Jouko Myrrä - Ilveksen päävalmentaja 2019-2022

LalaTa

Luottopelaaja
Viestejä
2 526
Ainakin ekat joukkuetreenit Joken mukaan vedettiin railakkaalla hyökkäyspelillä, jos puolustusta (sitä perinteistä saati 5v5) ei ennen höntsyjä paljoa harjoiteltu niin sehän näkyy heti maalivahdin "huonoutena". Ei näistä ekoista matseista paljon kannata suuntaan tai toiseen vetää johtopäätöksiä, ketjut vasta hahmotelmissa ja joka osa-alue vähän sinne päin. Ihan kolikonheittoa, kun ottaa vielä reeniohjelmat huomioon jolloin jotkut pelaajat piiputtaa ekan erän jälkeen
 

UglyHouse

Luottopelaaja
Viestejä
4 321
Jaa vaikeata kun käännetään aina ylöspäin ja hyökätään alivoimaisena? Jouluun mennessä saadaan vähän rytmejä kuntoon ja on sallittua palauttaa myös alaspäin. Ylivoimaa ehditään treenaan aikaisintaan joulun pyhinä.
Ei tuo pelitapa ole toiminut kuin hetkittäin, siitä päätellen se on liian vaikea/vaativa. Heti kun pelaajat vaihtuu (esim. loukkaantumisia) ei homma enää toimi. No, kohta nähdään miten homma toimii. Valmennus vetää kanin hatusta ja Jouko näyttää meille epäilijöille.
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
13 647
Jo pelkällä toimivalla ylivoimalla ratkottaisiin monta peliä. Ei tarvitsisi laittaa niin paljon energiaa jonkin Sportin kaatamiseen rospuuttoaikana. Tällöin säästyisi voimia ja loukkaantumisriskit pienenisivät huomattavasti.. aika usein ne sattuvat, kun pää ei oikein ole mukana tekemisessä. Tai joutuu venymään poikkeuksellisiin suorituksiin.
 

Puujalka

Luottopelaaja
Viestejä
2 834
Pidän Jokesta ihmisenä ja kyllä hän ihan riittävän hyvä valmentaja on, mutta onko alkavallakaan kaudella aseita vastata Dufvan Sportin pelaamiseen? Toivottavasti kesän aikana keksitty siihenkin jotain. Vituttaa menettää pisteitä toistuvasti häntäpään joukkueelle.
Miks olisi? "Ei oltu ihan valmiita tähän peliin".

Tää on mun mielestä Joukon viimeinen mahdollisuus näyttää, että osaa luoda kärkijoukkueena menestystä täysillä. Viime kaudella oli jo paikka, ja se kusi kriittisimmällä hetkellä
 

dr Origo

Luottopelaaja
Viestejä
1 826
"Myrrä totesi alkuvuoden 2020 haastattelussa unelmoivansa valmennuspestistä Sveitsissä. Erinomainen saksan kielen taito olisi iso valtti.

”Mieli ei ole muuttunut miksikään. Minulla on sellainen hytinä, että jonakin päivänä valmennan vielä saksaksi Keski-Euroopassa. Pääsen tälle seudulle, jos hoidan hommat fiksusti. En heitä kuitenkaan verkkoja vesille ensi kaudeksi. Jatkan mielelläni Ilveksessä, jos suinkin saan. Olen todella kiitollinen, sillä nyt alkaa jo neljästoista vuosi samassa seurassa”, Myrrä painottaa."

Näin on kirjoitettu tämän päivän Aamulehdestä.
 
Viimeksi muokattu:

ipa1970

Luottopelaaja
Viestejä
8 482
En heitä kuitenkaan verkkoja vesille ensi kaudeksi. Jatkan mielelläni Ilveksessä, jos suinkin saan. Olen todella kiitollinen, sillä nyt alkaa jo neljästoista vuosi samassa seurassa”, Myrrä painottaa."
Kikkeliskokkelis, suottaapi jokke olla meitin ilona pisempään…jos tuo nyt jollekin yllätys edes olisi.
 

