Karri Kivi, Ilveksen päävalmentaja 2016-2019

Pika1

Luottopelaaja
Viestejä
2 666
Olin juuri tulossa ylläolevaa linkittämään.
Aivan mahtavaa jos saamme pitää tuon kolmikon edelleen.
Hiukan arvioin Salon halukkuutta jatkaa kakkosena, mutta jos siinä on "optio" siirtymisestä ykköseksi vuoden päästä kaiken sujuessa hyvin.
 

justasking

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
226
toivotaan että toi juttu pitäs paikkansa! eihän Jalo sitä tosa kuitenkaa vielä vahvistanu joten sormet ristii vaan et näin olis!!
 

JörgenJönssön

Luottopelaaja
Viestejä
1 647

Optimisti

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
831
Toisaalta varsin epätodennäköistä, että Jalo, tai kukaan valmennusjohdosta tuollaisia vuotaisi toimittajille.

Luitko artikkelin? "Tällä hetkellä tilanne näyttää hyvältä, että pääsemme yhteisymmärrykseen Karrin ja joko valmennusryhmän kanssa", Ilveksen toimitusjohtaja Risto Jalo sanoo.
 

jurgen

Tähtipelaaja
Viestejä
13 945
Toivottavasti jatkoa ei tule! Ilves tarvitsee nyt suunnannäyttäjää valmennuksen puolelle... ehkäpä sitten juuri Salon muodossa. Kivi on nähty. Kolme vuotta tätä projektia riittää.
 

Rouhija

Luottopelaaja
Viestejä
6 675
Toivottavasti jatkoa ei tule! Ilves tarvitsee nyt suunnannäyttäjää valmennuksen puolelle... ehkäpä sitten juuri Salon muodossa. Kivi on nähty. Kolme vuotta tätä projektia riittää.

Eri ääni kellossa parin kuukauden päästä.
 

Pika1

Luottopelaaja
Viestejä
2 666
Toivottavasti jatkoa ei tule! Ilves tarvitsee nyt suunnannäyttäjää valmennuksen puolelle... ehkäpä sitten juuri Salon muodossa. Kivi on nähty. Kolme vuotta tätä projektia riittää.
No jos kattoo millä porukalla pelataan ja millä tasolla, niin kyllä yhtä-kahta lisäkautta toivon.
 

jäsen J

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
527
Salo 2seuraavaa kautta päävalmentajana, kivi siirtynee urheilutoimenjohtajaksi.

Salo myrrä Saarinen.
 

Mane Getti

Rivipelaaja
Viestejä
64
A-P Selin ei saa Hifkissä parempaa jälkeä kovallakaan rosterilla. Kyllä tässä ihan hyvää jälkeä on tehty, verrattuna pelaajabudjetteihin.
 

Alfred Lammas

Luottopelaaja
Viestejä
3 590
Kuka Seliinistä on puhunut tai kirjoittanut?
 

Alfred Lammas

Luottopelaaja
Viestejä
3 590
Juupa juu, itsekin olin alkukaudesta etsimässä kuvanveistäjää, jonka tilauskirjaan olisi sovitettavissa Kiven patsaan luominen.

Luultavasti joskaan ei toivottavasti joudumme jättämään tuon hankkeen odottamaan talousmiesten lupailemia auvoisia aikoja, joita olisi odotettavissa joskus 3-5:n vuoden päästä.
 

Brooks

Luottopelaaja
Viestejä
7 022
Salolla näyttäisi jo nyt olevan sen verran iso rooli, että jos sama kolmikko jatkaa, Kiveä uhkaa ajautuminen jonkinmoisen keulakuvan asemaan, mikä voisi aiheuttaa ristiriitoja. Kyllä minä antaisin Salolle tilaisuuden ohjata joukkueen peliä haluamaansa suuntaan.
 

Sademies

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
205
Salolla näyttäisi jo nyt olevan sen verran iso rooli, että jos sama kolmikko jatkaa, Kiveä uhkaa ajautuminen jonkinmoisen keulakuvan asemaan, mikä voisi aiheuttaa ristiriitoja. Kyllä minä antaisin Salolle tilaisuuden ohjata joukkueen peliä haluamaansa suuntaan.
Onko sinulla tästä Salon suuresta roolista jotain konkreetista tietoa, vai onko tämä vain mutuilua?
 
Ylös