Joni Ikonen

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
18 515
Eipä ihan hirveästi yllätä, kun kyseessä on kuitenkin aivan täysin eri kaliiberin pelaajat.

Ei toki. Silti on hiukan pettymys, että Nalli ei ole ainakaan vielä tehoille päässyt Vaasassa. Lisääntyneen vastuun myötä toivoisi, että sieltä irtoaisi sellainen 20-25 tehopisteen kausi.

Ikonen tehnee noin 40 pinnaa, Saarelakin varmasti lähelle sitä, ainakin yli 30.
 

Hupsukorva

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
670
Siirtoprosessihan em kolmikkoa ajatellen oli myös Nallilla varmasti erilaisin - aikataulut, omat toiveet ja alkuperäiset suunnitelmat kaudelle jne.
 

Blackwolf

Luottopelaaja
Viestejä
3 685
Ikosen kausi vaikuttaa noudattavan hyvin samaa kaavaa kuin viime vuonna. Aloitti todella vahvasti ja oli ensimmäiset 10~peliä pistepörssissäkin korkealla.

Tuon alun jälkeen oma vauhti alkoi hiipua ja vaipui Ilveksessä melkoiseen harmauteen ja tuonne nelosketuun. Pisteet syntyivät yksittäisissä suonenveto peleissä, ja ylivoimalla.

Pelsussa rooli on isompi, mutta vähän tuntuu, että tismalleen samanlainen kausi sieltä on tulossa.
 

Kodytek88

Luottopelaaja
Viestejä
2 169
Taas näyttäisi kulkevan, kun neljään edelliseen peliin komeat tehot 4+1. Kärppiä vastaan onnistui jo toistamiseen kuluvalla kaudella kahdesti.

Pelicans on myös noudattanut sitä taktiikkaa, että kasaavat neljä tasavahvaa ketjua. Ikonenhan on näistä viime peleissä johtanut nimellistä nelosta, mutta peliajat ovat olleet 15-16 minuutin välillä.
 

ifor74

Luottopelaaja
Viestejä
3 520
Hienoa että Jonilla kulkee, varmasti on ansainnut kaikkien loukkaantumisien ja kovan kuntoutuksen jälkeen maistaa välillä vähän menestytäkin ainakin henk.koht. tasolla.
 

Kodytek88

Luottopelaaja
Viestejä
2 169
Onkohan Ikoselle jälleen kahden maalin iltaa luvassa tänään, kun Pelicans pelaa Oulussa. Kauden kahdessa aiemmassa keskinäisessä tämä temppu on onnistunut.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
13 545
Jos joku olis sanonut mulle ennen kauden alkua, että Ikosen pelit jatkuvat keväällä pidemmälle kun Ilveksen niin olisin kyllä epäillyt.
No tässä sitä nyt ollaan ja pakko olla iloinen Ikosen puolesta. Sai isomman vastuun Pelicansista ja on vihdoin pysynyt terveenä.

Ikosen lähtö ei harmittanut, mutta mitään pahaa sanottavaa mulla Ikosesta ei ole ikinä ollut.
 

pelikirja

Luottopelaaja
Viestejä
4 289
Jos joku olis sanonut mulle ennen kauden alkua, että Ikosen pelit jatkuvat keväällä pidemmälle kun Ilveksen niin olisin kyllä epäillyt.
No tässä sitä nyt ollaan ja pakko olla iloinen Ikosen puolesta. Sai isomman vastuun Pelicansista ja on vihdoin pysynyt terveenä.

Ikosen lähtö ei harmittanut, mutta mitään pahaa sanottavaa mulla Ikosesta ei ole ikinä ollut.
Toivottavasti sais NHL sopimuksen ni kassaan kilahtais jotain.Kuten olen maininnu niin Ilves aikoina mietti jo kiekkouran lopettamistakin.Iloinen Jonin puolesta et peli kulkee nyt.
 

El Reino

Tähtipelaaja
Viestejä
10 168
Toivottavasti sais NHL sopimuksen ni kassaan kilahtais jotain.Kuten olen maininnu niin Ilves aikoina mietti jo kiekkouran lopettamistakin.Iloinen Jonin puolesta et peli kulkee nyt.

Joni on käynyt läpi kovan koulun niin fyysisesti kuin henkisesti. NHL-ura siinsi jo silmissä ja sen jälkeen päädyttiin aallonpohjaan pohtimaan, kestävätkö paikat enää pelaamista ollenkaan.

Hienoa, että hän on päässyt taas oikealle kehityspolulle.
 
Ylös