Suht hiljainen
Vakiokokoonpanossa
En ole huhuja seuraillut. Keitä teille odotellaan tuleviksi?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En ole huhuja seuraillut. Keitä teille odotellaan tuleviksi?
Onko näistä, jotka kaikilta aina puuttuvat nykyään, jotain vihjeitä?Ne tarvittavat hankinnat (kärkilaituri ja kärkisentteri) hieman mystisempiä.
Minulla on luotto siihen, että Tillu naaraa teille kyllä pelurin tai pari.Ilveksen osalta on kyllä pysyneet kärkinimet aika pimennossa tai oltu hiljaa. Vaikea uskoa, ettei sellaisia olisi luvassa, kun on launch kuitenkin tulossa.
Onko näistä, jotka kaikilta aina puuttuvat nykyään, jotain vihjeitä?
Taisi tuo Schnarrin karkaaminen tämän uutisen jälkeen muuttua foorumitotuudeksi, kun joku nimimerkki kertoi, että menee Saksaan. Oli kuulemma siellä esittelemässä itseään seuroille ja seurat itseään Schnarrille, vai miten se menikään. Siihen päälle vielä parit eri "Ei tuu schnarr" -viestit, niin vähemmästäkin karkasi.Schnarr oikeastaan ainut; Ilves kaappasi liigatähden
Täällä foorumilla on sitten pyöritelty kaikki mahdollisit tutut ja ilman sopimusta olevat kovemmat nimet.
Taisi tuo Schnarrin karkaaminen tämän uutisen jälkeen muuttua foorumitotuudeksi, kun joku nimimerkki kertoi, että menee Saksaan. Oli kuulemma siellä esittelemässä itseään seuroille ja seurat itseään Schnarrille, vai miten se menikään. Siihen päälle vielä parit eri "Ei tuu schnarr" -viestit, niin vähemmästäkin karkasi.
Niillä tiedoilla mitä mulla on, niin näin sanoisin.@Rauno Repomies taisi kanssa sanoa, että Schnarr ei ole suuntaamassa Ilvekseen?
Toivottavasti siellä on nyt joku kakkossentteri kiinni koska niitä on mahdoton syksyllä kiinnittää.Niillä tiedoilla mitä mulla on, niin näin sanoisin.