviön jälkeen ollaan itkemässä potkuja.”
 

Alfred Lammas

Luottopelaaja
Viestejä
3 560
Olihan se gigapettymys! Esitys oli kehno. Eihän ne saatanan sohlot mihinkään osu. Rahat pitäisi palauttaa katsojille. Tuote ei kohdannut alkuunkaan odotuksia.

Vuoden ensimmäisen pelin häviäminen taitaa tietää huonoa. Näin väitetään vanhan kansan tiettävästi kertoneen jo aikojen alussa.

Eikä siinä kaikki. Joutuu katselemaan Ruotsalaisten peliä näköradiosta. Siellä olisi pitänyt pelata Suomen.

Aika karu on jääkiekkovuoden alku.
 

Hyrrä

Luottopelaaja
Viestejä
1 365
Ei meinaa löytyä murtautumismalleja näitä tiiviisti puolustavia joukkueita vastaan.

Erittäin hyvin sanottu siellä perällä. Ei tunnu löytyvän. *Tähän meemi, jossa luuranko odottelee sellaisen löytymistä.*

Haapala saisi ryhtyä laukomaan. Samalta tontilta jossa tänään pyöritteli on nähty että veto toimii ja lähtee. Nyt oli aivan ilmeistä ja läpinäkyvää, ettei aio laukoa.
 

ipa1970

Luottopelaaja
Viestejä
8 482
Päästä nyt hyvä mies jo irti siitä Myrrästä :D

Joken vaimokin tulee kohta mustasukkaiseks.

Rentoudu ja koita nauttia (ja välillä kärsiä) Ilveksen matkassa.

Myrrä oli hieno mies, mutta oli ja meni jo. Ketään muuta ei enää kiinnosta, mitä Myrrän aikana sitä ja tätä...
Jos et ole huomannut niin minä en sitä myrrää tuo esiin vaan jokaiseen kirjoittamaan kritiikkiin vastataan myrrään viitaten. Eli pitäisikö muiden jo päästää jokesta irti?
 

ipa1970

Luottopelaaja
Viestejä
8 482
Voinkin laittaa tähän suurinpiirtein sanasta sanaan miten olisit tätä Myrrän aikana kommentoinut.

”Täällä taas palsta itkee kun hävitään ässille, vaikka kokoonpanosta pois tärkein hyökkääjä suomi ja kärkisentteri sebok. Koko kauden huutanut maalintekijän perään ja nytkin luotiin vastautajaa enemmän paikkoja. Valmennus joutuu peluuttamaan tuulolaa, päkkilää ja ruokosta kun tillu epäonnistunut täysin kokoonpanon suhteen. Myrrä repinyt kokoonpanosta enemmän irti materiaaliin nähden ja liigass 2pts per pelo, ja silti täällä joka häviön jälkeen ollaan itkemässä potkuja.”
Taas vedettiin myrrä keskusteluun, enkä ollut minä.
Tiedätkö mitä täällä oltaisiin/olisit kirjoittanut jos myrrä olisi ollut penkin takana?
 

PUMPPU

Luottopelaaja
Viestejä
9 831
Tämän iltainen peli jätti ainakin itselle kysymysmerkin miten hyvin tillu on joukkueen rakentanut.
Suomi ja sebök sivussa niin oltiin periaatteessa konnan ja haapalan taidon varassa. Fiilis että joukkue vilisee ”alaketjupelaajia”, duunareita.
Onko meillä tarpeeksi taitoa/kiekollista laatua keväälle? Vammojen määrä tuppaa kasvamaan kevättä kohden, on ne sitten isoja tai pieniä.
No itse olen tätä miettinyt jo syyskuusta. Ja minulle on siitä naurettu ja perusteltu kuinka ollaan tehty eniten maaleja liigassa, kun asiaa olen nostanut esiin.

Meidän leveysosasto ei tuota tarpeeksi. Silloin kun kaivataan sitä esiin nousua sieltä niin herrat Mieho, Virtanen, Tuulola, Ruokonen jne eivät vaan pysty suorittamaan pisteiden valossa. Hyvin tsemppaavat mutta kyllä sitä pistepuolta pitää myös miettiä. Samaa Pennanen puhui, että hyvä että kärki on suorittanut mutta kaivataan samaa muilta.

Tillu, saa suorittaa, meillä on kaikki eväät mennä päätyyn asti parilla täsmähankinnalla.
 

Beast

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
989
Mun mielestä Tillu on nukkunut jo liian kauan. Tuntuu, että hän luulee, että tällä rosterilla mennään päätyyn asti.

Monet meistä näkee kyllä puutteet aika selvästi.
 

ipa1970

Luottopelaaja
Viestejä
8 482
No itse olen tätä miettinyt jo syyskuusta. Ja minulle on siitä naurettu ja perusteltu kuinka ollaan tehty eniten maaleja liigassa, kun asiaa olen nostanut esiin.

Meidän leveysosasto ei tuota tarpeeksi. Silloin kun kaivataan sitä esiin nousua sieltä niin herrat Mieho, Virtanen, Tuulola, Ruokonen jne eivät vaan pysty suorittamaan pisteiden valossa. Hyvin tsemppaavat mutta kyllä sitä pistepuolta pitää myös miettiä. Samaa Pennanen puhui, että hyvä että kärki on suorittanut mutta kaivataan samaa muilta.

