Ilves panostaa omaan toimintaansa - RY:n/johdon toiminta

Never stop the madness

Luottopelaaja
Viestejä
1 918
Itse olen Ilves jalkapallo nimen kannalla, mutta pystyn elämään football nimen kanssa, jos pysyy some nimessä. Kumminki football nimitettä tuskin tullaan käyttämään kotimaisessa mediassa toisin kuin FC.
Hyvä että tämä asia saatiin korjattua Liigacupin aikana, eikä boikotteja tarvitse järjestää kiimaselle liigakaudelle.
 

BEAT!!

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
294
Itse olen Ilves jalkapallo nimen kannalla, mutta pystyn elämään football nimen kanssa, jos pysyy some nimessä. Kumminki football nimitettä tuskin tullaan käyttämään kotimaisessa mediassa toisin kuin FC.
Hyvä että tämä asia saatiin korjattua Liigacupin aikana, eikä boikotteja tarvitse järjestää kiimaselle liigakaudelle.
Ilves Jalkapallo on jo jalkapallojaoston käytössä, niin sitten tämä. Ja samalla yhtenäinen i-h oy:n kanssa.
 

Berenger

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
787
Sähköpostia kilahti.

Ilves kasvaa ja kehittyy jatkuvasti, ja olemme iloisia voidessamme kertoa teille uudistuksista myös kannattajatuotemyynnissämme. Haluamme tarjota teille entistäkin monipuolisemman valikoiman laadukkaita tuotteita, jotka kunnioittavat rakkaita värejämme ja logoamme.



Kannattajatuotevalikoimamme Ilves-Kaupassa kattaa jatkossa myös Ilves jalkapallon tuotteet!



Jääkiekosta jalkapalloon ja takaisin – löydät tuotteet kätevästi samasta tutusta verkkokaupasta osoitteessa kauppa.ilves.com. Yhdistämällä voimamme tarjoamme teille entistäkin laajemman valikoiman, joka heijastaa intohimoamme molempiin lajeihin.



"Ilves-Hockey Oy:n meritoitunut kannattajakaupan tiimi Iida Laakson johdolla on ottanut vetovastuun Ilves jalkapallon kannattajakaupan kehittämisestä. Uusi Ilves jalkapallon vaatemallisto on saanut inspiraation Ilveksen 1931 historiasta. Malliston keskiössä ovat Adidaksen kustomoidut Ilves tuotteet keltavihreillä väreillä rikastettuna. Tuotteet ovat nyt alkuun myynnissä vain Ilveksen verkkokaupassa ja Tammelan stadionin kivijalkakaupassa. Uskon, että uudet mallistot vahvistavat myös Ilveksen jalkapallon identiteettiä yleisellä tasolla. Olen todella innoissani uudistuksesta enkä malta odottaa, että pääsen itsekin täydentämään vaatekaappiani Ilves uutuuksilla!” kommentoi Risto Niklas-Salminen.



Ilves-Kaupan verkkokauppa on suljettuna uudistustöiden vuoksi tiistain 26.3., ja uudistunut verkkokauppa aukeaa keskiviikkona 27.3. Valikoima laajenee lähiaikoina jatkuvasti!

Haluamme kutsua teidät mukaan juhlimaan Tammelan Stadionin uuden kivijalkamyymälän avajaisia Ilveksen Veikkausliiga-avauksen yhteydessä lauantaina 6. huhtikuuta. Tule nauttimaan alennuksista, pelaajavierailuista, tarjoilusta ja muista yllätyksistä Ilves-FC Lahti -ottelutapahtumassa alkaen klo 13:00. Tiedotamme lisää lähempänä tapahtumaa, joten pysykää kuulolla!



Yhdessä olemme vahvempia. Yhdessä olemme Ilves.
 
Ylös