Robert ja Nollakulma

Luottopelaaja
Viestejä
5 486
Niin siis tuohan on haastattelu vuodelta 2020.

Myrrä totesi alkuvuoden 2020 haastattelussa unelmoivansa valmennuspestistä Sveitsissä. Erinomainen saksan kielen taito olisi iso valtti.

”Mieli ei ole muuttunut miksikään. Minulla on sellainen hytinä, että jonakin päivänä valmennan vielä saksaksi Keski-Euroopassa. Pääsen tälle seudulle, jos hoidan hommat fiksusti. En heitä kuitenkaan verkkoja vesille ensi kaudeksi. Jatkan mielelläni Ilveksessä, jos suinkin saan. Olen todella kiitollinen, sillä nyt alkaa jo neljästoista vuosi samassa seurassa”, Myrrä painottaa.


Kommentti on uusi toimittajan kysymykseen, mikä liittyy tuohon 2020 haastatteluun.

Sinänsä mieli voi kenties muuttua, jos Sveitsistä lyödään isoa lappua pöytään. Tämä toki vaatinee isoa onnistumista CHL:ssä.
 
Viimeksi muokattu:

#68

Luottopelaaja
Viestejä
2 758
Myrrä totesi alkuvuoden 2020 haastattelussa unelmoivansa valmennuspestistä Sveitsissä. Erinomainen saksan kielen taito olisi iso valtti.

”Mieli ei ole muuttunut miksikään. Minulla on sellainen hytinä, että jonakin päivänä valmennan vielä saksaksi Keski-Euroopassa. Pääsen tälle seudulle, jos hoidan hommat fiksusti. En heitä kuitenkaan verkkoja vesille ensi kaudeksi. Jatkan mielelläni Ilveksessä, jos suinkin saan. Olen todella kiitollinen, sillä nyt alkaa jo neljästoista vuosi samassa seurassa”, Myrrä painottaa.


Kommentti on uusi toimittajan kysymykseen liittyen tuohon 2020 haastatteluun.
Jaa se olikin näin.
 

The Contortionist

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
479
Surullistahan tämä on. Myrrän filosofialla ei ylivoimaa treenata vaan kun viisikkopeli alkaa toimimaan niin ylivoima siinä samalla. Ja tulos on näkynyt jo pitkän aikaa. Ja lisäksi peluutus on kiveen kirjoitettu että esim. Räty on sotkemassa edelleen ylivoimaa ja Päkkilällä on kolmen vuoden kausikortti avaukseen vaikka otteet ovat aivan täyttä paskaa, ei pelistä toiseen vaan vuodesta toiseen.

Hyvä arki sitä ja hyvä arki tätä ja työkintaat sitä ja työkintaat tätä.

Valitettavasti tällä valmentajalla ei ikinä tulla voittamaan mitään pronssia kirkkaampaa.
 

AQ21

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
3 680
Surullistahan tämä on. Myrrän filosofialla ei ylivoimaa treenata vaan kun viisikkopeli alkaa toimimaan niin ylivoima siinä samalla. Ja tulos on näkynyt jo pitkän aikaa. Ja lisäksi peluutus on kiveen kirjoitettu että esim. Räty on sotkemassa edelleen ylivoimaa ja Päkkilällä on kolmen vuoden kausikortti avaukseen vaikka otteet ovat aivan täyttä paskaa, ei pelistä toiseen vaan vuodesta toiseen.

Hyvä arki sitä ja hyvä arki tätä ja työkintaat sitä ja työkintaat tätä.

Valitettavasti tällä valmentajalla ei ikinä tulla voittamaan mitään pronssia kirkkaampaa.
Viime vuonna tähän aikaan tällä valmentajalla ei ikinä tultu pääsemään mitaleille...
 

AQ21

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
3 680
Älä pistä mun lainauksella sanoja mun suuhun, en ole tommosta sanonut.

Pronssi on maksimi tällä valmennuksella, pysyn mielipiteessäni. Mielelläni olen väärässä.
Pointtini on se että samalla lailla täällä on julistettu kaikenlaista tässä vuosien varrella mutta aika harva niistä on vielä osunut.
 
Ylös