Kausikorttiketju kaudelle 2021-2022

papparainen

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
195
Kausikortti tuli uusittua heti, kun se oli mahdollista. Arpapeliähän tuo paikan valinta uudelle areenalle oli. Korotetut hinnat olivat henkilökohtaisella ”kipurajalla”, olenhan istumakatsomon penkintäytettä vai mikä se joidenkin palstaveljien käyttämä hauska termi olikaan :). Onneksi seisomakatsomon hinta on ymmärtääkseni pidetty niin kohtuullisena kuin mahdollista.

Muutoin hiukan ihmetyttää tuo kausikorttien hinnoittelun moninaisuus. Naapurilla kuusi kategoriaa, meillä 11-12. Hakametsässä olen saanut myös tutustua todellisiin Ilvesveteraaneihin. Olisin suonut eläkeläisille esim. 15 % alennuksen riippumatta katsomosta, nyt heille on osoitettu yksi katsomon osa ja vielä ”väärään päähän”. Osaisiko joku myös ihmettelevää valaista, miksi rivien päätypaikat ovat 15 % kalliimmat? Onko tämä kenties jokin yleinen malli maailmalla? Itse en pidä päätypaikkoja yhtään parempana, päinvastoin jatkuvaa liikennettä ennen, jälkeen ja välillä.
 

Nulikka

Guest
Viä ehtis…
 

Liitteet

  • 91DEC68A-CE22-476A-BCE2-14F77FFD4EA1.jpeg
    91DEC68A-CE22-476A-BCE2-14F77FFD4EA1.jpeg
    265,7 KB · kertaa luettu: 372

KURITTAJA

Luottopelaaja
Viestejä
1 629
Nyt on kausari(t). Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.

Toimistolla tuli muuten törmättyä Risto Jaloon. Yllättävän lyhyt kaveri luonnossa. Ei siinä. Kehui että kuinka hieno uudesta areenasta tulee. Mukavan oloinen kaveri.
 

Pillihimmeli

Tulokas
Viestejä
7
Sain tänään puhelun Lippu.fi:stä, jossa kerrottiin kausaripaikkani B2-katsomon 18. rivillä olevan lauantaina poissa käytöstä. Kuulemma koskee vain seuraavaa peliä ja sain peliin korvaavan paikan B3-katsomosta. Vakuuttavaa syytä ei osattu sanoa, "Oisko joku kamera tjms.?"

Onko tietoja syystä tai kohtalotovereita?
 

dr Origo

Luottopelaaja
Viestejä
1 870
"Liiga-seurat tarjoavat kausikorttilaisilleen maksuttoman C Moren Telia Liigapassin 1 kuukauden katseluoikeuden. "
 

TaikuriLuttinen

Luottopelaaja
Viestejä
4 016
Nyt kolahti 4 lippu-voucheria sähköpostiin paikkaamaan noita tyhjille pelattuja otteluita. Runkosarjan loppuun voimassa pl. huominen matsi.
 

Battery

Luottopelaaja
Viestejä
7 268
Älä huoli, nää pääsee nyt! Seura voi vaikkapa saada uusia kannattajiakin.

Ymmärsin kyllä, vaikka kirjoititkin antaneesi liput sellaisille jotka eivät tällä kaudella pääse hallille.

Joo oli ihan pakko...
 
Viimeksi muokattu:

Tarinankertoja

Luottopelaaja
Viestejä
3 349
Lippuvoucherit tosiaan tuli ja annoimme sellaisille, joilla ei ole tällä kaudella mahdollisuus tulla matsiin.
Jaa, kielipoliisi...

?
"sellaisille, joilla ei ole tällä kaudella mahdollisuus tulla matsiin."

Aika selvää Suomea, eli liput jollekin joka ei tuu halille. Ilmeisesti et näin tarkottanu, mutta sillain ykselitteisesti kirjoitit.

...ei aikaisemmin ole ollut tällä... ei ole vielä tällä kaudella ollut...

mistään kielipollisista ole kyse, vaan ihmettelyä siitä, miksi antaa lippuja joillekkin, jotka haliin ei ole tulossa
 

vilperi

Luottopelaaja
Viestejä
1 161
Onko playoff-kausareista kuulunut mitään huhua?

Mitä viime viikolla ostohousut jalassa tätä kyselin, odotetaan Ilveksessä top6-paikan varmistumista. Mitä se sitten tarkoittaa pisteissä, pitäisi se olla noin kolmi numeroisen pistemäärän rikkominen.
 

Tuomas

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
844
Muutkin varmaan jo hirveässä paineessa ostelemassa Playoffs-kausareita?

Onko sujunut ongelmitta? Itse olen vaihtamassa eri paikalle kuin runkosarjassa ja hieman epäselvyyksiä. Laskun summana lisäksi 0,00 euroa. En muista onko tuo sitten yleensä tullut vasta jälkikäteen postitse? Tilausvahvistus uusista paikoista tuli kyllä jo sähköpostiin.

Ilveksen suuntaan sähköpostia lähetetty ja asioilla on tapana järjestyä. Pientä jännitettä vain tässä Launchin ohella!
 

jurgen

Tähtipelaaja
Viestejä
13 943
Tuo laskutetaan toteutuneiden pelien mukaan jälkikäteen, siksi summa 0,00 eur. Hyvin tuo toimi.
 

Teme-74

Luottopelaaja
Viestejä
4 346
Muutkin varmaan jo hirveässä paineessa ostelemassa Playoffs-kausareita?

Onko sujunut ongelmitta? Itse olen vaihtamassa eri paikalle kuin runkosarjassa ja hieman epäselvyyksiä. Laskun summana lisäksi 0,00 euroa. En muista onko tuo sitten yleensä tullut vasta jälkikäteen postitse? Tilausvahvistus uusista paikoista tuli kyllä jo sähköpostiin.

Ilveksen suuntaan sähköpostia lähetetty ja asioilla on tapana järjestyä. Pientä jännitettä vain tässä Launchin ohella!
Laskutetaan jälkikäteen, jos sitä meinasit `?
 
Ylös