Tillu, saa suorittaa, meillä on kaikki eväät mennä päätyyn asti parilla täsmähankinnalla.
Huomioitava että nipusta lähtenyt oden ja nalli, eli melko paksu ollut tuo rosterin ala/keskikasti kun on lisäksi virhearvioitu läpilyöneiden ja useamman hankinnan panos tälle kaudelle.
Itse pidän jopa viimekauden pakistoa tämänkautista parempana. Makuasia.
 

Hyrrä

Luottopelaaja
Viestejä
1 365
Mun mielestä Tillu on nukkunut jo liian kauan. Tuntuu, että hän luulee, että tällä rosterilla mennään päätyyn asti.

Monet meistä näkee kyllä puutteet aika selvästi.

Mietin kanssa samaa tänään, että Tillu nukkuu. Ja mietin tätä sitä taustaa vasten, että kun vahvistuksia jossain kohtaa haikailtiin aktiivisemmin, niin silloin nim. punakone tuli kommentoimaan, vapaasti lainaten, että "odotetaan nyt ensin että nämä nykyiset pelaisi tasollaan". Tuli jo silloin fiilis, että tämä kommentti ei ollut henkilökohtainen mielipide vaan siinä oli tietoa siitä, mitä toimistolla ajattellaan. Voi olla, että tuota samaa asiaa siellä odotellaan vielä tänäkin päivänä.
 

Hašek27

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
288
Ässät piti hyvin maalinedustansa ja pakotti laukomaan loivista kulmista pl. laukaukset muualta mitkä meni useimmiten vain päin maskia. Mikäli oltais edes suurin osa oikeutetuista ylivoimista saatu, niin 3p olisi tullut.
 

Pok

Tähtipelaaja
Viestejä
10 033
Viimeiset 10 minuuttia varsinaisesta peliajasta hyvää peliä, muuten surkeaa.

Todella heikko esitys ja tätä menoa jää viikon ainoaksi pisteeksi. Huomenna ei levännyttä Hifkiä vastaan saada tällä esityksellä edes hippaa.

Eikö ykkösylivoima olisi voinut vetää koko kaksiminuuttista siinä lopussa kun oli kuitenkin vasta pelin toinen ylivoima ja kakkosylivoima puoliksi puukäsiä? Todella hyvin sai ykkönen pyörimään, mutta Ässät selvisi sen minuutin tuurilla ja toinen minuutti sitten luovutettiin lyömällä tuulolat ja miehot jäälle.
 

toskala

Luottopelaaja
Viestejä
8 586
Jatkoajalla aivan helvetin typerää pelaamista kärkihevosilta Haapala etunenässä.


Kyllä silti tuossa maalissa Jokipakka pelaa aivan käsittämättömästi. Lähtee tukemaan hyökkäystä vaikka ei ole varmuutta saadaanko pyöritystä ja sitten jättää viivan vartioimatta ja on Coshenin saadessa kiekon aivan eri puolella kaukaloa kuin pelin painopuoli on. Kyllähän pakin pitäisi heti peruuttaa pelin alle kun hyökkäyspäässä tulee kiekonmenetys.

Jotenkin oli sellainen tunne että tämä ei mene hyvin heti kun näin että jatkoajalle tuleekin Jokipakka eikä Lancaster pakiksi.
 

Jonte

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
605
Kyllä jäi pettymys mieleen. Kaveri mukana, joka oli ekaa kertaa Areenalla ja Ipaa katsomassa, kehui sentään hallia, faneja, alkushowta ja DJ:tä. Itse jouduin pahoittelemaan tuota Ilveksen ponnetonta esitystä.

Paikalla yli 9100 katsojaa viikkopelissä (joo joo, on välipäivät) ja annetaan tollainen esitys. Jos siellä oltiin flunssaisena liikkeellä, niin estikö joku siirron vai pitikö vaan väkisin kerätä rahat pois.

Malekille voi antaa puhtaat paperit, muille ei. Sen verran tahdotonta ja hidasta koko peli oli. Erityismerkinnät voi antaa Rädylle jonka mailaan saa laittaa kilon panoit että pysyy jäässä ja Tuulola voisi vetää viikon reeneissä Haka1 junnujen kanssa että oppii ampumaan.

Kiitos pitkän viikonlopun alkamisen pilaamisesta. Pitäkää säälipisteenne, kolme oli jaossa. Ryhtiliikettä vuorokaudessa odotetaan, vaan pahinta pelätään.
 

Serve

Luottopelaaja
Viestejä
2 052
Todella harmillista, että yli 9100 katsojaa näki tällaisen Ilveksen. Myrrän sanakirja ei tuntenut ohipeliä tuplapeleissä konttaamisesta huolimatta, mutta mitenköhän on Pennasen laita? Tosiaankin lyhyen ajan sisään jo toinen tällainen haluton läpsyttely tauon jälkeen. Kolmannessa erässäkin vaan leikiteltiin ylivoimalla, kun peli oli vielä 0–0. Vieraskentällä vielä jotenkin ymmärrettävissä, mutta kotiyleisön edessä ei. Varsinkin kun katsomossa on vielä sarjan paras meininki.

Huomenna ja lauantaina legendoja aateloidessa veijareilla ja virtuooseilla pitää olla ihan erilainen ilme.

P.S. Moneskohan jatkoaikamaali tämä jo oli, jonka Jokipakka katseli aitiopaikalta?

Jokipakka valitettavasti aiheutti jatkoaikamaalin. Kun Ilves menetti kiekon, niin Konna lähti varmistaan omaa päätä, ja Henkka lähti antamaan kiekolliselle painetta. Jokipakka jäi jostain syystä hyökkäysalueelle, ja näin keskialueelle tuli Ässille 2-1 tilanne
 
Ylös