Juho Nyberg

Status
Viestiketju on suljettu.

Raipe - The Great One

Tähtipelaaja
Laitetaan tälle pelaajalle jo etukäteen ketju myös tulille. Sen takia, että saa täälläkin hieman huomiota (hox hox Tillu). Tätäkin timanttia et saa mennä hukkaamaan. Eli kyse on siis 14-vuotiaasta pelaajasta, joka pelaa U18 Ilveksessä.
Juhoa verrataan jo avoimesti Laineeseen ja Puljujärveen tuossa iässään.

Juho Nyberg - Stats, Contract, Salary & More

Juu tämä on kovalupaus nyt täytyy olla hereillä tillun. Toukokuussa täyttää 15v ni voi tehdä liigasopimuksen monta ottajaa on apajilla.. Ja perästä tulee pikkuveljensä joka on aika kova poika kans pelaa parivuotta nuorempana U14 sarjaa

Laitetaan tälle pelaajalle jo etukäteen ketju myös tulille. Sen takia, että saa täälläkin hieman huomiota (hox hox Tillu). Tätäkin timanttia et saa mennä hukkaamaan. Eli kyse on siis 14-vuotiaasta pelaajasta, joka pelaa U18 Ilveksessä.
Juhoa verrataan jo avoimesti Laineeseen ja Puljujärveen tuossa iässään.

Juho Nyberg - Stats, Contract, Salary & More

Olen nyt sen verran kukkahattu, että alle 15v pelaajasta ei pitäisi olla omaa ketjua. Kyse on vielä lapsesta. Jo nyt kommentit sillä tasolla, mitä ei pitäisi tuon ikäisesta netissä tai missään nähdä.

Olen nyt sen verran kukkahattu, että alle 15v pelaajasta ei pitäisi olla omaa ketjua. Kyse on vielä lapsesta. Jo nyt kommentit sillä tasolla, mitä ei pitäisi tuon ikäisesta netissä tai missään nähdä.
En tiedä viitattiinko mun kommentiin mutta poistin sen vaikkei ollutkaan asiaton tms. Totta, että kuitenkin lapsesta vielä kyse.

Status
Viestiketju on suljettu.
Takaisin