KE 28.9.16 | Ilves - KooKoo

Pok

Tähtipelaaja
Viestejä
10 204
Vs: KE 28.9.16 | Ilves - KooKoo

Ilveksenmiäs sanoi:
Blues poistui kuvioista, koska seura oli alunperinkin muovinen ja keinotekoinen. Kiekko-Espoo oli se edes jossain määrin perinteinen seura, sekin perustettu 1984. On siis ihan sama, onko se Blues tai United.
En usko, että Ilveksen kohdalla nimen kanssa kävisi samoin. Eikä se Espoolainen seurakaan Mestistä pidemmälle kadonnut, pystyipä jopa pitämään Hirson rosterissa..pelaajan jonkalaisista Ilves voi vain haaveilla.

Ei Tamperelainenkaan seura liigaa pidemmäksi katoa,vaikka Ilves katoaisi.Minä vaan en jääkiekossa kannata Tamperetta vaan Ilvestä,joten se olisi minulle kiekkoseurannan loppu.Olen myös täysin eri mieltä,että se olisi jotenkin parempi tilanne kuin nykyinen.Ilves on kuitenkin aina Ilves.

anoisin,että 15/15 liigavalmentajista ottaisi tällä hetkellä joukkueeseensa mielummin Sami Sandellin kuin Kim Hirschovitsin niin aika turha selittää,ettei Ilves voi Hirson tasoisista pelaajista edes haaveilla.

Muutenkin,eihän United Hirsoa pitänyt riveissään vaan Hirschovits siirtyi sinne Kärpistä.


Mitä itse otteluun tulee niin ihan ok esitys ja ansaittu voitto kotiin.KooKoo on yksi joukkueista jotka Ilveksen pitää pystyä jättämään selkänsä taakse sarjataulukossa jos haaveilee pudotuspelipaikasta,joten 3-0 pisteet tällaisista otteluista maistuvat.Sarja on niin tasainen,että ketään vastaan voitto ei ole varma (varsinkaan Ilveksellä,jossain Tappara-Jukurit-pelissä voi ehkä voittajan jo vahvasti arvata) ja KooKookin juuri viime kierroksella kukisti HIFK:n.


Ilveksellä kävi tuuri Rautiaisen maalissa ja KooKoolla Haatajan maalissa,eli nämä meni tasan toisin kuin viime vuoden ekassa Ilves-KooKoo-pelissä jossa vierasjoukkue teki useamman maalin ihmeellisillä pompuilla.Selostajan maalailuista poiketen ei Laakson avausmaalissa voi sanoa käyneen säkä sillä ilman tuota pakin pomppua Sandell olisi siirtänyt laatan takatolpalta tyhjään maaliin.


Parikalta ja Ilomäeltä muuten hyvä peli,mutta Parikka antoi ekassa maalissa aivan liikaa tilaa maalintekijä-Immoselle kun oltiin noin lähellä maalia,kokemuksen myötä tämä toivottavasti muuttuu.Toivoselta hyvä peli,maaleissa ei ollut mahdollisuuksia ja niissä kävi hieman huono tuurikin.Toinen KooKoon maali olisi NHL:ssä todennäköisesti hylätty maalivahdin estämisenä ja kolmannessa torjunta Aallon kautta omiin.
 

Tupsukorva35

Tähtipelaaja
Viestejä
14 513
Vs: KE 28.9.16 | Ilves - KooKoo

VP sanoi:
Ps. Olisiko huono idea kerätä jälkipeleihin (vaikka heti aloituspostauksen oheen/jälkeen) jonkin sortin linkkilistaa median otteluraportteihin ja/tai haastatteluihin? Esim. Perus ilves.com, Yle, Jatkoaika, Fun Tampere ja vaikka Ruudun maalikooste. Olisi helpompi kelailla etenkin edellisten otteluiden tapahtumia.

Ei ole huono idea. Voin noita ruveta päivittelemään tuonne ennakoon logojen alapuolelle.
 

VP

Luottopelaaja
Viestejä
5 568
Vs: KE 28.9.16 | Ilves - KooKoo

Tupsukorva35 sanoi:
Ei ole huono idea. Voin noita ruveta päivittelemään tuonne ennakoon logojen alapuolelle.
Hienoa! Iso hatunnosto.
 
Ylös