Kalle Multanen

Carabasin Markiisi

Luottopelaaja
Viestejä
5 333
Eiköhän Ykkösen kaikkien aikojen maalitykki (104 maalia) ansaitse oman ketjunsa. Ilvestä 2012-13 Kakkosessa sekä Ykkösessä edustanut Kalle teki tänään VPS:n paidassa jo kauden viidennen maalinsa, joten tehot ovat tällä yrittämällä seuraamassa Kallea myös liigatasolle. Hieno mies ja kova tekemään maaleja.

 

Berenger

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
815


Onnea Vepsu. :)
Hyvältä tyypiltä vaikuttaa tämä "meidän" Kalle.

Hienoa, että onnistui vihdoin Veikkausliigassa.
Ja hienoa, että sai jatkosopimuksen.
Olisin toki ottanut Ilvekseenkin.
 

Carabasin Markiisi

Luottopelaaja
Viestejä
5 333
Kalle painoi hatullisen JJK:n rysään.

 

Lippu liehuu näin

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
982

Carabasin Markiisi

Luottopelaaja
Viestejä
5 333
On tää karua touhua:

"Vammani operoitiin yksityisellä sektorilla, ja maksoin kustannukset itse. Kyseessä on rasitusvamma, jonka hoitoa pelaajasopimuksen vaatima ja sisältämä tapaturmaturva ei korvaa.

Se oli iso taloudellinen ratkaisu koko perheelle, ja keskustelimme siitä puolisoni kanssa. Päätös oli kuitenkin lopulta helppo, kun päällimmäinen ajatus oli, että haluan vielä pelata. Jalkapallo on minun ammattini.

Puoliso kannusti etsimään parhaan mahdollisen spesialistin. Se olikin oikea ratkaisu, kun jalat operoitiin sitten kerralla. Alun perin oli tarkoitus, että ensin toinen ja sitten toinen jalka, jolloin kuntoutuminen olisi venynyt talveen asti."

 

Carabasin Markiisi

Luottopelaaja
Viestejä
5 333
Hienoa kuulla, että Kalle alkaa olla palailemassa pelikentille!

Vaasan Palloseura edustusjoukkueen matka kohti jalkapallokautta 2024 on käynnistynyt. Voitokkaan eurolopputurnauksen jälkeen pelaajat pääsivät neljän viikon vapaalle, mutta uusi rutistus käynnistyi maanantaina.

– Kiva tulla taas takaisin. Oli hyvä loma ja varmasti niille, jotka pelasivat loppukaudesta, se tuli ihan tarpeeseen. Itse en ihan niin pitkää välttämättä olisi tarvinnut, sanoo hyökkääjä Kalle Multanen, jonka osalta viime kausi meni pilalle loukkaantumisen vuoksi.

Multanen, 34, viimeisteli kaudella 2022 Vepsulle viisitoista kertaa ja sijoittui liigan maalipörssin kakkoseksi Valkeakosken Hakan Lee Erwinin jälkeen. Viime keväänä hän ehti pelata vain kolme liigaottelua ennen kuin joutui jättämään kauden kesken.

Multasen molemmat jalat leikattiin toukokuussa ja kuntoutuksen jälkeen hän ehti pelata elo-syyskuussa viisi kolmosen ottelua VPS:n akatemiajoukkueen riveissä, mutta liigaesiintymisiä hänelle ei enää tullut. Uuden harjoituskauden alkaessa hän sanoo olevansa kelpo kunnossa, joskaan hän ei maanantaina osallistunut joukkueen yhteislenkille vaan harjoitteli oman ohjelmansa mukaan.

– Pystyisin olemaan ihan normaalisti mukana, mutta keskitytään vielä jonkin verran kuntoutukseeni. Teen silloin tällöin omia juttujani, mutta olen kyllä ihan hyvässä kunnossa, hän sanoo.
 
Ylös