Jouko Myrrä - Ilveksen päävalmentaja 2019-2022

Miika Lundin

Luottopelaaja
Viestejä
2 016
Jään vielä odottamaan Tarja Halosen kommentteja Myrrän valmennuspestiin.
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
18 790
Kyllä.

Katsoppas montako nauruhymiötä ja paska ämpäriä olen kaudella ottanut vastaan.

Nyt raukka pahoitti tuosta mielen?

Syvimmät pahoittelut.
Mulle aivan sama. En arvosta sinun tyyliäsi pätkääkään, et tuo yhteisöön ikinä mitään muuta kuin ylimielistä vittuilua. Ihan turhaan kerjäät myötätuntoa täältä.

Tiedän, että tunne on molemminpuolinen. Tässä kohtaa kuitenkin ihan itse kerroit naureskelevasi muille, mutta et enää reilun tunnin päästä edes tunnistanut koko asiaa.
 
Viimeksi muokattu:

Lima

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
970
Toki mutta iso yleisö ei näe kuin sarjataulukon tilanteen. Ei tuloksen taakse.

Otsikko on myös parempi
Juu ja Ilves ei edes ollut pistekeskiarvossa ykkösenä sillä hetkellä. Oli eniten pisteitä, mutta oli myös eniten pelejä. Tuntuu joltain foorumisteiltakin se unohtuvan.

Myös se unohtuu, että Jalo aika selkeästi vihjasi, että oli niihin potkuihin syy, mutta sitä ei voi sanoa. En millään jaksa uskoa, ettei Myrrä tiedä syytä, kun ei niitä potkuja ihan pienen asian takia anneta kesken kauden, kun pelillisesti ei mitään muutosta ollut aikaisempaan.

Toi on jännnä, että seuran muroihin saat kusta ja ketään ei paljoa kiinnosta, mutta auta armias, jos faneja vähänkin kritisoit, niin se on pahin mahdollinen synti. Olis ansaittu omistajaksi se mukamiljonääri joka fanikatsomossa kannusti. Kaikki olisivat varmaan tyytyväisiä, vaikka rahoja ei olisikaan, mutta faneja arvostettaisiin.
 
Ylös